Bij mij was de aversie er al voor ER.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Waarom had iedereen zo'n hekel aan Veronica dan? Ik vond dr niet heel irritant ofzo
Hoe langer ze in beeld is hoe beter.quote:
Sinds vorige week welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee, vandaag alweer tot 22 uur uitzending. Was voorheen toch niet?
Irritant ja, ik wil godverdomme naar bedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee, vandaag alweer tot 22 uur uitzending. Was voorheen toch niet?
Ik heb het over haar verhalen over diarree en kotsen die ze net zit te vertellenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe langer ze in beeld is hoe beter.
Ze gingen toch op Victoria. of watsdernaam.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef Kroelo het volgende:
maar Paulien had maar 1 stem toch? dus ze hebben sowieso niet allebei op paulien gestemd
Dat snap je niet nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef waxmask het volgende:
Je zou trouwens maar Geraldine genoemd worden, dan hebben je ouders ook niet van je gehouden bij de geboorte.
Volendam hè.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef waxmask het volgende:
Je zou trouwens maar Geraldine genoemd worden, dan hebben je ouders ook niet van je gehouden bij de geboorte.
Zo speelt hij dat hij hetero isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef Kroelo het volgende:
geza kun je toch sowieso nooit meer geloven, raar acteurtje dat het is
Nou volgens mij moet Sef ook niet per ongeluk de zeep ehh de kokosnoot laten vallen als Gézaaachter hem staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef waxmask het volgende:
Zo lult hij alle chickies het bed in...dan weer afzeiken...en weer in die smoth stand als hij vol zaad zit.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Redefine het volgende:
Leuk die uitleg van de proef. Vergeet het altijd direct.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef waxmask het volgende:
Hoezo danseres als je geen balans kan houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |