Die kutkinders hebben niks met de islam.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:48 schreef Nikmans het volgende:
Subklacht: Mensen die denken dat ze ruzie hebben met relmarocjes vanwege de Islam
JOUquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:48 schreef hearmeout het volgende:
www.thereligionofpeace.com
Zie je, niks mis mee. Waar zijn we bang voor?
Juistemquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kutkinders hebben niks met de islam.
Ik ook niet overigens
De islam bestaat niet eensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Juistem
Alsof 'de Islam' ook maar iets van bedreiging vormt buiten een paar derdewereldlanden waar ze elkaar de koppen toch wel inslaan om welke reden dan ook
quote:[img]http://i.fokzine[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Islam_branches_and_schools.svghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Islam_branches_and_schools.svg[/img].net/p/11s.gif[/img] Op woensdag 2 oktober 2013 02:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waar heb je het over eigenlijk
Yups, verknipte plaatjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
[..]
je kan er zelfs plaatjes van posten
Moslims zijn zwakzinnig?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:58 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over halve tamme? Dat is toch het zwakzinnig volk waar je op doelt?
Het was een mooie zomer om met de krat bier op de vensterbank te zitten dit jaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:58 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over halve tamme? Dat is toch het zwakzinnig volk waar je op doelt?
Zegt meer over jouquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een mooie zomer om met de krat bier op de vensterbank te zitten dit jaar.
Ja ik ken dat in tegenstelling tot veel anderen die oordelen en dan snel doorlopen.quote:
Volksbuurt gewoond? Met jou tallozenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik ken dat in tegenstelling tot veel anderen die oordelen en dan snel doorlopen.
De dollars vlogen er in het rond.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volksbuurt gewoond? Met jou tallozen
Die lijst onderaan met aanslagenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:48 schreef hearmeout het volgende:
www.thereligionofpeace.com
Zie je, niks mis mee. Waar zijn we bang voor?
Gewoon atoombom erop en jammer voor Israel dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die lijst onderaan met aanslagen
Zielige Middeleeuwse bende, heel die regio.
Ik zou er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon atoombom erop en jammer voor Israel dan.
Met de huidige technologie is het prima mogelijk om een cirkel te trekken en daar dan een gepaste bom neer te knallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen.
Gaat een stuk sneller, want tenslotte is het doel daar ook alleen maar om elkaar gezellig uit te moorden om niks.
Elke dag zandtaartjes bakken gaat ook vervelen natuurlijk.
Eng niet, wel beperkt in denkvermogen omdat ze eenmaal vastzitten aan oude boeken die allang achterhaald zijn.quote:
Precies. Dat heeft wel iets engs. Vind ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eng niet, wel beperkt in denkvermogen omdat ze eenmaal vastzitten aan oude boeken die allang achterhaald zijn.
Dit forum is ook regelmatig eng te noemen qua gedachtegang van veel onnozele.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies. Dat heeft wel iets engs. Vind ik.
Jaarlijks 'maar' 500 mensen in Nederland dus.. Welke gek bekeert zich tot de Islam...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:06 schreef PSV1990- het volgende:
en hier nog een paar http://www.youtube.com/user/waaromislamkanaal,, dagelijks 100 duizenden bekeerlingen per dag , hoe kan je bang zijn voor de Islam ??
475 domme vrouwen en nog wat verdwaalde mannen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jaarlijks 500 mensen in Nederland. Welke gek bekeert zich tot de Islam...
bedoelde 10 duizenden ongeveer..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jaarlijks 'maar' 500 mensen in Nederland dus.. Welke gek bekeert zich tot de Islam...
100.000en bekeerlingen per dagGa eens proberen na te denken. Binnen een jaar zou de complete VS zich bekeerd hebben volgens die cijfers
Dan rest de vraag, hoeveel mensen zich uit eigen beweging bekeren vs mensen die gedwongen worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
475 domme vrouwen en nog wat verdwaalde mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |