Dat zie je niet vaak. Al vond ik zelfs Lost wel een aardig einde hebben (voor zo'n verhaal), dus misschien ben ik niet zo moeilijk qua eindes.quote:
Lost was ook goed afgeslotenquote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak. Al vond ik zelfs Lost wel een aardig einde hebben (voor zo'n verhaal), dus misschien ben ik niet zo moeilijk qua eindes.
0-3quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie test om te zien waar ze staan.
[ afbeelding ]
Dan zijn ze gelijk weer titelkandidaat.quote:
viel me wat tegen, eindigde zoals hij hoorde te eindigen. maar was daardoor wel vrij voorspelbaar.quote:
iedereen negeert die gast nu, weinig problemen meequote:Op maandag 30 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het forum is wel aardig verziekt door zieltjes als PSV1990- ja.
Kapiteintjequote:
Ik was een beetje kut wakker geworden ja, humeur is nu al weer helemaal goed heurr.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet goed wakker kon worden, moet je niet zo gaan schreeuwen hè
goffedomme, nu heb ik geen koffiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk stukje adames. Jammer van die blije conclusie though.
Jij hebt wel weer koffie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is de karma van m'n mensredverhaal afkraken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:04 schreef Happel het volgende:
Shutdown in de VS. Spannend hoor.
Achterlijk gedoe die politiek...
Neuh. Ze moesten het een naampje geven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg altijd een troetelberen gevoel als ik de term Obamacare hoor. Weet ook niet hoe dat komt verder.
Zal wel aan mij liggen.
Dat sowieso.quote:
Ik ben wel voor een tijdelijke technocratie. Even geen gezeik over links of rechts, probleem - advies - beslissing en door. De visies leggen we even opzij voor een jaar of 5.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh. Ze moesten het een naampje geven.
[..]
Dat sowieso.
Maar politiek in het algemeen. Zwaar vermoeiend. In Nederland is het niet anders nu. Mensen zitten er echt alleen maar voor hun eigen gewin.
http://www.cnbc.com/id/101064954quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg altijd een troetelberen gevoel als ik de term Obamacare hoor. Weet ook niet hoe dat komt verder.
Zal wel aan mij liggen.
Het blijft ook bizar dat ze nog geen public healthcare hebben, maar is wel naar de aard van het beestje natuurlijk.quote:
Zeg dat, al is dat van alle tijden, ook in NL.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Maar politiek in het algemeen. Zwaar vermoeiend. In Nederland is het niet anders nu. Mensen zitten er echt alleen maar voor hun eigen gewin.
Lijkt me ook wel wat, ja. Het hele links en rechts gedoe komt me de strot uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een tijdelijke technocratie. Even geen gezeik over links of rechts, probleem - advies - beslissing en door. De visies leggen we even opzij voor een jaar of 5.
Zeker als je ziet dat het bv met Belgie eigenlijk alleen maar beter ging toen ze een jaar zonder zaten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ja. Het hele links en rechts gedoe komt me de strot uit.
fo shizzlequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een tijdelijke technocratie. Even geen gezeik over links of rechts, probleem - advies - beslissing en door. De visies leggen we even opzij voor een jaar of 5.
Tegen de muur. Allemaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Saind het volgende:
[..]
fo shizzle
Ook wel een leuke, m'n vader werd bij een of ander nieuwsbericht aangeduid als "topambtenaar". Werd de staatssecretaris boos op hem omdat hij dat officieel net niet is.
PolitiekAllemaal beunhazen
Sowieso heerst technocratie over democratie. Het leeuwendeel van de mensen is te dom en onwetend of extreem ingesteld om mee te mogen beslissen over de toekomst van een heel volk. Onderbuikgevoelens, idealismes en egoisme, allemaal zaken die niet van belang zouden mogen zijn maar momenteel wel voor een groot gedeelte het politieke klimaat bepalen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Topuitvinding dat populisme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso heerst technocratie over democratie. Het leeuwendeel van de mensen is te dom en onwetend of extreem ingesteld om mee te mogen beslissen over de toekomst van een heel volk. Onderbuikgevoelens, idealismes en egoisme, allemaal zaken die niet van belang zouden mogen zijn maar momenteel wel voor een groot gedeelte het politieke klimaat bepalen.
DemocratiePolitiek van de meerderheid, dus van de dommen.
Te hoog / te laag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef Happel het volgende:
Niet goed dit.
448 (___) 00550 2012-07 01109 Happel
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
Ik ken de remediequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Het feit dat ik er überhaupt in sta.
Die shit gebeurt nu eenmaal, bijna net zo irritant als niezen en daarna je hele scherm schoon moeten maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem net een grote slok uit mijn glas.. moet ik hoesten, hoest/spug ik alles over mijn monitoren, tobo en bureaukut mongool ben ik ook
Moeten ze die gekke DJ's geen 3 ton salaris geven e.d.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:57 schreef TwenteFC het volgende:
Al dat gejank van de publieke omroep, hoop dat ze allemaal falliet gaan.
En minder aids uitzenden waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeten ze die gekke DJ's geen 3 ton salaris geven e.d.
Geen Radio Rijnmond luisterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En minder aids uitzenden waar niemand op zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |