Die staat bij ons boven op zolderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons staat bijna standaard het droogrek uit, wat ik steeds moet verschuiven om in mijn kast te komen, dus een strijkplank erbij gaat niet meer passen
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik strijk altijd onder in de kamer en als ik die plank laat staan, staat ie minder in de kamerdie plank is idd zo opgeruimd maar dat strijkapparaat zelf is ook een hele klus....
ik ben gewoon niet zo van het opruimen/poetsen enzo![]()
Mja, nehquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een vriendin van me (met maat 46) draagt ook strings, dus kan best SQ!
Op mijn kamer nu ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons staat bijna standaard het droogrek uit, wat ik steeds moet verschuiven om in mijn kast te komen, dus een strijkplank erbij gaat niet meer passen
Wasnetjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
De wetenschap van wassen, drogen, strijken![]()
Hier gaat alles ongeacht kleur of materiaal bij elkaar in de 40 graden was. En daarna wordt alles opgehangen omdat we geen droger hebben.
Enige wat ik wel gebruik is zakjes voor m'n bh's, omdat ik bang ben dat er een keer een beugel uit schiet en de machine dan gesloopt is. En Fred begrijpt inmiddels bijna hoe hij die dingen moet gebruiken
Bubs is bevallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ons meisje S. is geboren om 10:15 met een spoed ks. Ze is niet mini maar een mooie 2810 gram!
De neiging hebben om alles netjes op te hangen incl. alle ondergoed en sokkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Een volle wasmachine ophangen kost ca 5-10 minuten, poepen duurt langer
Straks heet ze nog echt Sintersikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeliciteerd met sintersik bubs!
Oeh, wel handig om de sokken vast te sorterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wasnetjes
Een zakje met mijn ondergoed, een zakje met mijn sokken, een zakje met zijn sokken, een zakje met BH's.. ideaal!
Mjah, wij hebben dus wel een droger en dan is het heel veel makkelijker die netjes over te hevelen dan dat er AL-TIJD zo'n sok ergens zich schuilhoudt. Dus daar doe ik het ook vooral voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, wel handig om de sokken vast te sorteren![]()
Maar in de praktijk wil ik de was gewoon zonder nadenken er in mikken
Met de knijpers op kleur?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De neiging hebben om alles netjes op te hangen incl. alle ondergoed en sokken
M.a.w ik ben altijd een kwartier bezig met was ophangen
Euj, onthou eens niet al mijbn stoornissenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met de knijpers op kleur?[/debs]
Wat nou stoornissen, klinkt mij als volstrekt normaal gedragquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Euj, onthou eens niet al mijbn stoornissen! Ik was gister nog boos op Baas want die laat altijd de boodschappen tassen slingeren i.p.v. op te ruimen. Dus ik ging bozig maar zelf opruimen en hij zo: "wat is er nou?" en ik "ik ben onrustig, door de tassen!"
Misschien moet ik me ook eens laten testenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat nou stoornissen, klinkt mij als volstrekt normaal gedrag![]()
Dan mag je ook naar de autistenmeet komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien moet ik me ook eens laten testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |