quote:
Binnenkort kan je ze uploaden naar je Nintendo en dan er rondjes mee gaan rennenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik trouwens iets eng vind zijn het die 3d-echo's van tegenwoordig.
Tha horror
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik trouwens iets eng vind zijn het die 3d-echo's van tegenwoordig.
Tha horror
In semi-gerelateerd nieuws, ik was bij de kringloop winkel en in de zonnebril bakken lagen allemaal van die 3d brillen uit de biosquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb vijf jaar bij baby-dump gewerkt
Dit soort dingen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!
Psies! Kan makkelijk terwijl ze de boel van onder weer aan het dicht naaien zijn!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
potjandikkes, Bubsel, waarom staat je natte larf nog niet op facebook met naam en placenta?
Wat een uberschattige baby is ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch nachtmerries van?
Het gaat om dat linksequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een uberschattige baby is dit
nee hoor! Vind het mooi!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch nachtmerries van?
Ik zou er (denk ik) geen sleutelhanger van hoeven, het is toch net een beetje gesmolten lava ofzo, maar het is wel tof dat het kan!quote:
Ja ik vind het ook niet echt je van hetquote:
Heeft mijn schoondochter ook gedaan. Inc. middelvinger van de babyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoor dat vaker, dat mensen dat akelig vinden? Ik vind het juist prachtig!
quote:
"ja die staan dan zo in de kast naast elkaar. Ja nou niet, maar zometeen." Linquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
UFT!
http://s61.photobucket.co(...)dia/shoplog.mp4.html
Waarom kan ik hem niet zien?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
UFT!
Misschien moet je even CTRL+F5 doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem niet zien?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
UFT!
Misschien een te persoonlijke vraag, maar ga jij zaad laten invriezen? Of zou je dan voor donor gaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik het eigenlijk toch wel tof zou vinden om dat te zien bij mijn potentiele babbie
lipcote? Kan je toch gewoon bij douglasj kopen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Debsterr het volgende:
WAAR had iedereen ook alweer die lip seal toelie gekocht?
Wut? Ik heb een macquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien moet je even CTRL+F5 doen
Ja maar ik ben op zoek naar die sitequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lipcote? Kan je toch gewoon bij douglasj kopen?
Ik heb geen idee meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op zoek naar die site
feelunique.com?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op zoek naar die site
Daar is het al lang te laat voor SQquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een te persoonlijke vraag, maar ga jij zaad laten invriezen? Of zou je dan voor donor gaan?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar is het al lang te laat voor SQik kan het niet meer, mijn vriendin zou een anonieme donor ofzo moeten nemen, of een soort van draagmoeder als ik een vriend krijg.
Tevens is het inderdaad wel een kutonderwerp want ik merk dat ik weer begin te janken als ik daar aan denken ik zit natuurlijk op mn werk
edit:stomme verdrietige smiley die op fok een boze smiley is
ooh sorry, dat was niet mijn bedoeling mopquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar is het al lang te laat voor SQik kan het niet meer, mijn vriendin zou een anonieme donor ofzo moeten nemen, of een soort van draagmoeder als ik een vriend krijg.
Tevens is het inderdaad wel een kutonderwerp want ik merk dat ik weer begin te janken als ik daar aan denken ik zit natuurlijk op mn werk
edit:stomme verdrietige smiley die op fok een boze smiley is
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh sorry, dat was niet mijn bedoeling mop![]()
![]()
Ik hoop dat je het wel allemaal een keer mag meemaken, al is het niet jouw DNA, zal het toch jouw kind zijn!
Mooi, dan mag ze ook niet knuffelen met de babyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Mijn stiefmoeder had al wel duidelijk gemaakt dat ze het niks vind als ik kinderen zou krijgen met een andere vrouw, super die support[ afbeelding ]
Ik vraag me met dit soort opmerkingen altijd zo af wat het praktisch nut is..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Mijn stiefmoeder had al wel duidelijk gemaakt dat ze het niks vind als ik kinderen zou krijgen met een andere vrouw, super die support[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, het is alleen lastig als je een zoon krijgt en die moet zich scheren en je dat moet voordoen enzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van mij heeft ook 2 moeders en die doet het heel goedmodel, flink aan het ontwerpen, internationaal bezig, het hoeft niet een instant rampscenario te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |