daar ging het niet overquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
en draag alleen maar strings, heb 1 slip maar die is voor als ik naar het ZH moet
Naja mijn tip was AH en HEMA, volgens mij komt dat uit precies dezelfde fabriek maar daar heb jij dus niks aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zoek dus betaalbaar katoenen ondergoed dat er niet na twee keer wassen uitziet als een douchemuts
Okay sorryquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar ging het niet over
Dan wordt het binnen no time weer een patatfrietdiscussie
nee, daar krijg je een muffe stinkmuts vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind synthetisch ondergoed trouwens echt niet fijnkatoen <3
ach je kunt zaterdag die van de primark gewoon proberen toch, als t niets is heb je ook niet veel geld verspild :vquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zoek dus betaalbaar katoenen ondergoed dat er niet na twee keer wassen uitziet als een douchemuts
dat vind ik echt nog slechter dan HEMA jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind hunkemoller pas kutkwaliteitVooral voor die prijs. Ik vind ondergoed eigenlijk altijd te duur
nee precies!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach je kunt zaterdag die van de primark gewoon proberen toch, als t niets is heb je ook niet veel geld verspild :v
ik haal vaak uit die rekken van 5 voor xbedrag, daar zitten vaak wel mooie katoenen tussenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind hunkemoller pas kutkwaliteitVooral voor die prijs. Ik vind ondergoed eigenlijk altijd te duur
dat heb ik dus meestal al na 1 keerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je dan van die dingetjes met een soort kant aan de voorkant hebt, na een paar x wassen laat dna een soort elastiek los die naar buiten hangt, en dan lijkt het net alsof je wit elastieken schaamhaar hebt
DIE HEB K OOK EEN KEER GEHAD IDDquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je dan van die dingetjes met een soort kant aan de voorkant hebt, na een paar x wassen laat dna een soort elastiek los die naar buiten hangt, en dan lijkt het net alsof je wit elastieken schaamhaar hebt
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik haal vaak uit die rekken van 5 voor xbedrag, daar zitten vaak wel mooie katoenen tussensoms ook echt vieze stofjes
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ooken die van mij blijven best lang mooi
Deze:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al op gewandeld?
Welke heb je trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ah ja, dat wordt m niet voor mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zulke:
[ afbeelding ]
en zulke
[ afbeelding ]
Naast de normale strings, maar die haal ik alleen als er 3 voor 5 acties oid zijn.
die tweede zitten bij mij nooit mooi! daar lijkt het alsof ik vetrollen hebquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zulke:
[ afbeelding ]
en zulke
[ afbeelding ]
Naast de normale strings, maar die haal ik alleen als er 3 voor 5 acties oid zijn.
Da kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Toffe schoenen! Ik zou ze alleen wel normaal veterendit heeft een te sterke 1995 vibe voor mij
Why?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah ja, dat wordt m niet voor mij
Ik vind die wel tofquote:
Lolwatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die tweede zitten bij mij nooit mooi! daar lijkt het alsof ik vetrollen heb![]()
ik heb meer zoietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lolwatbij mij juist niet
misschien omdat mijn heupen in verhouding tot mijn taille velen breder zijn?
sowieso vind ik die met zo'n kanten randje aan de bovenkant niet zo fijn zitten en ze gaan sneller rafelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lolwatbij mij juist niet
misschien omdat mijn heupen in verhouding tot mijn taille velen breder zijn?
Ah zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel te laagik ben een walvis he
Ja ik ookquote:
Oh ik heb daar ook wel een paar van jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb meer zoiets
http://www.hunkemoller.nl(...)ango-red-104675.html
Meh, ik heb dat nu met 1 van mijn hipster dingetjes maar die heb ik serieus al 5 jaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sowieso vind ik die met zo'n kanten randje aan de bovenkant niet zo fijn zitten en ze gaan sneller rafelenmaar ik kijk wel regelmatig i nde stad welke ze hebben want ze wisselen vaak, ook met kleurtjes enzo
MIquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
zit je een paar druiven te eten, roept je baas: ZO, LEKKER AAN HET KANEN!!
Ik stikte er bijna in![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ooken wordt er altijd hebberig van als ze weer die actie hebben. Mijn ex nam ze dan ook wel voor me mee als ie ze zag. Dat moet ik Intro nog even aanleren
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je ineens een pastavlinder op de vloer ziet liggenen dan tot de ontdekking komt dat je vriend de keukendeur open heeft gelaten vanmorgen. Katten
Is for you pwesent; now nom itquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je ineens een pastavlinder op de vloer ziet liggenen dan tot de ontdekking komt dat je vriend de keukendeur open heeft gelaten vanmorgen. Katten
kattenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hehe ja mannen zien je het liefst de hele dag in een korset volgens mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vrees dat ik cif zoiets niet kan aanleren.. Alhoewel ie vorig jaar een erg tof setje heeft gekocht
Liefst koopt ie korsetten voor me.... Hij beseft alleen niet dat die dingen voor geen ene meter zitten
![]()
maarrrrrr dit weekend primark setjes eens falenDie maximizers zitten verrassend goed tbh
![]()
Die mooie nail art?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Arrrgghhh bondi no no noIk schrok me rot van die foto
![]()
Echt ze zijn briljantquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe ja mannen zien je het liefst de hele dag in een korset volgens mij
Serieus elke keer dat ik bij de Primark ben geweest ben ik dus die maximizers vergetenIk hoor daar ook velen goede dingen over idd.
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Arrrgghhh bondi no no noIk schrok me rot van die foto
![]()
Iddquote:
HOEZO heb jij maximizers nodigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe ja mannen zien je het liefst de hele dag in een korset volgens mij
Serieus elke keer dat ik bij de Primark ben geweest ben ik dus die maximizers vergetenIk hoor daar ook velen goede dingen over idd.
En datquote:
Ja nou niet echt om te maximizen maar ze zitten ook heul mooi schijnbaarquote:
ik vind het er nog steeds juist niet uitzien, of je moet echt een wijde trui aanhebben dat je het niet ziet maar vaak valt het wel opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja nou niet echt om te maximizen maar ze zitten ook heul mooi schijnbaar
Niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het er nog steeds juist niet uitzien, of je moet echt een wijde trui aanhebben dat je het niet ziet maar vaak valt het wel op
draag je van die schuimdingen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet?
Ik vind trouwens bh's van de hunkemoller niet zo fijnOf ze vervormen helemaal in de was, of ze zakken supersnel uit zodat ik binnen no time op het laatste haakje moet haken omdat ze anders te los zitten.
Ja van die voorgevormdequote:
Jup, Hoe was je die? Gooi je ze gewoon in de trommel, of op de hand, of in een Betty ball?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja van die voorgevormdedie bedoel je toch?
De 1e x met de hand, daarna flikker ik ze op 30graden met de kleren mee in de wasmasjienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, Hoe was je die? Gooi je ze gewoon in de trommel, of op de hand, of in een Betty ball?
Ja, dan vervormen zequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De 1e x met de hand, daarna flikker ik ze op 30graden met de kleren mee in de wasmasjien
ik heb die ook! sommige blijven best lang mooi maar andere worden ook weer redelijk snel lelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, Hoe was je die? Gooi je ze gewoon in de trommel, of op de hand, of in een Betty ball?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dit dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De 1e x met de hand, daarna flikker ik ze op 30graden met de kleren mee in de wasmasjien
Ja dat wel gelukkig, maar tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe ze ook gewoon in de wasGeen vervormingen... En naja als ze dat wel doen; ik heb maar bh's van een tientje ofzo
Ohai standaard maat
Ik heb dat ook een keer gehad en toen stak ie in mn vleesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
Maximizers van de Primark heb ik nog niet geprobeerd. Die van de H&M wel en ik vind ze ook erg fijn zitten. Kan ook niet zeggen dat je dat door kleding heen ziet ofzo.
En idd gewoon in de was, blijven verrassend goed. Vele andere voorgevormde bh's vervormen idd wel snel, maar deze niet.
Laatst een bh van de Hunkemoller gekocht, stak er na een paar maanden al een beugel uit
godsamme, AU!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad en toen stak ie in mn vleeslittekens is nu gelukkig wel weg
Auw!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad en toen stak ie in mn vleeslittekens is nu gelukkig wel weg
Dat had ik gisteren gepostquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb vannnacht gedroomd dat SQ postte dat ze toch weer gerookt had!
Oh en goedemorgen.
daar jeukt en pikt het toch ook?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Auw!Daar had ik gelukkig geen last van.
Wat wel vaag is trouwens bij de bh's van HM. dat labeltje zit aan de zijkant.....en dan is het ook nog zo'n groot label. dus dat jeukt en pikt keihard, totdat je het afknipt. Waarom zitten die niet gewoon aan de achterkant zoals bij elke bh?!
Ja hoiquote:
Ja maar toch minder heb ik het idee.... omdat het label daar vaak beter recht blijft zitten en aan de zijkant sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar jeukt en pikt het toch ook?
Ze moeten gewoon niet van die stugge aidslabels in ondergoed hangen
sterkte!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Goed; in 2 minuten 15 nieuwe meldingen binnen; ziet er naar uit dat het enen drukke dag gaat worden; dus ik sluit fok maar weer af![]()
Daar zijn scharen voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja maar toch minder heb ik het idee.... omdat het label daar vaak beter recht blijft zitten en aan de zijkant sowieso niet.
Maar idd, labels moeten ze gewoon verbannen! Niet alleen in ondergoed trouwens....in truien ofzo is zo'n label van 5cm lang en 5labeltjes dik ook geen gezicht.
ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat sowieso.... al zijn die wasvoorschriften voor de eerste keer wassen wel handig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:
Onderbroeken, sokken, handdoeken, beddengoed: 40 graden katoenprogramma + droogtrommel
Jeans, overhemden en t-shirts: 30 graden katoenprogramma
Truien en tere weefsels: 30 graden synthetisch programma
Zijde en kasjmier: niet kopen.
Vaatdoeken: als de wasmachine weer es doorgekookt moet worden (90 graden)
geen waslabels nodig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook altijd zo aandoenlijk hoe mijn echtgenoot zorgvuldig om mijn kleding heen werkt als ie gaat wassen![]()
(hij heeft te vaak op zijn kop gekregen voor het in de droger tiefen van bedrukte shirtjes en jeans enzo![]()
)
Ja, ik zei al, het feit dat mijn cups vier keer zo groot zijn als gemiddeld zorgt er ook wel voor dat wasmachine-zonder-bal geen optie isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik was bh's trouwens altijd in een waszakje en dan op het handwasprogramma in de wasmachine. Ik heb ook voorgevormde cups, maar blijft gewoon prima in model, er vervormt niks
Beddengoed en handdoeken wast hij wel inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
hij wast best veel, meestal neemt hij beddengoed en handdoeken en overhemden voor zijn rekening, kan weinig aan mis gaan. En ik doe de andere helft
Jupquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beddengoed en handdoeken wast hij wel inderdaad![]()
Zeg maar de wassen waarbij alles linea recta in de droger verdwijnt
Die van mij zijn niet zo groot, dus dan volstaat een zakje welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zei al, het feit dat mijn cups vier keer zo groot zijn als gemiddeld zorgt er ook wel voor dat wasmachine-zonder-bal geen optie is
Handig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En dan kom je zo thuis van een weekendje weg, heeft je broer de beestjes verzorgd en dan kan ie het niet laten om ff mijn wasmachine en droger te checken. Dus alle handdoeken en ondergoed wat nog in de droger zat, heeft ie opgevouwen en mijn wasmachine schoongemaakt
Ik vind dat helemaal niet fijn, van die ongevormde stofdingen. Ik vind die voorgevormde altijd mooier staan onder mijn kledingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb verder alleen ongevormde BH's trouwens, dus alles gaat hier ook in het zakkie
Jep!quote:
Ja, maar in mijn maat wordt dat toch een ander verhaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet fijn, van die ongevormde stofdingen. Ik vind die voorgevormde altijd mooier staan onder mijn kleding
Ja ok, dat kan ik me dan ook wel voorstellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn maat wordt dat toch een ander verhaalnet als dat ik geen strings draag.
het gaat zich voornamelijk over wat wel en niet in de droger mag....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:
Onderbroeken, sokken, handdoeken, beddengoed: 40 graden katoenprogramma + droogtrommel
Jeans, overhemden en t-shirts: 30 graden katoenprogramma
Truien en tere weefsels: 30 graden synthetisch programma
Zijde en kasjmier: niet kopen.
Vaatdoeken: als de wasmachine weer es doorgekookt moet worden (90 graden)
geen waslabels nodig
Ik doe eigenlijk zo goed als niks in de drogerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
het gaat zich voornamelijk over wat wel en niet in de droger mag....
Ik was meestal alles gewoon op 30graden en soms de handdoeken en het wit spul op 90 ofzo. Maar dan is het altijd gokken wat er dan wel in de droger mag en wat niet.
Schijnbaar mogen spijkerbroeken en katoenen t-shirts al niet meer in de droger
Het is ook niet mijn hobby om alles op te hangen maar ik vind het zonde van mijn kleding om het te verpestenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben luialles ophangen duurt te lang. Maar uiteindelijk worden idd veel goede truien/shirts/blousen alsnog opgehangen.
Ohai mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja strijken doe ik wel....maar dat stel ik zo lang mogelijk uit. Ik moet nu dus ook al een paar dagen sokken uit de wasmand vissen omdat ik nog geen zin heb gehad om was te gaan vouwen/strijken.![]()
volgens mijn tante ben ik een slechte huisvrouw
Oh nee dat kan ik dus niet he....Of doe ik niet. Ik ga niet voor 1 ding die hele strijkplank neerzetten....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai me
Ik pleur ook bijna niks in de droger... En strijk stapelt hier ook handig opVanmorgen nog maar even mijn colbertje gestreken die ik vandaag aan wou doen
![]()
Ik strijk ook liever meteen alles. Maar als dat er echt niet van komt en ik wil per se een bepaald ding aan, dat strijk ik het ook los. En dan ruim ik de plank weer opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik dus niet he....Of doe ik niet. Ik ga niet voor 1 ding die hele strijkplank neerzetten....
Dan zou ik de avond ervoor toch maar beginnen aan de strijk en dan alles in 1x doen.
Ja ik moet even kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mandy, ben je binnenkort nog een keer doordeweeks in Eindhoven?
Ik laat em staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik strijk ook liever meteen alles. Maar als dat er echt niet van komt en ik wil per se een bepaald ding aan, dat strijk ik het ook los. En dan ruim ik de plank weer op
Is goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik moet even kijkenVolgende week moet ik project afronden en de vrijdag werken dus dan gaat het mij niet lukken.
Maar de week daarna heb ik de donderdag vrij, is wel een eerste week van het nieuwe project dus ik weet niet hoe en watVolgens mij is het dan wel veel via de computer enzo dus dan kan ik misschien afkomen.
Dat laat ik je die week dan wel weten, ok?![]()
Bij ons staat bijna standaard het droogrek uit, wat ik steeds moet verschuiven om in mijn kast te komen, dus een strijkplank erbij gaat niet meer passenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik laat em staanDus nu moet ik em telkens 's ochtends verschuiven; zodat ik de deur van mijn kast open kan krijgen en dan moet ik em weer verschuiven om in de schoenenkast te kunnen
Luiheid
Die staat bij ons boven op zolderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons staat bijna standaard het droogrek uit, wat ik steeds moet verschuiven om in mijn kast te komen, dus een strijkplank erbij gaat niet meer passen
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik strijk altijd onder in de kamer en als ik die plank laat staan, staat ie minder in de kamerdie plank is idd zo opgeruimd maar dat strijkapparaat zelf is ook een hele klus....
ik ben gewoon niet zo van het opruimen/poetsen enzo![]()
Mja, nehquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een vriendin van me (met maat 46) draagt ook strings, dus kan best SQ!
Op mijn kamer nu ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons staat bijna standaard het droogrek uit, wat ik steeds moet verschuiven om in mijn kast te komen, dus een strijkplank erbij gaat niet meer passen
Wasnetjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De wetenschap van wassen, drogen, strijken![]()
Hier gaat alles ongeacht kleur of materiaal bij elkaar in de 40 graden was. En daarna wordt alles opgehangen omdat we geen droger hebben.
Enige wat ik wel gebruik is zakjes voor m'n bh's, omdat ik bang ben dat er een keer een beugel uit schiet en de machine dan gesloopt is. En Fred begrijpt inmiddels bijna hoe hij die dingen moet gebruiken
Bubs is bevallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ons meisje S. is geboren om 10:15 met een spoed ks. Ze is niet mini maar een mooie 2810 gram!
De neiging hebben om alles netjes op te hangen incl. alle ondergoed en sokkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Een volle wasmachine ophangen kost ca 5-10 minuten, poepen duurt langer
Straks heet ze nog echt Sintersikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeliciteerd met sintersik bubs!
Oeh, wel handig om de sokken vast te sorterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wasnetjes
Een zakje met mijn ondergoed, een zakje met mijn sokken, een zakje met zijn sokken, een zakje met BH's.. ideaal!
Mjah, wij hebben dus wel een droger en dan is het heel veel makkelijker die netjes over te hevelen dan dat er AL-TIJD zo'n sok ergens zich schuilhoudt. Dus daar doe ik het ook vooral voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, wel handig om de sokken vast te sorteren![]()
Maar in de praktijk wil ik de was gewoon zonder nadenken er in mikken
Met de knijpers op kleur?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De neiging hebben om alles netjes op te hangen incl. alle ondergoed en sokken
M.a.w ik ben altijd een kwartier bezig met was ophangen
Euj, onthou eens niet al mijbn stoornissenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met de knijpers op kleur?[/debs]
Wat nou stoornissen, klinkt mij als volstrekt normaal gedragquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Euj, onthou eens niet al mijbn stoornissen! Ik was gister nog boos op Baas want die laat altijd de boodschappen tassen slingeren i.p.v. op te ruimen. Dus ik ging bozig maar zelf opruimen en hij zo: "wat is er nou?" en ik "ik ben onrustig, door de tassen!"
Misschien moet ik me ook eens laten testenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat nou stoornissen, klinkt mij als volstrekt normaal gedrag![]()
Dan mag je ook naar de autistenmeet komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien moet ik me ook eens laten testen
JEUHEUJ! Fijn Tanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
*binnenvalt*
Goed gesprek op werk gehad. 20 uur worden officieel 24 maar in de praktijk zoveel mogelijk 32 en zodra de contractuele termijn met randstad erop zit gaan ze me aannemen
Whaaa super tofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
*binnenvalt*
Goed gesprek op werk gehad. 20 uur worden officieel 24 maar in de praktijk zoveel mogelijk 32 en zodra de contractuele termijn met randstad erop zit gaan ze me aannemen
Zo zijn smarties het lekkerstequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Vorige week vonden ze me ook autistisch op derby training omdat ik mijn smarties op kleur aan het sorteren was en eerste diegene aan het opeten was die er te veel hadden.
DAT IS HEUL NORMAAL GEDRAG HEUR! JULLIE SNAPPEN NIET HOE JE SMARTIES MOET ETEN
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
*binnenvalt*
Jeeeej tof puckzquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
*binnenvalt*
idd, dat hoort zo!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Vorige week vonden ze me ook autistisch op derby training omdat ik mijn smarties op kleur aan het sorteren was en eerste diegene aan het opeten was die er te veel hadden.
nice, congratz!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
*binnenvalt*
Yesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
*binnenvalt*
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Oh meh. Ja ik had iets gelezen over dat die antibiotica druppels wel of juist niet werken bij een buitenoorontsteking en wel bij middenoorontsteking?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zure druppels werken voor geen meter is mijn ervaring. Je moet antibiotische hebben als je er zoveel last van hebt. Gewoon teruggaan dus.
Faal alle dingen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En gefeliciteerd Puckzz!
Ik heb geloof ik ook weer zicht op werkfalenfalenfalen
Tof! WiewatwaarHOE?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En gefeliciteerd Puckzz!
Ik heb geloof ik ook weer zicht op werkfalenfalenfalen
Is het nog wel een oorontsteking? Mn man had het ook wel eens, duurde echt wekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh meh. Ja ik had iets gelezen over dat die antibiotica druppels wel of juist niet werken bij een buitenoorontsteking en wel bij middenoorontsteking?ik weet het niet meer. Het zit bij hem iig vóór zijn trommelvlies.
Kwam het bij hem telkens terug een beetje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is het nog wel een oorontsteking? Mn man had het ook wel eens, duurde echt wekenmaar dat bleek een schimmel te zijn, ff smeren met miconazol en met een paar dagen was het over
Een webshopquote:
Hm, vanavond maar even goed uithoren over de klachten en morgen anders maar weer even bellen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is het nog wel een oorontsteking? Mn man had het ook wel eens, duurde echt wekenmaar dat bleek een schimmel te zijn, ff smeren met miconazol en met een paar dagen was het over
Dat klinkt wel als een erg relaxte job! Hopelijk gaat 't allemaal doorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een webshoptelefoon aannemen, facturen versturen, beetje de administratie...en het kan ook thuis
Klink ideaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een webshoptelefoon aannemen, facturen versturen, beetje de administratie...en het kan ook thuis
Eigenlijk ging het onverminderd voort, en geen ene druppel hielp. Toen had hij de boel op kweek laten zetten en bleek het dus een skimmel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kwam het bij hem telkens terug een beetje?
Ergens volgende week of de week erna. Zou geloof ik per 1 november zijn maar vantevoren wel ff kennismaken en misschien meedraaien om te zien of ik dat wel trekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klink ideaalWanneer weet je meer?
Ohja das misschien wel fijn. Voor hoeveel uur? Wel onwijs fijn dat je thuis kan werken met deze baan ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ergens volgende week of de week erna. Zou geloof ik per 1 november zijn maar vantevoren wel ff kennismaken en misschien meedraaien om te zien of ik dat wel trek
Tof! En wat verkoopt de webshop personeelskorting dit dat alles?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ergens volgende week of de week erna. Zou geloof ik per 1 november zijn maar vantevoren wel ff kennismaken en misschien meedraaien om te zien of ik dat wel trek
Weet ik nog niet, in overleg. Ergens tussen de 8 en 18 uur geloof ik. Vaagheid alom whehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja das misschien wel fijn. Voor hoeveel uur? Wel onwijs fijn dat je thuis kan werken met deze baan ook
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, in overleg. Ergens tussen de 8 en 18 uur geloof ik. Vaagheid alom whehe
Ik gooi het als alles rond is wel ff in de fb. Ivm redelijk uniek concept en googlebaarheid enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tof! En wat verkoopt de webshop personeelskorting dit dat alles?
Nu voer je de spanning wel erg hoog opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik gooi het als alles rond is wel ff in de fb. Ivm redelijk uniek concept en googlebaarheid enzo
De foto is een succes gewordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb hier een snoeppaprika die op een uitgestoken tong lijkt. Ik denk dat het tijd is voor een foto
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meehee kat op de reling van het balkon heeft me 10 jaar van mn leven gekost
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik huilen om dit?![]()
http://www.omroepbrabant.nl/?news/200130212/Trouwlustig+stel+uit+Boxtel+Ja,+ik+wil...+als+15.000+anderen+het+ook+willen.aspx
Ik volgens mij ook. Als het zo moet dan laat maarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]__ Als ik Femke was zou ik nee zeggen
Superveel moeite doen om die 15.000 bij elkaar te krijgen, want 'ze moet er wel wat voor doen', hem zijn aanzoek laten filmen en keihard nee zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook. Als het zo moet dan laat maar
Van die zin kreeg ik echt jeukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Superveel moeite doen om die 15.000 bij elkaar te krijgen, want 'ze moet er wel wat voor doen', hem zijn aanzoek laten filmen en keihard nee zeggen.
Reactie:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van die zin kreeg ik echt jeuk
Ik heb hem gelikedquote:leomill • 2 uur geleden
Ze moet er wel wat voor doen, zegt Rob.
Daar past maar één antwoord op: zet die idioot aan de dijk.
Yesh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:53 schreef Maisnon het volgende:
is dat jullie koosnaampje voor de babbie van bubsel
Nee, zo heet zequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:53 schreef Maisnon het volgende:
is dat jullie koosnaampje voor de babbie van bubsel
De logica in deze zinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
Want Bubs is Sintersik niet, en Sintersik is wel Sintersik.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh god, mijn moeder heeft de ruil en weggeef fb ontdekt
Jouw tante rookte ook groene sigaretten tijdens de zwangerschap?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Toen mijn tante zwanger was van mijn neefje wisten ze niet of het een jongen of een meisje werd, dus noemde ze het kindje jo-mei, van jongen-meisje
Gingen ze het bijna echt Jomei noemen![]()
maar toch nog bedacht. Mijn andere neefje heet Elmo, naar sesamstraat vernoemd, om je even een idee te geven
Ze wilde zelfs de kunstboom wegdoen waar ik dibs op hadquote:
De placenta word eerst nog traditioneel bereid met wat spek en lente uitjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
potjandikkes, Bubsel, waarom staat je natte larf nog niet op facebook met naam en placenta?
ermahgerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Toen mijn tante zwanger was van mijn neefje wisten ze niet of het een jongen of een meisje werd, dus noemde ze het kindje jo-mei, van jongen-meisje
maar toch nog bedacht. Mijn andere neefje heet Elmo, naar sesamstraat vernoemd, om je even een idee te geven
noes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze wilde zelfs de kunstboom wegdoen waar ik dibs op hadSterker nog, HIJ STOND ER AL OP
Wat is uiteindelijk de naam geworden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben wel het halve huis door de kinderen laten schilderen, en dan niet arbeit mit zweep, maar met allemaal bloemetjes en figuurtjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw tante rookte ook groene sigaretten tijdens de zwangerschap?
Ik las kostbaar en snapte het al nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel de meest kotsbare term voor ongeboren babies nog altijd "brusje" is. Degene die dat heeft bedacht mogen ze best een groot voorwerp in het hol steken.
Vigoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk de naam geworden?En Elmo?
Jomei is een betere naam dan Elmoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Oh dat valt me dan nog mee eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vigo
Dit is wel een kritieke hoeveelheid personal info met zo veel unieke namen
Heb je aangegeven hoe gekwetst je nu bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze wilde zelfs de kunstboom wegdoen waar ik dibs op hadSterker nog, HIJ STOND ER AL OP
hippiesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze hebben wel het halve huis door de kinderen laten schilderen, en dan niet arbeit mit zweep, maar met allemaal bloemetjes en figuurtjes
Inmiddels zijn ze bijgedraaid en vind ik het serieus een mooi huis
zet er puntjes tussen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vigo
Dit is wel een kritieke hoeveelheid personal info met zo veel unieke namen
Ja en als reactie daarop kreeg ik de vraag of ik mijn verhuisdoos met landelijke spulletjes nog wilde hebben of dat zij hem mochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je aangegeven hoe gekwetst je nu bent
Moeders op feestboek, het is eigenlijk gewoon een slecht ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en als reactie daarop kreeg ik de vraag of ik mijn verhuisdoos met landelijke spulletjes nog wilde hebben of dat zij hem mocht![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat altijd zo ouderwetsch, dat je niet wil weten welk geslacht je baby heeft
Net alsof je er nog wat aan kan veranderen ofzo
Ik heb in mijn hoofd dat ik het niet wil weten, je weet verdorie alles al tegenwoordig, dit kun je nog als verrassing houdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat altijd zo ouderwetsch, dat je niet wil weten welk geslacht je baby heeft
quote:
Uhuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moeders op feestboek, het is eigenlijk gewoon een slecht idee
Ik vind het ook zeer noodzakelijk voor het mentale voorbereidingsprocesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Haha mijn eigen naam gelukkig ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Jomei was voor jou een bijzonder praktische naam geweest
ik dacht het ook tot ik over dat staafje piste en er twee streepjes kwamen, toen vond ik het eigenlijk al jammer dat er gen geslachtsindicatie op zo'n staafje zatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hoofd dat ik het niet wil weten, je weet verdorie alles al tegenwoordig, dit kun je nog als verrassing houden.
De grote verrassing is of het een lillek of een mooi kint is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hoofd dat ik het niet wil weten, je weet verdorie alles al tegenwoordig, dit kun je nog als verrassing houden.
Plus dat je anders alleen van die lelijke cremekleurige unisex babypakjes kan kopen metquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhusommige plaatjes waar ze dan ook serieus op reageert, waar al tigduizend reacties onder hangen
[..]
Ik vind het ook zeer noodzakelijk voor het mentale voorbereidingsproces
1. Ze zijn ALLEMAAL lelijk de eerste dagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De grote verrassing is of het een lillek of een mooi kint is.![]()
Of er een piemel onder hangt of niet is gewoon praktisch om te weten ivm de troep die je ervoor moet aanschaffen
ok, wijnglas.gifquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Ze zijn ALLEMAAL lelijk de eerste dagen
2. de verrassing is vooral of ze de hele nacht huilen, of dat je nog drie uur mag slapen tussendoor
Ik zag trouwens op Asos een mooien pluche jas met een capuchon met beertjes oren voor volwassenenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Plus dat je anders alleen van die lelijke cremekleurige unisex babypakjes kan kopen metbeertjes
![]()
Lindy heeft toch zo'n trui?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag trouwens op Asos een mooien pluche jas met een capuchon met beertjes oren voor volwassenenvoor de mensen die het nodig vinden om hun baby te verkleden en er zelf ook mooi bij te passen als mama-beer. Moest gelijk aan je denken
quote:
Binnenkort kan je ze uploaden naar je Nintendo en dan er rondjes mee gaan rennenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik trouwens iets eng vind zijn het die 3d-echo's van tegenwoordig.
Tha horror
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik trouwens iets eng vind zijn het die 3d-echo's van tegenwoordig.
Tha horror
In semi-gerelateerd nieuws, ik was bij de kringloop winkel en in de zonnebril bakken lagen allemaal van die 3d brillen uit de biosquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb vijf jaar bij baby-dump gewerkt
Dit soort dingen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!
Psies! Kan makkelijk terwijl ze de boel van onder weer aan het dicht naaien zijn!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
potjandikkes, Bubsel, waarom staat je natte larf nog niet op facebook met naam en placenta?
Wat een uberschattige baby is ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch nachtmerries van?
Het gaat om dat linksequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een uberschattige baby is dit
nee hoor! Vind het mooi!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch nachtmerries van?
Ik zou er (denk ik) geen sleutelhanger van hoeven, het is toch net een beetje gesmolten lava ofzo, maar het is wel tof dat het kan!quote:
Ja ik vind het ook niet echt je van hetquote:
Heeft mijn schoondochter ook gedaan. Inc. middelvinger van de babyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!
quote:
"ja die staan dan zo in de kast naast elkaar. Ja nou niet, maar zometeen." Linquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
UFT!
http://s61.photobucket.co(...)dia/shoplog.mp4.html
Waarom kan ik hem niet zien?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
UFT!
Misschien moet je even CTRL+F5 doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem niet zien?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
UFT!
Misschien een te persoonlijke vraag, maar ga jij zaad laten invriezen? Of zou je dan voor donor gaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik het eigenlijk toch wel tof zou vinden om dat te zien bij mijn potentiele babbie
lipcote? Kan je toch gewoon bij douglasj kopen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Debsterr het volgende:
WAAR had iedereen ook alweer die lip seal toelie gekocht?
Wut? Ik heb een macquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien moet je even CTRL+F5 doen
Ja maar ik ben op zoek naar die sitequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lipcote? Kan je toch gewoon bij douglasj kopen?
Ik heb geen idee meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op zoek naar die site
feelunique.com?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op zoek naar die site
Daar is het al lang te laat voor SQquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een te persoonlijke vraag, maar ga jij zaad laten invriezen? Of zou je dan voor donor gaan?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar is het al lang te laat voor SQik kan het niet meer, mijn vriendin zou een anonieme donor ofzo moeten nemen, of een soort van draagmoeder als ik een vriend krijg.
Tevens is het inderdaad wel een kutonderwerp want ik merk dat ik weer begin te janken als ik daar aan denken ik zit natuurlijk op mn werk
edit:stomme verdrietige smiley die op fok een boze smiley is
ooh sorry, dat was niet mijn bedoeling mopquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar is het al lang te laat voor SQik kan het niet meer, mijn vriendin zou een anonieme donor ofzo moeten nemen, of een soort van draagmoeder als ik een vriend krijg.
Tevens is het inderdaad wel een kutonderwerp want ik merk dat ik weer begin te janken als ik daar aan denken ik zit natuurlijk op mn werk
edit:stomme verdrietige smiley die op fok een boze smiley is
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh sorry, dat was niet mijn bedoeling mop![]()
![]()
Ik hoop dat je het wel allemaal een keer mag meemaken, al is het niet jouw DNA, zal het toch jouw kind zijn!
Mooi, dan mag ze ook niet knuffelen met de babyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Mijn stiefmoeder had al wel duidelijk gemaakt dat ze het niks vind als ik kinderen zou krijgen met een andere vrouw, super die support[ afbeelding ]
Ik vraag me met dit soort opmerkingen altijd zo af wat het praktisch nut is..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Mijn stiefmoeder had al wel duidelijk gemaakt dat ze het niks vind als ik kinderen zou krijgen met een andere vrouw, super die support[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, het is alleen lastig als je een zoon krijgt en die moet zich scheren en je dat moet voordoen enzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van mij heeft ook 2 moeders en die doet het heel goedmodel, flink aan het ontwerpen, internationaal bezig, het hoeft niet een instant rampscenario te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |