Klink ideaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een webshoptelefoon aannemen, facturen versturen, beetje de administratie...en het kan ook thuis
Eigenlijk ging het onverminderd voort, en geen ene druppel hielp. Toen had hij de boel op kweek laten zetten en bleek het dus een skimmel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kwam het bij hem telkens terug een beetje?
Ergens volgende week of de week erna. Zou geloof ik per 1 november zijn maar vantevoren wel ff kennismaken en misschien meedraaien om te zien of ik dat wel trekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klink ideaalWanneer weet je meer?
Ohja das misschien wel fijn. Voor hoeveel uur? Wel onwijs fijn dat je thuis kan werken met deze baan ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ergens volgende week of de week erna. Zou geloof ik per 1 november zijn maar vantevoren wel ff kennismaken en misschien meedraaien om te zien of ik dat wel trek
Tof! En wat verkoopt de webshop personeelskorting dit dat alles?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ergens volgende week of de week erna. Zou geloof ik per 1 november zijn maar vantevoren wel ff kennismaken en misschien meedraaien om te zien of ik dat wel trek
Weet ik nog niet, in overleg. Ergens tussen de 8 en 18 uur geloof ik. Vaagheid alom whehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja das misschien wel fijn. Voor hoeveel uur? Wel onwijs fijn dat je thuis kan werken met deze baan ook
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, in overleg. Ergens tussen de 8 en 18 uur geloof ik. Vaagheid alom whehe
Ik gooi het als alles rond is wel ff in de fb. Ivm redelijk uniek concept en googlebaarheid enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tof! En wat verkoopt de webshop personeelskorting dit dat alles?
Nu voer je de spanning wel erg hoog opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik gooi het als alles rond is wel ff in de fb. Ivm redelijk uniek concept en googlebaarheid enzo
De foto is een succes gewordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb hier een snoeppaprika die op een uitgestoken tong lijkt. Ik denk dat het tijd is voor een foto
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meehee kat op de reling van het balkon heeft me 10 jaar van mn leven gekost
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik huilen om dit?![]()
http://www.omroepbrabant.nl/?news/200130212/Trouwlustig+stel+uit+Boxtel+Ja,+ik+wil...+als+15.000+anderen+het+ook+willen.aspx
Ik volgens mij ook. Als het zo moet dan laat maarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]__ Als ik Femke was zou ik nee zeggen
Superveel moeite doen om die 15.000 bij elkaar te krijgen, want 'ze moet er wel wat voor doen', hem zijn aanzoek laten filmen en keihard nee zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook. Als het zo moet dan laat maar
Van die zin kreeg ik echt jeukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Superveel moeite doen om die 15.000 bij elkaar te krijgen, want 'ze moet er wel wat voor doen', hem zijn aanzoek laten filmen en keihard nee zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |