Het laten verdwijnen bedoel je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:17 schreef thesystem het volgende:
De geschiedenis heeft net bewezen dat zoiets werkt. Daar zijn voorbeelden van en die zijn openlijk te vinden op internet.
Je moet het wel wat breder zien, niet alleen in naam van Allah worden mensen opgeblazen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:26 schreef thesystem het volgende:
Dat klopt alleen heb ik niet de intentie om onschuldige mensen in de naam van Allah op te blazen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:10 schreef sig000 het volgende:
*btw, veel van die Nederlandse mutsen zouden ook een Burka moeten dragen.
Uiteindelijk zakt alles uit. Dat is een natuurwet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:36 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]![]()
Dat jouw moeder lelijk is betekent niet gelijk dat iedere vrouw een picknickkleed moet dragen....
Ik wel, als iets uit de geschiedenis, als je niet weet waar bliksem vandaan komt ga je het op een of andere manier verklaren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:55 schreef eXplorer1 het volgende:
Uberhaupt religie, ik heb het nut nooit begrepen.
hezbollah is gewoon sjiitisch, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De terroristen waar jullie het over hebben is niet de definitie van 'moslim'. Binnen de Islam heb je vele verschillende stromingen. Waar jullie het over hebben zijn wahabi's.
Ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, als iets uit de geschiedenis, als je niet weet waar bliksem vandaan komt ga je het op een of andere manier verklaren.
En het is later een geweldige manier gebleken om de domme massa te onderdrukken.
Maar anno 2013 is er echt geen plaats meer voor.
Ik ben benieuwd. Kom maar op met de voorbeelden en foto's van de afgelopen 13 jaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:34 schreef sig000 het volgende:
Het is niet zo moeilijk om even gelijkwaardig een serie te plaatsen van christelijke terreur.
Kom maar met voorbeelden dat mensen zich opblazen vanuit een bepaald geloof anders danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet het wel wat breder zien, niet alleen in naam van Allah worden mensen opgeblazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |