Hear hear!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, als iets uit de geschiedenis, als je niet weet waar bliksem vandaan komt ga je het op een of andere manier verklaren.
En het is later een geweldige manier gebleken om de domme massa te onderdrukken.
Maar anno 2013 is er echt geen plaats meer voor.
Vertel, wat merk jij "wel wat van die islamo terroristen"?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 04:46 schreef thesystem het volgende:
Voorbeelden van de "extreme nationalistische amerikaanse terreur"
Ik merk niks hier?
Maar ik merk wel wat die islamo terroristen doen
Wanneer we spreken over geloof als in overtuiging / vertrouwen in de waarheid van iets, volgens Wiki:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:27 schreef Hier het volgende:
[..]
Kom maar met voorbeelden dat mensen zich opblazen vanuit een bepaald geloof anders dan
(p)islam
quote:Plegers van zelfmoordaanslagen
Reguliere legers gebruiken deze tactiek zelden. Een voorbeeld is de Japanse luchtmacht, die aan het eind van de Tweede Wereldoorlog gebruikmaakte van kamikazepiloten, die zich met hun gevechtsvliegtuig op een vijandelijk doel stortten.
Zelfmoordaanslagen worden in hoofdzaak gepleegd door terroristische organisaties, bijvoorbeeld door de militante Palestijnse organisatie Hamas, Tamilse onafhankelijkheidsstrijders, extremistisch Islamitische groepen of Al Qaida.
[...]
Doel van zelfmoordaanslagen
Tussen 1980 en 2004 had meer dan 95% van alle gevallen als belangrijkste motief een land te dwingen zich terug te trekken. Nadat de troepen zich verwijderden, stopten de zelfmoordaanslagen dikwijls bijna onmiddellijk.[1]
De groepering met de meeste zelfmoordaanslagen op haar conto is de Tamil tijgers in Sri Lanka. Deze marxistische en seculiere organisatie was tevens de uitvinder van het zelfmoordvest (gebruikt in 1991 tijdens een aanslag op Rajiv Gandhi).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoordaanslag
Dat ga ik hier niet postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:31 schreef zarGon het volgende:
Vertel, wat merk jij "wel wat van die islamo terroristen"?
De islam is wel gevaarlijk; maar wat voor islam wil je hebben ? islam zoals in saoudi-arabie zoals in iran, zoals in syrie/irak zoals in Turkije of zoals in Marokkoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb er niks tegen...
Klacht: Bangeschijters die het "eng vinden"
Ik woon niet in nederland maar heb ook daar indirect last van wat ze uitspoken in de rest van de wereldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, vertel het maar.
Wat voor last heb jij van terroristen hier in Nederland?
Wees eens concreet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik woon niet in nederland maar heb ook daar indirect last van wat ze uitspoken in de rest van de wereld
Je bent en blijft vaag. Da's lekker makkelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Nope, kijk om je heen en zie de verschillen in de samenleving alleen al
Geen sprake van. Maar eng vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef SchoneZoon het volgende:
TS wil moslim worden voor Mohammed, haar vriendje en pooier.
Waarom reageer je? Over omhoog schoppen gesproken..quote:
Nou nou, het zit je hoog he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:43 schreef TwentyFourr het volgende:
Matig interessant hoor trouwens die islam. Wat mij betreft schieten ze elkaar maar af omdat de één net iets anders gelooft dan de ander in een religie waarin hun profeet voor gelijkheid en gulheid (de zakat bijvoorbeeld wat nota bene één van de vijf zuilen is) pleitte.
Ze begrijpen het ook allemaal zo goed. Volledig hypocriet. 'Volg de regels van Mohammed en de Koran', ammehoela, ja, alleen als het de religieuze leiders en hun onderdanen uitkomt. Vrije interpretatie kan het al niet eens meer genoemd worden. Vuile ratten zijn het allemaal, meer belust op wereldlijke macht dan om goddelijke goedkeuring. En het volk er maar achteraan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee hoor, helemaal niet. Zoals ik al zeg, wat mij betreft schieten ze elkaar daar af. Of gaat het in dit topic onbewust misschien over islamitische immigranten in Nederland?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nou, het zit je hoog he?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:48 schreef sp3c het volgende:
Islam heb ik verder geen moeite mee maar Tilburg Trappers ..
[ afbeelding ]
godverdomme hey, open daar eens een KLB topic over
goed kut!
terecht of onterechte klachtOpen lekker zelf een IJshockey topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
In dit topic gaat het over domme angst richting de islam.. Dus dat "alle" islamieten "eng" zouden zijn..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Zoals ik al zeg, wat mij betreft schieten ze elkaar daar af. Of gaat het in dit topic onbewust misschien over islamitische immigranten in Nederland?
nee ik kaap deze gekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Open lekker zelf een IJshockey topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |