Gisteren op radio 1 was wel een interessant gesprek met iemand die zaken doet in Japan, sowieso wel een interessant bedrijf http://other.koppertcress.com/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jullie beginnen er steeds over.
En ik val op scandinavische types. Al was het wel een hele beleving om door het redlight disctrict van shinjuku te lopen, dat moet ik je nageven.
Blond en blauwe ogenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik val ook op Scandinavische types.
Doequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat grappig, er is ook een japanse beer. Misschien tijd voor een nieuw kloontje zodat ik alle japanvragen in stijl kan beantwoorden.
J-Kwonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar welke J-naam moet er voor
Verder zoveel mogelijk gelijkenissen met Scarlett.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel te weinig eigenschappen voor mooi
SandeJapanseBeerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IJsbeer-SandeJapanseBeer.
Mwa. Ik weet het niet.
Mja, het moet pakkender zijn...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IJsbeer-SandeJapanseBeer.
Mwa. Ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verder zoveel mogelijk gelijkenissen met Scarlett.
quote:
Vind er niet veel aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de enige die ik zo tussen het werken door kon vinden. Echt een lekker ding
Smaken verschillen zeggen we maarquote:
Kneusje jaquote:
JAquote:
Dat blijkt.quote:
Ik moest weer vroeg opstaan. Ik ga maar eens een soepje eten. Dat zal m'n humeur beteren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent wel in een zeikmodus vandaag. Is er iets wat je kwijt wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |