Crema di Balsamicoquote:
De buren kunnen mijn handtekening hoop ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De buren kunnen mijn handtekening hoop ik niet.Nee maar ze mogen het wel in ontvangst nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bulgaarsequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, de universiteit is weer gestart. Ik zit meer uit mijn raam naar al die chickies te staren die hier voorbij lopen dan dat ik aan het werk ben
Het zijn geen Turken or Romaquote:
Als ik langs het zandpad fiets zijn de snorren het eerste wat me opvalt. Maar dat kan ook komen omdat ik de belichting nooit erg sterk heb gevonden daar. Voor Aleid was dit zelfs zo storend dat hij de hele zooi maar gelijk heeft afgesloten.quote:
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar ze mogen het wel in ontvangst nemen.
Doet me wel denken aan het verhaal van een maat van me die een tijd geleden naar Cuba ging, daar waren de scheermesjes schaars, ik hoef niet verder te gaan denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik langs het zandpad fiets zijn de snorren het eerste wat me opvalt. Maar dat kan ook komen omdat ik de belichting nooit erg sterk heb gevonden daar. Voor Aleid was dit zelfs zo storend dat hij de hele zooi maar gelijk heeft afgesloten.
Ik vind dat daar genoeg voor valt te zeggen. Slechte belichting op bulgaarse snorren is niet iets wat we als uithangsbord van deze mooi stad moeten accepteren.
Daar zal Knut ook alles vanaf weten met zijn Japanfetisj.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan het verhaal van een maat van me die een tijd geleden naar Cuba ging, daar waren de scheermesjes schaars, ik hoef niet verder te gaan denk ik.
Jullie beginnen er steeds over.quote:
Mooie Cubaanse dames ben ik daar sowieso niet tegengekomen. Mooie Russische daarentegen wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan het verhaal van een maat van me die een tijd geleden naar Cuba ging, daar waren de scheermesjes schaars, ik hoef niet verder te gaan denk ik.
Heb hier een tijdje een meisje gedate. Half Cubaans, half Bulgaars. Echt een godinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie Cubaanse dames ben ik daar sowieso niet tegengekomen. Mooie Russische daarentegen wel.
Ik val ook op Scandinavische types.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jullie beginnen er steeds over.
En ik val op scandinavische types. Al was het wel een hele beleving om door het redlight disctrict van shinjuku te lopen, dat moet ik je nageven.
Pics.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb hier een tijdje een meisje gedate. Half Cubaans, half Bulgaars. Echt een godin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |