godsamme, AU!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad en toen stak ie in mn vleeslittekens is nu gelukkig wel weg
Auw!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad en toen stak ie in mn vleeslittekens is nu gelukkig wel weg
Dat had ik gisteren gepostquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb vannnacht gedroomd dat SQ postte dat ze toch weer gerookt had!
Oh en goedemorgen.
daar jeukt en pikt het toch ook?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Auw!Daar had ik gelukkig geen last van.
Wat wel vaag is trouwens bij de bh's van HM. dat labeltje zit aan de zijkant.....en dan is het ook nog zo'n groot label. dus dat jeukt en pikt keihard, totdat je het afknipt. Waarom zitten die niet gewoon aan de achterkant zoals bij elke bh?!
Ja hoiquote:
Ja maar toch minder heb ik het idee.... omdat het label daar vaak beter recht blijft zitten en aan de zijkant sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar jeukt en pikt het toch ook?
Ze moeten gewoon niet van die stugge aidslabels in ondergoed hangen
sterkte!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Goed; in 2 minuten 15 nieuwe meldingen binnen; ziet er naar uit dat het enen drukke dag gaat worden; dus ik sluit fok maar weer af![]()
Daar zijn scharen voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja maar toch minder heb ik het idee.... omdat het label daar vaak beter recht blijft zitten en aan de zijkant sowieso niet.
Maar idd, labels moeten ze gewoon verbannen! Niet alleen in ondergoed trouwens....in truien ofzo is zo'n label van 5cm lang en 5labeltjes dik ook geen gezicht.
ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat sowieso.... al zijn die wasvoorschriften voor de eerste keer wassen wel handig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hanteer eigenlijk standaard het volgende:
Onderbroeken, sokken, handdoeken, beddengoed: 40 graden katoenprogramma + droogtrommel
Jeans, overhemden en t-shirts: 30 graden katoenprogramma
Truien en tere weefsels: 30 graden synthetisch programma
Zijde en kasjmier: niet kopen.
Vaatdoeken: als de wasmachine weer es doorgekookt moet worden (90 graden)
geen waslabels nodig
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook altijd zo aandoenlijk hoe mijn echtgenoot zorgvuldig om mijn kleding heen werkt als ie gaat wassen![]()
(hij heeft te vaak op zijn kop gekregen voor het in de droger tiefen van bedrukte shirtjes en jeans enzo![]()
)
Ja, ik zei al, het feit dat mijn cups vier keer zo groot zijn als gemiddeld zorgt er ook wel voor dat wasmachine-zonder-bal geen optie isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik was bh's trouwens altijd in een waszakje en dan op het handwasprogramma in de wasmachine. Ik heb ook voorgevormde cups, maar blijft gewoon prima in model, er vervormt niks
Beddengoed en handdoeken wast hij wel inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
hij wast best veel, meestal neemt hij beddengoed en handdoeken en overhemden voor zijn rekening, kan weinig aan mis gaan. En ik doe de andere helft
Jupquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beddengoed en handdoeken wast hij wel inderdaad![]()
Zeg maar de wassen waarbij alles linea recta in de droger verdwijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |