ik dacht het ook tot ik over dat staafje piste en er twee streepjes kwamen, toen vond ik het eigenlijk al jammer dat er gen geslachtsindicatie op zo'n staafje zatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hoofd dat ik het niet wil weten, je weet verdorie alles al tegenwoordig, dit kun je nog als verrassing houden.
De grote verrassing is of het een lillek of een mooi kint is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hoofd dat ik het niet wil weten, je weet verdorie alles al tegenwoordig, dit kun je nog als verrassing houden.
Plus dat je anders alleen van die lelijke cremekleurige unisex babypakjes kan kopen metquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhusommige plaatjes waar ze dan ook serieus op reageert, waar al tigduizend reacties onder hangen
[..]
Ik vind het ook zeer noodzakelijk voor het mentale voorbereidingsproces
1. Ze zijn ALLEMAAL lelijk de eerste dagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De grote verrassing is of het een lillek of een mooi kint is.![]()
Of er een piemel onder hangt of niet is gewoon praktisch om te weten ivm de troep die je ervoor moet aanschaffen
ok, wijnglas.gifquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Ze zijn ALLEMAAL lelijk de eerste dagen
2. de verrassing is vooral of ze de hele nacht huilen, of dat je nog drie uur mag slapen tussendoor
Ik zag trouwens op Asos een mooien pluche jas met een capuchon met beertjes oren voor volwassenenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Plus dat je anders alleen van die lelijke cremekleurige unisex babypakjes kan kopen metbeertjes
![]()
Lindy heeft toch zo'n trui?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag trouwens op Asos een mooien pluche jas met een capuchon met beertjes oren voor volwassenenvoor de mensen die het nodig vinden om hun baby te verkleden en er zelf ook mooi bij te passen als mama-beer. Moest gelijk aan je denken
quote:
Binnenkort kan je ze uploaden naar je Nintendo en dan er rondjes mee gaan rennenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik trouwens iets eng vind zijn het die 3d-echo's van tegenwoordig.
Tha horror
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik trouwens iets eng vind zijn het die 3d-echo's van tegenwoordig.
Tha horror
In semi-gerelateerd nieuws, ik was bij de kringloop winkel en in de zonnebril bakken lagen allemaal van die 3d brillen uit de biosquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb vijf jaar bij baby-dump gewerkt
Dit soort dingen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!
Psies! Kan makkelijk terwijl ze de boel van onder weer aan het dicht naaien zijn!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
potjandikkes, Bubsel, waarom staat je natte larf nog niet op facebook met naam en placenta?
Wat een uberschattige baby is ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch nachtmerries van?
Het gaat om dat linksequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een uberschattige baby is dit
nee hoor! Vind het mooi!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch nachtmerries van?
Ik zou er (denk ik) geen sleutelhanger van hoeven, het is toch net een beetje gesmolten lava ofzo, maar het is wel tof dat het kan!quote:
Ja ik vind het ook niet echt je van hetquote:
Heeft mijn schoondochter ook gedaan. Inc. middelvinger van de babyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |