Valentijn (man) en tieten in één zin noemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef MichaelScott het volgende:
Valentijn heeft echt geen tieten
Robert en tieten daarintegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Valentijn (man) en tieten in één zin noemen
Het is toch omgebouwd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten dan Valentijn (manboobs jeweets)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
mn voordeur ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten dan Valentijn (manboobs jeweets)
Nice!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten dan Valentijn (manboobs jeweets)
precies, Robert heel veel meer tiet dan Valentijnquote:
Je mag er wel aan voelen hoor, voelt net zoals vrouwenborstenquote:
Me?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Gebruik Valentijn dan als vlaggenstok. Is ze nog nuttig en is ze eindelijk zeker van een taak.
Geen idee. Weet wel dat de transgender die ik ken ook geen sympathiek mens is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
Het wil weer zielig gevonden worden. Volgens mij een symptoom van veel transgenders. Graag alle aandacht/medelijden op zich willen hebben.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Gebruik Valentijn dan als vlaggenstok. Is ze nog nuttig en is ze eindelijk zeker van een taak.
Ik dacht dat Jan Roos mee ging doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Werkt /werkte ook niet voor niets bij poooowned.
Homo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Paul het volgende:
Ik gebruik jullie quotes ff voor m'n twitter. Vinden jullie niet erg he
Dat zou gelijk het beste seizoen ooit zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan Roos mee ging doen.![]()
Wel even naar Valentijn tweeten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Paul het volgende:
Zolang er maar 2 euro per woord betaald wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |