quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh god, mijn moeder heeft de ruil en weggeef fb ontdekt
Jouw tante rookte ook groene sigaretten tijdens de zwangerschap?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Toen mijn tante zwanger was van mijn neefje wisten ze niet of het een jongen of een meisje werd, dus noemde ze het kindje jo-mei, van jongen-meisje
Gingen ze het bijna echt Jomei noemen![]()
maar toch nog bedacht. Mijn andere neefje heet Elmo, naar sesamstraat vernoemd, om je even een idee te geven
Ze wilde zelfs de kunstboom wegdoen waar ik dibs op hadquote:
De placenta word eerst nog traditioneel bereid met wat spek en lente uitjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
potjandikkes, Bubsel, waarom staat je natte larf nog niet op facebook met naam en placenta?
ermahgerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Toen mijn tante zwanger was van mijn neefje wisten ze niet of het een jongen of een meisje werd, dus noemde ze het kindje jo-mei, van jongen-meisje
maar toch nog bedacht. Mijn andere neefje heet Elmo, naar sesamstraat vernoemd, om je even een idee te geven
noes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze wilde zelfs de kunstboom wegdoen waar ik dibs op hadSterker nog, HIJ STOND ER AL OP
Wat is uiteindelijk de naam geworden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben wel het halve huis door de kinderen laten schilderen, en dan niet arbeit mit zweep, maar met allemaal bloemetjes en figuurtjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw tante rookte ook groene sigaretten tijdens de zwangerschap?
Ik las kostbaar en snapte het al nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel de meest kotsbare term voor ongeboren babies nog altijd "brusje" is. Degene die dat heeft bedacht mogen ze best een groot voorwerp in het hol steken.
Vigoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk de naam geworden?En Elmo?
Jomei is een betere naam dan Elmoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Oh dat valt me dan nog mee eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vigo
Dit is wel een kritieke hoeveelheid personal info met zo veel unieke namen
Heb je aangegeven hoe gekwetst je nu bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze wilde zelfs de kunstboom wegdoen waar ik dibs op hadSterker nog, HIJ STOND ER AL OP
hippiesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze hebben wel het halve huis door de kinderen laten schilderen, en dan niet arbeit mit zweep, maar met allemaal bloemetjes en figuurtjes
Inmiddels zijn ze bijgedraaid en vind ik het serieus een mooi huis
zet er puntjes tussen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vigo
Dit is wel een kritieke hoeveelheid personal info met zo veel unieke namen
Ja en als reactie daarop kreeg ik de vraag of ik mijn verhuisdoos met landelijke spulletjes nog wilde hebben of dat zij hem mochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je aangegeven hoe gekwetst je nu bent
Moeders op feestboek, het is eigenlijk gewoon een slecht ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en als reactie daarop kreeg ik de vraag of ik mijn verhuisdoos met landelijke spulletjes nog wilde hebben of dat zij hem mocht![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat altijd zo ouderwetsch, dat je niet wil weten welk geslacht je baby heeft
Net alsof je er nog wat aan kan veranderen ofzo
Ik heb in mijn hoofd dat ik het niet wil weten, je weet verdorie alles al tegenwoordig, dit kun je nog als verrassing houdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat altijd zo ouderwetsch, dat je niet wil weten welk geslacht je baby heeft
quote:
Uhuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moeders op feestboek, het is eigenlijk gewoon een slecht idee
Ik vind het ook zeer noodzakelijk voor het mentale voorbereidingsprocesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Haha mijn eigen naam gelukkig ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Jomei was voor jou een bijzonder praktische naam geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |