motte wer snuuven jungskequote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg mn Tor weer eens niet open
Het was een wonderquote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en iedereen maar denken dat ze broodjes deden smeren..
twitter:keuningmatthijs twitterde op maandag 30-09-2013 om 21:30:58150 man vanavond in de eerste divisie bij PSV2-Twente2. Dat is zelfs ver onder het gemiddeld aantal toeschouwers in de beloftencompetitie. reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
twitter:keuningmatthijs twitterde op maandag 30-09-2013 om 21:30:58150 man vanavond in de eerste divisie bij PSV2-Twente2. Dat is zelfs ver onder het gemiddeld aantal toeschouwers in de beloftencompetitie. reageer retweet
Je kunt een foto uploaden die kunnen mensen dan liken en vervolgens zelf door foto's van mensen uit je buurt bladeren. Als zij jou ook liken kom je in een soort private chat en kun je een date fiksenquote:
Die wil ik ook zien! App eens linkje...quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo maar even de 2 nieuwe afleveringen van TBBT kijken
Heb ze al gezienquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo maar even de 2 nieuwe afleveringen van TBBT kijken
ik download ze altijd via torrentsitequote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! App eens linkje...
Oh dat gaat lastig op mijn mobiel...quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik download ze altijd via torrentsite
Ik ben wel het levende bewijs dat dat niet zo is lijkt me.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een dating applicatie voor mensen die in het normale leven geen date kunnen regelen (/HMF)
Zijn waarschijnlijk allemaal kerels...quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Aids, per ongeluk op nope gedrukt bij een lekker wijf met tinder.
Je moet het ook niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal kerels...
Okquote:Op maandag 30 september 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet het ook niet al te serieus nemen.
Waarom? Beetje raar gedrag als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ook vrouwen hebben tegenwoordig beschikking tot internet. dat jij je vrouw niet uit de keuken laat komen is wat andersquote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je oude UI heeft weer een clubquote:
Las het ja, Derby County.quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Als jullie het voor de lol doen en het allemaal niet serieus nemen, waarom zou je het doen dan? Echt leuk klinkt het niet namelijk.
[..]
Je oude UI heeft weer een club
Kopen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
Die Muhren is lekker bezig tegen Ajax.
Wat een belachelijk geruchtquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat de geruchten maar weer komen
De Bruyne mogelijk halfjaartje huur naar Ajax.
Lijkt me onzin.quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks mis mee.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg maar gerust niet, en net nu Everton aanvallender speelt. Al was ik best verrast dat hij pas 29 jaar oud was.quote:Op maandag 30 september 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
Sjonnie speelt ook weinig meer geloof ik.
Hmmmm, ik dacht eigenlijk ook dat hij wel in de 30 was.quote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg maar gerust niet, en net nu Everton aanvallender speelt. Al was ik best verrast dat hij pas 29 jaar oud was.
Sjonnie heb ik nooit zo goed gevonden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Sjonnie, Maduro en nu dus Mühren en Bryne als winteraankopen plz.
en dat worden we toch welquote:Op maandag 30 september 2013 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Dan worden we kampioen van de 2e seizoenshelft.
Beter dan Moisander of Veltman op die positie.quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sjonnie heb ik nooit zo goed gevonden.
Moisander wordt onderschat en Heitinga kan ik niet beoordelen. Hij speelt al 2 seizoenen weinig tot niet, laat staan op een vaste positie.quote:Op maandag 30 september 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan Moisander of Veltman op die positie.
Het forum is wel aardig verziekt door zieltjes als PSV1990- ja.quote:Op maandag 30 september 2013 22:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is er niet op vooruit gegaan sinds ik weg was of wat
Dat heb ik een beetje gevolgd inderdaad. En dan noemen sommige mensen mij een trolquote:Op maandag 30 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het forum is wel aardig verziekt door zieltjes als PSV1990- ja.
PSV-supporters hebben als enig weerwoord: '4-0'.quote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje gevolgd inderdaad. En dan noemen sommige mensen mij een trol
Meer kans voor mij, gunstig.quote:Op maandag 30 september 2013 22:17 schreef Smoofie het volgende:
En gezien t groot aantal lelijke wijven denk ik niet dat ze allemaal kerels zijn.
Goed afgesloten idd.quote:Op maandag 30 september 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
ik heb net breaking bad afgekeken
bazen serie
einde bericht
Dat zie je niet vaak. Al vond ik zelfs Lost wel een aardig einde hebben (voor zo'n verhaal), dus misschien ben ik niet zo moeilijk qua eindes.quote:
Lost was ook goed afgeslotenquote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak. Al vond ik zelfs Lost wel een aardig einde hebben (voor zo'n verhaal), dus misschien ben ik niet zo moeilijk qua eindes.
0-3quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie test om te zien waar ze staan.
[ afbeelding ]
Dan zijn ze gelijk weer titelkandidaat.quote:
viel me wat tegen, eindigde zoals hij hoorde te eindigen. maar was daardoor wel vrij voorspelbaar.quote:
iedereen negeert die gast nu, weinig problemen meequote:Op maandag 30 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het forum is wel aardig verziekt door zieltjes als PSV1990- ja.
Kapiteintjequote:
Ik was een beetje kut wakker geworden ja, humeur is nu al weer helemaal goed heurr.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet goed wakker kon worden, moet je niet zo gaan schreeuwen hè
goffedomme, nu heb ik geen koffiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk stukje adames. Jammer van die blije conclusie though.
Jij hebt wel weer koffie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is de karma van m'n mensredverhaal afkraken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:04 schreef Happel het volgende:
Shutdown in de VS. Spannend hoor.
Achterlijk gedoe die politiek...
Neuh. Ze moesten het een naampje geven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg altijd een troetelberen gevoel als ik de term Obamacare hoor. Weet ook niet hoe dat komt verder.
Zal wel aan mij liggen.
Dat sowieso.quote:
Ik ben wel voor een tijdelijke technocratie. Even geen gezeik over links of rechts, probleem - advies - beslissing en door. De visies leggen we even opzij voor een jaar of 5.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh. Ze moesten het een naampje geven.
[..]
Dat sowieso.
Maar politiek in het algemeen. Zwaar vermoeiend. In Nederland is het niet anders nu. Mensen zitten er echt alleen maar voor hun eigen gewin.
http://www.cnbc.com/id/101064954quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg altijd een troetelberen gevoel als ik de term Obamacare hoor. Weet ook niet hoe dat komt verder.
Zal wel aan mij liggen.
Het blijft ook bizar dat ze nog geen public healthcare hebben, maar is wel naar de aard van het beestje natuurlijk.quote:
Zeg dat, al is dat van alle tijden, ook in NL.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Maar politiek in het algemeen. Zwaar vermoeiend. In Nederland is het niet anders nu. Mensen zitten er echt alleen maar voor hun eigen gewin.
Lijkt me ook wel wat, ja. Het hele links en rechts gedoe komt me de strot uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een tijdelijke technocratie. Even geen gezeik over links of rechts, probleem - advies - beslissing en door. De visies leggen we even opzij voor een jaar of 5.
Zeker als je ziet dat het bv met Belgie eigenlijk alleen maar beter ging toen ze een jaar zonder zaten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ja. Het hele links en rechts gedoe komt me de strot uit.
fo shizzlequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een tijdelijke technocratie. Even geen gezeik over links of rechts, probleem - advies - beslissing en door. De visies leggen we even opzij voor een jaar of 5.
Tegen de muur. Allemaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Saind het volgende:
[..]
fo shizzle
Ook wel een leuke, m'n vader werd bij een of ander nieuwsbericht aangeduid als "topambtenaar". Werd de staatssecretaris boos op hem omdat hij dat officieel net niet is.
PolitiekAllemaal beunhazen
Sowieso heerst technocratie over democratie. Het leeuwendeel van de mensen is te dom en onwetend of extreem ingesteld om mee te mogen beslissen over de toekomst van een heel volk. Onderbuikgevoelens, idealismes en egoisme, allemaal zaken die niet van belang zouden mogen zijn maar momenteel wel voor een groot gedeelte het politieke klimaat bepalen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Topuitvinding dat populisme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso heerst technocratie over democratie. Het leeuwendeel van de mensen is te dom en onwetend of extreem ingesteld om mee te mogen beslissen over de toekomst van een heel volk. Onderbuikgevoelens, idealismes en egoisme, allemaal zaken die niet van belang zouden mogen zijn maar momenteel wel voor een groot gedeelte het politieke klimaat bepalen.
DemocratiePolitiek van de meerderheid, dus van de dommen.
Te hoog / te laag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef Happel het volgende:
Niet goed dit.
448 (___) 00550 2012-07 01109 Happel
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
Ik ken de remediequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Het feit dat ik er überhaupt in sta.
Die shit gebeurt nu eenmaal, bijna net zo irritant als niezen en daarna je hele scherm schoon moeten maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem net een grote slok uit mijn glas.. moet ik hoesten, hoest/spug ik alles over mijn monitoren, tobo en bureaukut mongool ben ik ook
Moeten ze die gekke DJ's geen 3 ton salaris geven e.d.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:57 schreef TwenteFC het volgende:
Al dat gejank van de publieke omroep, hoop dat ze allemaal falliet gaan.
En minder aids uitzenden waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeten ze die gekke DJ's geen 3 ton salaris geven e.d.
Geen Radio Rijnmond luisterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En minder aids uitzenden waar niemand op zit te wachten.
Hier ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.
College voor vandaag zit er weer op.
Alleen echte mannen weten die reflex te negeren en de boel binnen te houden. En je moeder. Die kan dat ook goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem net een grote slok uit mijn glas.. moet ik hoesten, hoest/spug ik alles over mijn monitoren, tobo en bureaukut mongool ben ik ook
Die laatste natuurlijk. Hachee is goor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier ookStraks stoofvlees bouwen, twijfel tussen normaal hachee en boeuf bourguignon
Boeuf bourguignon. Ik moet altijd niet te zuinig bouten van een portie hachee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier ookStraks stoofvlees bouwen, twijfel tussen normaal hachee en boeuf bourguignon
Lekker man. Over je rijst. Niks mis mee. Alleen eerder genoemde bijkomstigheid dat je er niet te zuinig van gaat bouten is iets om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Die laatste natuurlijk. Hachee is goor.
Nooit gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man. Over je rijst. Niks mis mee. Alleen eerder genoemde bijkomstigheid dat je er niet te zuinig van gaat bouten is iets om rekening mee te houden.
Stoofvlees is niet hetzelfde als hachee. Hachee kun je prima met rijst eten. Probeer het eens zou ik zeggen en kom daarna op je knieen je excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit gehad.
Tevens eet je frietje stoof, niet met rijst joh proleet
Ik ben een kenner man, Limburgse moeder hè, om de zondag stoofvlees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stoofvlees is niet hetzelfde als hachee. Hachee kun je prima met rijst eten. Probeer het eens zou ik zeggen en kom daarna op je knieen je excuses aanbieden.
Maar stoofvlees is geen hachee. Hachee is wel stoofvlees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben een kenner man, Limburgse moeder hè, om de zondag stoofvlees.
Ook wel eens met rijst, was geen fan. Liever met aardappelen dan
Ga geen mieren neuken joh dippiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar stoofvlees is geen hachee. Hachee is wel stoofvlees.
Saind is weer eens ordinair aan het doen. Je hebt gelijk, ik moet er niet zo op happen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heren, laten we het beschaafd houden.
Zuurvlees is joekeltje Limburgs, denken dat ik dat niet kenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zurige stoofvlees is echt vreselijk lekker man. Daar haalt hachee het echt niet bij.
Waar zeg ik dat? Wat ben je agressief vandaag Saind? Is je vodka weer op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Zuurvlees is joekeltje Limburgs, denken dat ik dat niet ken
Nee man gister flesje jenever gehaald nog, Hoppe, best lekkerequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Wat ben je agressief vandaag Saind? Is je vodka weer op?
Neem een slokje zou ik zeggen. Dat zal je gemoed ten goede komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man gister flesje jenever gehaald nog, Hoppe, best lekkere
Zit me op de universiteit te ergeren aan een slapende Chinees naast me, maar ze is net weg dus het gaat wel weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem een slokje zou ik zeggen. Dat zal je gemoed ten goede komen.
Ze zijn godsirritant die Aziaten. Ze voegen ook echt 0,0 toe. Het enige wat ze doen is de godganse dag in zichzelf gekeerd studeren en optrekken met mede-Aziaten. Zij zijn echt het levende bewijs dat een buitenlandervaring op je CV niks zegt over je persoonlijke ontwikkeling.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit me op de universiteit te ergeren aan een slapende Chinees naast me, maar ze is net weg dus het gaat wel weer.
Wat hebben Aziaten toch met slapen in bibliotheken
In onze masters is een semester buitenland verplicht, ik vind het wel wat hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn godsirritant die Aziaten. Ze voegen ook echt 0,0 toe. Het enige wat ze doen is de godganse dag in zichzelf gekeerd studeren en optrekken met mede-Aziaten. Zij zijn echt het levende bewijs dat een buitenlandervaring op je CV niks zegt over je persoonlijke ontwikkeling.
Maar een autist blijft een autist.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Saind het volgende:
[..]
In onze masters is een semester buitenland verplicht, ik vind het wel wat hebben.
Point and casequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een autist blijft een autist.
Als ze nou lekkere noodlesoup zouden maken om mee te ontbijten op de campus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn godsirritant die Aziaten. Ze voegen ook echt 0,0 toe. Het enige wat ze doen is de godganse dag in zichzelf gekeerd studeren en optrekken met mede-Aziaten. Zij zijn echt het levende bewijs dat een buitenlandervaring op je CV niks zegt over je persoonlijke ontwikkeling.
Nu heb je me bijna zover naar woensel te fietsen voor een bak noedelsoep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze nou lekker noodlesoup zouden maken om mee te ontbijten op de campus.
Een kom van dit in de morgen
[ afbeelding ]
is een dag zonder zorgen.
Maar dat doen ze dus niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze nou lekkere noodlesoup zouden maken om mee te ontbijten op de campus.
Een kom van dit in de morgen
[ afbeelding ]
is een dag zonder zorgen.
Jammer ja.quote:
Goed is daar wel het belangrijke woord, voor 5 euro komen ze hier niet verder dan een cup à soup met een versnipperd lente-uitje erin als dat er al af kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer ja.
Volgens mij zou het wel succesvol zijn als je op de grote stations vanaf 6 uur 's ochtens van die bakken noodlesoup gaat serveren. Niks anders. Alleen goede noodlesoup voor een euro of 5.
Zit ik er iedere morgen.
Mee eensch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
Vanochtend was Gavin DeGraw bij 538. Ik vind die gast echt een baas.
Je bent waarschijnlijk alleen al 5 euro per kom kwijt aan huur op zo'n stationslocatiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed is daar wel het belangrijke woord, voor 5 euro komen ze hier niet verder dan een cup à soup met een versnipperd lente-uitje erin als dat er al af kan
Ja. En neem 2 flessen rode wijn mee voor de zekerheid. We weten allemaal dat je het anders opzuipt voordat je aan de boeuf kan beginnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:07 schreef Saind het volgende:
Okay ik ga inkopen doen voor m'n bourguignon, wat denken jullie, riblappen?
Flink goedkope wijn, je merkt toch niet zo'n verschil als je het in zo'n gerecht doet, dus ik blijf er wel af denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. En neem 2 flessen rode wijn mee voor de zekerheid. We weten allemaal dat je het anders opzuipt voordat je aan de boeuf kan beginnen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
Vanochtend was Gavin DeGraw bij 538. Ik vind die gast echt een baas.
Ik vind dat altijd nog dikke prima hoor, van die oude wijn er door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Flink goedkope wijn, je merkt toch niet zo'n verschil als je het in zo'n gerecht doet, dus ik blijf er wel af denk ik.
Heb ook nog een halve fles van een paar maanden terug staan, zou dat lekker zijn als het wat zuur is?
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer ja.
Volgens mij zou het wel succesvol zijn als je op de grote stations vanaf 6 uur 's ochtens van die bakken noodlesoup gaat serveren. Niks anders. Alleen goede noodlesoup voor een euro of 5.
Zit ik er iedere morgen.
Riblapje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:07 schreef Saind het volgende:
Okay ik ga inkopen doen voor m'n bourguignon, wat denken jullie, riblappen?
Amsterdam is er zeker markt voor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Doe nou nietquote:
Paar maanden? Nee man. Je gaat toch geen rotte wijn door je eten doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Flink goedkope wijn, je merkt toch niet zo'n verschil als je het in zo'n gerecht doet, dus ik blijf er wel af denk ik.
Heb ook nog een halve fles van een paar maanden terug staan, zou dat lekker zijn als het wat zuur is?
Ik wens je veel succes 's ochtends. Nederlanders zijn gewoontedieren. Ik zie ze 's ochtends echt geen noodlesoup eten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amsterdam is er zeker markt voor.
[..]
Wordt gewoon beetje azijnig, altijd een paar flessen staan om mee te kokenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Paar maanden? Nee man. Je gaat toch geen rotte wijn door je eten doen?
Een cursus plannen voor dummies doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik nu jongens, ik moet naar de kapper maar pakketje komt ook binnen.
Waarom zou je dat door je eten willen gooien dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wordt gewoon beetje azijnig, altijd een paar flessen staan om mee te koken
Jij gebruikt nooit balsamicoazijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat door je eten willen gooien dan?
Dan brengen ze hem toch bij de buren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik nu jongens, ik moet naar de kapper maar pakketje komt ook binnen.
Dus dat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, als dat de smaak ten goede komt.
Is met handtekening, dan doen ze dat toch niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan brengen ze hem toch bij de buren?
In Amsterdam heb je natuurlijk al een enorme aanloop van backpackers/toeristen die dit wel gewend zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes 's ochtends. Nederlanders zijn gewoontedieren. Ik zie ze 's ochtends echt geen noodlesoup eten.
Oh dat weet ik niet..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is met handtekening, dan doen ze dat toch niet?
Ik moest lachen door je afsluitingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je natuurlijk al een enorme aanloop van backpackers/toeristen die dit wel gewend zijn.
En ik denk dat er ondertussen, zeker in de randstad, al genoeg mensen wonen die kennis hebben gemaakt met deze heersende manier van ontbijten.
Maar misschien moet ik nog een jaar of 5 wachten. Ik weet zeker, over een paar jaar loop jij over het station kapi en dan denk je: "godverpielekes, die gekke knut had het toch weer bij het juiste eind hoor"
Ja, dat denk je dan.
Advies vragen aan xcakutquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is met handtekening, dan doen ze dat toch niet?
Jij vindt zure wijn een toevoeging aan het smakenpallet van je gerecht? Gebruik dan de wijn en als je het niet zuur genoeg vindt gooi je er wat azijn bij oid. Dan heb je beide smaken.quote:
Waarom zou ik dat doen als ik het ook gewoon in 1 fles heb zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt zure wijn een toevoeging aan het smakenpallet van je gerecht? Gebruik dan de wijn en als je het niet zuur genoeg vindt gooi je er wat azijn bij oid. Dan heb je beide smaken.
Nee, dat denk ik totaal niet. Ik heb alleen zin in dat soort shit als ik daar op vakantie ben. Hier zou ik geen bak soep kopen 's ochtends, maar een cappucino en een broodje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je natuurlijk al een enorme aanloop van backpackers/toeristen die dit wel gewend zijn.
En ik denk dat er ondertussen, zeker in de randstad, al genoeg mensen wonen die kennis hebben gemaakt met deze heersende manier van ontbijten.
Maar misschien moet ik nog een jaar of 5 wachten. Ik weet zeker, over een paar jaar loop jij over het station kapi en dan denk je: "godverpielekes, die gekke knut had het toch weer bij het juiste eind hoor"
Ja, dat denk je dan.
Wat ben je agressief vandaag Saind.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik het ook gewoon in 1 fles heb zitten.
Is het concept echt zo lastig voor je?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat denk je dan.
Ik wou je een leuke baan aanbieden als noodlesoupkok voor na je studie maar die kan je ook op je buik schrijven dan. Helemaal klaar met deze houding.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik totaal niet. Ik heb alleen zin in dat soort shit als ik daar op vakantie ben. Hier zou ik geen bak soep kopen 's ochtends, maar een cappucino en een broodje.
Eens. Maar Nederlanders zijn ook een relatief inspiratieloos volkje op culinair gebied.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]zal nog wel wat langer duren, al is het in NL een stuk beter dan 20 jaar geleden, het is nog steeds bedroevend om te zien hoe weinig mensen er smaak hebben, maar goed het is Unilever die bepaalt wat de gewone man eet.
Neger, koop een fles wijn, zuip de helft op, laat hem een half jaar staan, en kom dan terug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je agressief vandaag Saind.Je snapt m'n punt niet. De smaak van de wijn verandert. Daarmee verlies je een bepaald component van je boeuf bourguignon.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wou je een leuke baan aanbieden als noodlesoupkok voor na je studie maar die kan je ook op je buik schrijven dan. Helemaal klaar met deze houding.
Oh ja, mijn advies; bestel ook snel een tondeuze. Dan kan je morgen zelf je haar doen en hoef je niet meer naar buiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 11:32:27 ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef xcachet het volgende:
Op PostNL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef xcachet het volgende:
Op PostNL:IK MOET HANDTEKENING GEVENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Crema di Balsamicoquote:
De buren kunnen mijn handtekening hoop ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De buren kunnen mijn handtekening hoop ik niet.Nee maar ze mogen het wel in ontvangst nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bulgaarsequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, de universiteit is weer gestart. Ik zit meer uit mijn raam naar al die chickies te staren die hier voorbij lopen dan dat ik aan het werk ben
Het zijn geen Turken or Romaquote:
Als ik langs het zandpad fiets zijn de snorren het eerste wat me opvalt. Maar dat kan ook komen omdat ik de belichting nooit erg sterk heb gevonden daar. Voor Aleid was dit zelfs zo storend dat hij de hele zooi maar gelijk heeft afgesloten.quote:
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar ze mogen het wel in ontvangst nemen.
Doet me wel denken aan het verhaal van een maat van me die een tijd geleden naar Cuba ging, daar waren de scheermesjes schaars, ik hoef niet verder te gaan denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik langs het zandpad fiets zijn de snorren het eerste wat me opvalt. Maar dat kan ook komen omdat ik de belichting nooit erg sterk heb gevonden daar. Voor Aleid was dit zelfs zo storend dat hij de hele zooi maar gelijk heeft afgesloten.
Ik vind dat daar genoeg voor valt te zeggen. Slechte belichting op bulgaarse snorren is niet iets wat we als uithangsbord van deze mooi stad moeten accepteren.
Daar zal Knut ook alles vanaf weten met zijn Japanfetisj.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan het verhaal van een maat van me die een tijd geleden naar Cuba ging, daar waren de scheermesjes schaars, ik hoef niet verder te gaan denk ik.
Jullie beginnen er steeds over.quote:
Mooie Cubaanse dames ben ik daar sowieso niet tegengekomen. Mooie Russische daarentegen wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan het verhaal van een maat van me die een tijd geleden naar Cuba ging, daar waren de scheermesjes schaars, ik hoef niet verder te gaan denk ik.
Heb hier een tijdje een meisje gedate. Half Cubaans, half Bulgaars. Echt een godinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie Cubaanse dames ben ik daar sowieso niet tegengekomen. Mooie Russische daarentegen wel.
Ik val ook op Scandinavische types.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jullie beginnen er steeds over.
En ik val op scandinavische types. Al was het wel een hele beleving om door het redlight disctrict van shinjuku te lopen, dat moet ik je nageven.
Pics.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb hier een tijdje een meisje gedate. Half Cubaans, half Bulgaars. Echt een godin
Gisteren op radio 1 was wel een interessant gesprek met iemand die zaken doet in Japan, sowieso wel een interessant bedrijf http://other.koppertcress.com/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jullie beginnen er steeds over.
En ik val op scandinavische types. Al was het wel een hele beleving om door het redlight disctrict van shinjuku te lopen, dat moet ik je nageven.
Blond en blauwe ogenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik val ook op Scandinavische types.
Doequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat grappig, er is ook een japanse beer. Misschien tijd voor een nieuw kloontje zodat ik alle japanvragen in stijl kan beantwoorden.
J-Kwonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar welke J-naam moet er voor
Verder zoveel mogelijk gelijkenissen met Scarlett.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel te weinig eigenschappen voor mooi
SandeJapanseBeerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IJsbeer-SandeJapanseBeer.
Mwa. Ik weet het niet.
Mja, het moet pakkender zijn...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IJsbeer-SandeJapanseBeer.
Mwa. Ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verder zoveel mogelijk gelijkenissen met Scarlett.
quote:
Vind er niet veel aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de enige die ik zo tussen het werken door kon vinden. Echt een lekker ding
Smaken verschillen zeggen we maarquote:
Kneusje jaquote:
JAquote:
Dat blijkt.quote:
Ik moest weer vroeg opstaan. Ik ga maar eens een soepje eten. Dat zal m'n humeur beteren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent wel in een zeikmodus vandaag. Is er iets wat je kwijt wil?
Ik kan me niet veel meer van de avond herinneren. Was na een bruiloft waar ik mezelf volgegooid heb met drank en cokequote:
En mudslides. En overstromingen. Dan moet je wel over een groot stel ijzeren kloten beschikkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker omdat hij in een gebied leeft waar af en toe aardbevingen voorkomen.
mensen die cocaine niet waarderenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Cokegebruik moet je wel stimuleren inderdaad.
Ik gebruik geen coke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Liever pepsi?quote:
Voor mij wel een tijdje terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik het ook eigenlijk nooit meer. Gewoon omdat het hier overbetaalde kwaliteitloze troep is die ik niet vertrouw. Maar als er weer eens een ladinkje van de huisdealer in NL overkomtquote:
Je kunt deze zin op 2 manieren lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
In pak, maar wel casual schoenen eronder?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de enige die ik zo tussen het werken door kon vinden. Echt een lekker ding
Dat is bij mij ook een voorname reden, sinds mijn contact dood is, maar ik mis het ook niet, leuk als het keer voorbij komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebruik het ook eigenlijk nooit meer. Gewoon omdat het hier overbetaalde kwaliteitloze troep is die ik niet vertrouw. Maar als er weer eens een ladinkje van de huisdealer in NL overkomt
Ik kan hem wel op 743 manieren lezen denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt deze zin op 2 manieren lezen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
In pak, maar wel casual schoenen eronder?
Ok.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op 743 manieren lezen denk ik.
In een boot, met een bril, onder een boom, aan het water, in een park, zonder kouwgom, met een H&M overhemd........
Het ziet er sowieso niet uit, dat pak is ook wibra of ergerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Exact. Vind het ook meer een medicijn tegen dronkenschap dan een plezierdrugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook een voorname reden, sinds mijn contact dood is, maar ik mis het ook niet, leuk als het keer voorbij komt.
Zie je verkeerd. matchen verder perfect. Ik kwam rechtstreeks uit een foute maffiafilmquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op 743 manieren lezen denk ik.
In een boot, met een bril, onder een boom, aan het water, in een park, zonder kouwgom, met een H&M overhemd........
Pak was wel goedkoop ja, droeg vroeger in NL altijd pakken gezien de baan die ik had maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Toen voor twee bruiloften binnen een week maar het goedkoopste pak beschikbaar gekochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso niet uit, dat pak is ook wibra of erger
Wat voor werk doe jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Pak was wel goedkoop ja, droeg vroeger in NL altijd pakken gezien de baan die ik had maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Toen voor twee bruiloften binnen een week maar het goedkoopste pak beschikbaar gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |