daar ging het niet overquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
en draag alleen maar strings, heb 1 slip maar die is voor als ik naar het ZH moet
Naja mijn tip was AH en HEMA, volgens mij komt dat uit precies dezelfde fabriek maar daar heb jij dus niks aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zoek dus betaalbaar katoenen ondergoed dat er niet na twee keer wassen uitziet als een douchemuts
Okay sorryquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar ging het niet over
Dan wordt het binnen no time weer een patatfrietdiscussie
nee, daar krijg je een muffe stinkmuts vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind synthetisch ondergoed trouwens echt niet fijnkatoen <3
ach je kunt zaterdag die van de primark gewoon proberen toch, als t niets is heb je ook niet veel geld verspild :vquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zoek dus betaalbaar katoenen ondergoed dat er niet na twee keer wassen uitziet als een douchemuts
dat vind ik echt nog slechter dan HEMA jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind hunkemoller pas kutkwaliteitVooral voor die prijs. Ik vind ondergoed eigenlijk altijd te duur
nee precies!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach je kunt zaterdag die van de primark gewoon proberen toch, als t niets is heb je ook niet veel geld verspild :v
ik haal vaak uit die rekken van 5 voor xbedrag, daar zitten vaak wel mooie katoenen tussenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind hunkemoller pas kutkwaliteitVooral voor die prijs. Ik vind ondergoed eigenlijk altijd te duur
dat heb ik dus meestal al na 1 keerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je dan van die dingetjes met een soort kant aan de voorkant hebt, na een paar x wassen laat dna een soort elastiek los die naar buiten hangt, en dan lijkt het net alsof je wit elastieken schaamhaar hebt
DIE HEB K OOK EEN KEER GEHAD IDDquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je dan van die dingetjes met een soort kant aan de voorkant hebt, na een paar x wassen laat dna een soort elastiek los die naar buiten hangt, en dan lijkt het net alsof je wit elastieken schaamhaar hebt
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik haal vaak uit die rekken van 5 voor xbedrag, daar zitten vaak wel mooie katoenen tussensoms ook echt vieze stofjes
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ooken die van mij blijven best lang mooi
Deze:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al op gewandeld?
Welke heb je trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ah ja, dat wordt m niet voor mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zulke:
[ afbeelding ]
en zulke
[ afbeelding ]
Naast de normale strings, maar die haal ik alleen als er 3 voor 5 acties oid zijn.
die tweede zitten bij mij nooit mooi! daar lijkt het alsof ik vetrollen hebquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zulke:
[ afbeelding ]
en zulke
[ afbeelding ]
Naast de normale strings, maar die haal ik alleen als er 3 voor 5 acties oid zijn.
Da kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Toffe schoenen! Ik zou ze alleen wel normaal veterendit heeft een te sterke 1995 vibe voor mij
Why?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah ja, dat wordt m niet voor mij
Ik vind die wel tofquote:
Lolwatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die tweede zitten bij mij nooit mooi! daar lijkt het alsof ik vetrollen heb![]()
ik heb meer zoietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lolwatbij mij juist niet
misschien omdat mijn heupen in verhouding tot mijn taille velen breder zijn?
sowieso vind ik die met zo'n kanten randje aan de bovenkant niet zo fijn zitten en ze gaan sneller rafelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lolwatbij mij juist niet
misschien omdat mijn heupen in verhouding tot mijn taille velen breder zijn?
Ah zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel te laagik ben een walvis he
Ja ik ookquote:
Oh ik heb daar ook wel een paar van jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb meer zoiets
http://www.hunkemoller.nl(...)ango-red-104675.html
Meh, ik heb dat nu met 1 van mijn hipster dingetjes maar die heb ik serieus al 5 jaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sowieso vind ik die met zo'n kanten randje aan de bovenkant niet zo fijn zitten en ze gaan sneller rafelenmaar ik kijk wel regelmatig i nde stad welke ze hebben want ze wisselen vaak, ook met kleurtjes enzo
MIquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
zit je een paar druiven te eten, roept je baas: ZO, LEKKER AAN HET KANEN!!
Ik stikte er bijna in![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ooken wordt er altijd hebberig van als ze weer die actie hebben. Mijn ex nam ze dan ook wel voor me mee als ie ze zag. Dat moet ik Intro nog even aanleren
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je ineens een pastavlinder op de vloer ziet liggenen dan tot de ontdekking komt dat je vriend de keukendeur open heeft gelaten vanmorgen. Katten
Is for you pwesent; now nom itquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je ineens een pastavlinder op de vloer ziet liggenen dan tot de ontdekking komt dat je vriend de keukendeur open heeft gelaten vanmorgen. Katten
kattenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hehe ja mannen zien je het liefst de hele dag in een korset volgens mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vrees dat ik cif zoiets niet kan aanleren.. Alhoewel ie vorig jaar een erg tof setje heeft gekocht
Liefst koopt ie korsetten voor me.... Hij beseft alleen niet dat die dingen voor geen ene meter zitten
![]()
maarrrrrr dit weekend primark setjes eens falenDie maximizers zitten verrassend goed tbh
![]()
Die mooie nail art?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Arrrgghhh bondi no no noIk schrok me rot van die foto
![]()
Echt ze zijn briljantquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe ja mannen zien je het liefst de hele dag in een korset volgens mij
Serieus elke keer dat ik bij de Primark ben geweest ben ik dus die maximizers vergetenIk hoor daar ook velen goede dingen over idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |