Ik kan me niet veel meer van de avond herinneren. Was na een bruiloft waar ik mezelf volgegooid heb met drank en cokequote:
En mudslides. En overstromingen. Dan moet je wel over een groot stel ijzeren kloten beschikkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker omdat hij in een gebied leeft waar af en toe aardbevingen voorkomen.
mensen die cocaine niet waarderenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Cokegebruik moet je wel stimuleren inderdaad.
Ik gebruik geen coke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Liever pepsi?quote:
Voor mij wel een tijdje terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik het ook eigenlijk nooit meer. Gewoon omdat het hier overbetaalde kwaliteitloze troep is die ik niet vertrouw. Maar als er weer eens een ladinkje van de huisdealer in NL overkomtquote:
Je kunt deze zin op 2 manieren lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
In pak, maar wel casual schoenen eronder?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de enige die ik zo tussen het werken door kon vinden. Echt een lekker ding
Dat is bij mij ook een voorname reden, sinds mijn contact dood is, maar ik mis het ook niet, leuk als het keer voorbij komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebruik het ook eigenlijk nooit meer. Gewoon omdat het hier overbetaalde kwaliteitloze troep is die ik niet vertrouw. Maar als er weer eens een ladinkje van de huisdealer in NL overkomt
Ik kan hem wel op 743 manieren lezen denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt deze zin op 2 manieren lezen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
In pak, maar wel casual schoenen eronder?
Ok.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op 743 manieren lezen denk ik.
In een boot, met een bril, onder een boom, aan het water, in een park, zonder kouwgom, met een H&M overhemd........
Het ziet er sowieso niet uit, dat pak is ook wibra of ergerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Exact. Vind het ook meer een medicijn tegen dronkenschap dan een plezierdrugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook een voorname reden, sinds mijn contact dood is, maar ik mis het ook niet, leuk als het keer voorbij komt.
Zie je verkeerd. matchen verder perfect. Ik kwam rechtstreeks uit een foute maffiafilmquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op 743 manieren lezen denk ik.
In een boot, met een bril, onder een boom, aan het water, in een park, zonder kouwgom, met een H&M overhemd........
Pak was wel goedkoop ja, droeg vroeger in NL altijd pakken gezien de baan die ik had maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Toen voor twee bruiloften binnen een week maar het goedkoopste pak beschikbaar gekochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso niet uit, dat pak is ook wibra of erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |