Die kutkinders hebben niks met de islam.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:48 schreef Nikmans het volgende:
Subklacht: Mensen die denken dat ze ruzie hebben met relmarocjes vanwege de Islam
JOUquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:48 schreef hearmeout het volgende:
www.thereligionofpeace.com
Zie je, niks mis mee. Waar zijn we bang voor?
Juistemquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kutkinders hebben niks met de islam.
Ik ook niet overigens
De islam bestaat niet eensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Juistem
Alsof 'de Islam' ook maar iets van bedreiging vormt buiten een paar derdewereldlanden waar ze elkaar de koppen toch wel inslaan om welke reden dan ook
quote:[img]http://i.fokzine[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Islam_branches_and_schools.svghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Islam_branches_and_schools.svg[/img].net/p/11s.gif[/img] Op woensdag 2 oktober 2013 02:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waar heb je het over eigenlijk
Yups, verknipte plaatjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
[..]
je kan er zelfs plaatjes van posten
Moslims zijn zwakzinnig?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:58 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over halve tamme? Dat is toch het zwakzinnig volk waar je op doelt?
Het was een mooie zomer om met de krat bier op de vensterbank te zitten dit jaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:58 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over halve tamme? Dat is toch het zwakzinnig volk waar je op doelt?
Zegt meer over jouquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een mooie zomer om met de krat bier op de vensterbank te zitten dit jaar.
Ja ik ken dat in tegenstelling tot veel anderen die oordelen en dan snel doorlopen.quote:
Volksbuurt gewoond? Met jou tallozenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik ken dat in tegenstelling tot veel anderen die oordelen en dan snel doorlopen.
De dollars vlogen er in het rond.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volksbuurt gewoond? Met jou tallozen
Die lijst onderaan met aanslagenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:48 schreef hearmeout het volgende:
www.thereligionofpeace.com
Zie je, niks mis mee. Waar zijn we bang voor?
Gewoon atoombom erop en jammer voor Israel dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die lijst onderaan met aanslagen
Zielige Middeleeuwse bende, heel die regio.
Ik zou er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon atoombom erop en jammer voor Israel dan.
Met de huidige technologie is het prima mogelijk om een cirkel te trekken en daar dan een gepaste bom neer te knallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen.
Gaat een stuk sneller, want tenslotte is het doel daar ook alleen maar om elkaar gezellig uit te moorden om niks.
Elke dag zandtaartjes bakken gaat ook vervelen natuurlijk.
Eng niet, wel beperkt in denkvermogen omdat ze eenmaal vastzitten aan oude boeken die allang achterhaald zijn.quote:
Precies. Dat heeft wel iets engs. Vind ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eng niet, wel beperkt in denkvermogen omdat ze eenmaal vastzitten aan oude boeken die allang achterhaald zijn.
Dit forum is ook regelmatig eng te noemen qua gedachtegang van veel onnozele.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies. Dat heeft wel iets engs. Vind ik.
Jaarlijks 'maar' 500 mensen in Nederland dus.. Welke gek bekeert zich tot de Islam...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:06 schreef PSV1990- het volgende:
en hier nog een paar http://www.youtube.com/user/waaromislamkanaal,, dagelijks 100 duizenden bekeerlingen per dag , hoe kan je bang zijn voor de Islam ??
475 domme vrouwen en nog wat verdwaalde mannen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jaarlijks 500 mensen in Nederland. Welke gek bekeert zich tot de Islam...
bedoelde 10 duizenden ongeveer..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jaarlijks 'maar' 500 mensen in Nederland dus.. Welke gek bekeert zich tot de Islam...
100.000en bekeerlingen per dagGa eens proberen na te denken. Binnen een jaar zou de complete VS zich bekeerd hebben volgens die cijfers
Dan rest de vraag, hoeveel mensen zich uit eigen beweging bekeren vs mensen die gedwongen worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
475 domme vrouwen en nog wat verdwaalde mannen.
Weer foutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:16 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
bedoelde 10 duizenden ongeveer..
In Engeland zijn er na 9/11 100 duizend bekeerd in Engeland
.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer fout
40.000 mensen na 2001. Daarvoor waren er al 60.000 in het land
Ga nou eens iets goed zeggen, of in ieder geval proberen.
Hebben ze daar zo'n hekel aan de VS dan
Diezelfde vraag kun je stellen over de mensen die gedwongen worden hun christelijke opvoeding te genieten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan rest de vraag, hoeveel mensen zich uit eigen beweging bekeren vs mensen die gedwongen worden.
Kan het waarschijnlijk wel raden, en daar doen die paar filmpjes hierboven niks aan af.
Natuurlijk hahah en we dwingen ons vrouwen tot het dragen van burka en slaan ze elke dag in elkaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan rest de vraag, hoeveel mensen zich uit eigen beweging bekeren vs mensen die gedwongen worden.
Kan het waarschijnlijk wel raden, en daar doen die paar filmpjes hierboven niks aan af.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
475 domme vrouwen en nog wat verdwaalde mannen.
Ze vertrouwen elkaar niet daarom gaan die vrouwen verstopt zodra ze bezet zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:21 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Natuurlijk hahah en we dwingen ons vrouwen tot het dragen van burka en slaan ze elke dag in elkaar
Die blazen gelijk een gebouw op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:39 schreef thesystem het volgende:
Maar ik zie geen christen zich opblazen midden in een school bus.
De Jihad strijders in de USA hadden met 9/11 een nooit verwacht effect, wat hebben ze erna nog daar bereikt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:46 schreef thesystem het volgende:
Voorbeelden van de "extreme nationalistische amerikaanse terreur"
Ik merk niks hier?
Maar ik merk wel wat die islamo terroristen doen
Waarop gebaseerd en met welk motief.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Jihad strijders in de USA hadden met 9/11 een nooit verwacht effect, wat hebben ze erna nog daar bereikt?
De Oklahoma bombing was al veel eerder en dat gevaar sluimert verder.
De kans dat een doorgedraaide Amerikaan een aanslag pleegt is veel groter dan een Islamo Terrorist.
Landen waar er Islamtische meerderheid is die kiezen democratisch een regering.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:57 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waarop gebaseerd en met welk motief.
Heden dagen zie ik islamitisch terreur overal om me heen...
Of je nu kijkt naar onderdrukking in afrika, midden oosten of het verre azie...
Dat zie ik niet op mijn huidige locatie?
En hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:12 schreef thesystem het volgende:
En daar is maar 1 oplossing voor....Extremisten uitschakelen
Het laten verdwijnen bedoel je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:17 schreef thesystem het volgende:
De geschiedenis heeft net bewezen dat zoiets werkt. Daar zijn voorbeelden van en die zijn openlijk te vinden op internet.
Je moet het wel wat breder zien, niet alleen in naam van Allah worden mensen opgeblazen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:26 schreef thesystem het volgende:
Dat klopt alleen heb ik niet de intentie om onschuldige mensen in de naam van Allah op te blazen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:10 schreef sig000 het volgende:
*btw, veel van die Nederlandse mutsen zouden ook een Burka moeten dragen.
Uiteindelijk zakt alles uit. Dat is een natuurwet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:36 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]![]()
Dat jouw moeder lelijk is betekent niet gelijk dat iedere vrouw een picknickkleed moet dragen....
Ik wel, als iets uit de geschiedenis, als je niet weet waar bliksem vandaan komt ga je het op een of andere manier verklaren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:55 schreef eXplorer1 het volgende:
Uberhaupt religie, ik heb het nut nooit begrepen.
hezbollah is gewoon sjiitisch, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De terroristen waar jullie het over hebben is niet de definitie van 'moslim'. Binnen de Islam heb je vele verschillende stromingen. Waar jullie het over hebben zijn wahabi's.
Ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, als iets uit de geschiedenis, als je niet weet waar bliksem vandaan komt ga je het op een of andere manier verklaren.
En het is later een geweldige manier gebleken om de domme massa te onderdrukken.
Maar anno 2013 is er echt geen plaats meer voor.
Ik ben benieuwd. Kom maar op met de voorbeelden en foto's van de afgelopen 13 jaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:34 schreef sig000 het volgende:
Het is niet zo moeilijk om even gelijkwaardig een serie te plaatsen van christelijke terreur.
Kom maar met voorbeelden dat mensen zich opblazen vanuit een bepaald geloof anders danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet het wel wat breder zien, niet alleen in naam van Allah worden mensen opgeblazen.
Hear hear!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, als iets uit de geschiedenis, als je niet weet waar bliksem vandaan komt ga je het op een of andere manier verklaren.
En het is later een geweldige manier gebleken om de domme massa te onderdrukken.
Maar anno 2013 is er echt geen plaats meer voor.
Vertel, wat merk jij "wel wat van die islamo terroristen"?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:46 schreef thesystem het volgende:
Voorbeelden van de "extreme nationalistische amerikaanse terreur"
Ik merk niks hier?
Maar ik merk wel wat die islamo terroristen doen
Wanneer we spreken over geloof als in overtuiging / vertrouwen in de waarheid van iets, volgens Wiki:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:27 schreef Hier het volgende:
[..]
Kom maar met voorbeelden dat mensen zich opblazen vanuit een bepaald geloof anders dan
(p)islam
quote:Plegers van zelfmoordaanslagen
Reguliere legers gebruiken deze tactiek zelden. Een voorbeeld is de Japanse luchtmacht, die aan het eind van de Tweede Wereldoorlog gebruikmaakte van kamikazepiloten, die zich met hun gevechtsvliegtuig op een vijandelijk doel stortten.
Zelfmoordaanslagen worden in hoofdzaak gepleegd door terroristische organisaties, bijvoorbeeld door de militante Palestijnse organisatie Hamas, Tamilse onafhankelijkheidsstrijders, extremistisch Islamitische groepen of Al Qaida.
[...]
Doel van zelfmoordaanslagen
Tussen 1980 en 2004 had meer dan 95% van alle gevallen als belangrijkste motief een land te dwingen zich terug te trekken. Nadat de troepen zich verwijderden, stopten de zelfmoordaanslagen dikwijls bijna onmiddellijk.[1]
De groepering met de meeste zelfmoordaanslagen op haar conto is de Tamil tijgers in Sri Lanka. Deze marxistische en seculiere organisatie was tevens de uitvinder van het zelfmoordvest (gebruikt in 1991 tijdens een aanslag op Rajiv Gandhi).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoordaanslag
Dat ga ik hier niet postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:31 schreef zarGon het volgende:
Vertel, wat merk jij "wel wat van die islamo terroristen"?
De islam is wel gevaarlijk; maar wat voor islam wil je hebben ? islam zoals in saoudi-arabie zoals in iran, zoals in syrie/irak zoals in Turkije of zoals in Marokkoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb er niks tegen...
Klacht: Bangeschijters die het "eng vinden"
Ik woon niet in nederland maar heb ook daar indirect last van wat ze uitspoken in de rest van de wereldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, vertel het maar.
Wat voor last heb jij van terroristen hier in Nederland?
Wees eens concreet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik woon niet in nederland maar heb ook daar indirect last van wat ze uitspoken in de rest van de wereld
Je bent en blijft vaag. Da's lekker makkelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Nope, kijk om je heen en zie de verschillen in de samenleving alleen al
Geen sprake van. Maar eng vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef SchoneZoon het volgende:
TS wil moslim worden voor Mohammed, haar vriendje en pooier.
Waarom reageer je? Over omhoog schoppen gesproken..quote:
Nou nou, het zit je hoog he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:43 schreef TwentyFourr het volgende:
Matig interessant hoor trouwens die islam. Wat mij betreft schieten ze elkaar maar af omdat de één net iets anders gelooft dan de ander in een religie waarin hun profeet voor gelijkheid en gulheid (de zakat bijvoorbeeld wat nota bene één van de vijf zuilen is) pleitte.
Ze begrijpen het ook allemaal zo goed. Volledig hypocriet. 'Volg de regels van Mohammed en de Koran', ammehoela, ja, alleen als het de religieuze leiders en hun onderdanen uitkomt. Vrije interpretatie kan het al niet eens meer genoemd worden. Vuile ratten zijn het allemaal, meer belust op wereldlijke macht dan om goddelijke goedkeuring. En het volk er maar achteraan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee hoor, helemaal niet. Zoals ik al zeg, wat mij betreft schieten ze elkaar daar af. Of gaat het in dit topic onbewust misschien over islamitische immigranten in Nederland?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nou, het zit je hoog he?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:48 schreef sp3c het volgende:
Islam heb ik verder geen moeite mee maar Tilburg Trappers ..
[ afbeelding ]
godverdomme hey, open daar eens een KLB topic over
goed kut!
terecht of onterechte klachtOpen lekker zelf een IJshockey topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
In dit topic gaat het over domme angst richting de islam.. Dus dat "alle" islamieten "eng" zouden zijn..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Zoals ik al zeg, wat mij betreft schieten ze elkaar daar af. Of gaat het in dit topic onbewust misschien over islamitische immigranten in Nederland?
nee ik kaap deze gekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Open lekker zelf een IJshockey topic![]()
Oke, en nu?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In dit topic gaat het over domme angst richting de islam.. Dus dat "alle" islamieten "eng" zouden zijn..
En nu reageer je of niet.quote:
Tja, ook die geheimtaal kan ik niet volgen hoor..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:56 schreef sp3c het volgende:
islam kan wel, je hebt ook hockeyende islamisten
Deniz Mollen en zijn 1 miljoen broers bv
[ afbeelding ]
peerkes
geen trappers
Goed hoor..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:59 schreef sp3c het volgende:
conclusie is iig dat islam wel moet kunnen maar Tilburg Trappers gewoon never nooit niet
slotje
* sp3c plaatst een tr
Ik ben dan ook niet religieus.quote:
Wordt eens eerder wakker kneusjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 03:02 schreef Puntenjager het volgende:
Tief toch op met je politiek-correcte praat, TS.
Trustequote:Op donderdag 3 oktober 2013 03:03 schreef sp3c het volgende:
gezeur over Raph Joly de hele tijd .... die gast is gewoon goed en hij heeft voor Den Haag gekozen, get over it
Tilburg
slotje
slapen
Ga toch je katten verzorgen, ouwe vrijsterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt eens eerder wakker kneusje
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 03:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ga toch je katten verzorgen, ouwe vrijster
quote:
Dragen je katten inmiddels ook al een boerka?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt eens eerder wakker kneusje
Echt? Ga maar eens naar Iran of Saudi-Arabie op 'vakantie'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen sprake van. Maar eng vind ik het ook niet.
ah, 'moeten ze zelf weten'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:25 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Echt? Ga maar eens naar Iran of Saudi-Arabie op 'vakantie'.
Dan kan je met eigen ogen zien hoe ze je gaan behandelen (en betasten, aanranden en als bonus ook verkrachten). Moet je een boerka dragen en je mag alleen de straat op met zo'n haatbaard naast je.
Maar kennelijk zou jij dat niet erg vinden als vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |