ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat sowieso.... al zijn die wasvoorschriften voor de eerste keer wassen wel handig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:
Onderbroeken, sokken, handdoeken, beddengoed: 40 graden katoenprogramma + droogtrommel
Jeans, overhemden en t-shirts: 30 graden katoenprogramma
Truien en tere weefsels: 30 graden synthetisch programma
Zijde en kasjmier: niet kopen.
Vaatdoeken: als de wasmachine weer es doorgekookt moet worden (90 graden)
geen waslabels nodig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook altijd zo aandoenlijk hoe mijn echtgenoot zorgvuldig om mijn kleding heen werkt als ie gaat wassen![]()
(hij heeft te vaak op zijn kop gekregen voor het in de droger tiefen van bedrukte shirtjes en jeans enzo![]()
)
Ja, ik zei al, het feit dat mijn cups vier keer zo groot zijn als gemiddeld zorgt er ook wel voor dat wasmachine-zonder-bal geen optie isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik was bh's trouwens altijd in een waszakje en dan op het handwasprogramma in de wasmachine. Ik heb ook voorgevormde cups, maar blijft gewoon prima in model, er vervormt niks
Beddengoed en handdoeken wast hij wel inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
hij wast best veel, meestal neemt hij beddengoed en handdoeken en overhemden voor zijn rekening, kan weinig aan mis gaan. En ik doe de andere helft
Jupquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beddengoed en handdoeken wast hij wel inderdaad![]()
Zeg maar de wassen waarbij alles linea recta in de droger verdwijnt
Die van mij zijn niet zo groot, dus dan volstaat een zakje welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zei al, het feit dat mijn cups vier keer zo groot zijn als gemiddeld zorgt er ook wel voor dat wasmachine-zonder-bal geen optie is
Handig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En dan kom je zo thuis van een weekendje weg, heeft je broer de beestjes verzorgd en dan kan ie het niet laten om ff mijn wasmachine en droger te checken. Dus alle handdoeken en ondergoed wat nog in de droger zat, heeft ie opgevouwen en mijn wasmachine schoongemaakt
Ik vind dat helemaal niet fijn, van die ongevormde stofdingen. Ik vind die voorgevormde altijd mooier staan onder mijn kledingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb verder alleen ongevormde BH's trouwens, dus alles gaat hier ook in het zakkie
Jep!quote:
Ja, maar in mijn maat wordt dat toch een ander verhaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet fijn, van die ongevormde stofdingen. Ik vind die voorgevormde altijd mooier staan onder mijn kleding
Ja ok, dat kan ik me dan ook wel voorstellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn maat wordt dat toch een ander verhaalnet als dat ik geen strings draag.
het gaat zich voornamelijk over wat wel en niet in de droger mag....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:
Onderbroeken, sokken, handdoeken, beddengoed: 40 graden katoenprogramma + droogtrommel
Jeans, overhemden en t-shirts: 30 graden katoenprogramma
Truien en tere weefsels: 30 graden synthetisch programma
Zijde en kasjmier: niet kopen.
Vaatdoeken: als de wasmachine weer es doorgekookt moet worden (90 graden)
geen waslabels nodig
Ik doe eigenlijk zo goed als niks in de drogerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
het gaat zich voornamelijk over wat wel en niet in de droger mag....
Ik was meestal alles gewoon op 30graden en soms de handdoeken en het wit spul op 90 ofzo. Maar dan is het altijd gokken wat er dan wel in de droger mag en wat niet.
Schijnbaar mogen spijkerbroeken en katoenen t-shirts al niet meer in de droger
Het is ook niet mijn hobby om alles op te hangen maar ik vind het zonde van mijn kleding om het te verpestenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben luialles ophangen duurt te lang. Maar uiteindelijk worden idd veel goede truien/shirts/blousen alsnog opgehangen.
Ohai mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja strijken doe ik wel....maar dat stel ik zo lang mogelijk uit. Ik moet nu dus ook al een paar dagen sokken uit de wasmand vissen omdat ik nog geen zin heb gehad om was te gaan vouwen/strijken.![]()
volgens mijn tante ben ik een slechte huisvrouw
Oh nee dat kan ik dus niet he....Of doe ik niet. Ik ga niet voor 1 ding die hele strijkplank neerzetten....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai me
Ik pleur ook bijna niks in de droger... En strijk stapelt hier ook handig opVanmorgen nog maar even mijn colbertje gestreken die ik vandaag aan wou doen
![]()
Ik strijk ook liever meteen alles. Maar als dat er echt niet van komt en ik wil per se een bepaald ding aan, dat strijk ik het ook los. En dan ruim ik de plank weer opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik dus niet he....Of doe ik niet. Ik ga niet voor 1 ding die hele strijkplank neerzetten....
Dan zou ik de avond ervoor toch maar beginnen aan de strijk en dan alles in 1x doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |