Nu heb je me bijna zover naar woensel te fietsen voor een bak noedelsoep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze nou lekker noodlesoup zouden maken om mee te ontbijten op de campus.
Een kom van dit in de morgen
[ afbeelding ]
is een dag zonder zorgen.
Maar dat doen ze dus niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze nou lekkere noodlesoup zouden maken om mee te ontbijten op de campus.
Een kom van dit in de morgen
[ afbeelding ]
is een dag zonder zorgen.
Jammer ja.quote:
Goed is daar wel het belangrijke woord, voor 5 euro komen ze hier niet verder dan een cup à soup met een versnipperd lente-uitje erin als dat er al af kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer ja.
Volgens mij zou het wel succesvol zijn als je op de grote stations vanaf 6 uur 's ochtens van die bakken noodlesoup gaat serveren. Niks anders. Alleen goede noodlesoup voor een euro of 5.
Zit ik er iedere morgen.
Mee eensch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
Vanochtend was Gavin DeGraw bij 538. Ik vind die gast echt een baas.
Je bent waarschijnlijk alleen al 5 euro per kom kwijt aan huur op zo'n stationslocatiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed is daar wel het belangrijke woord, voor 5 euro komen ze hier niet verder dan een cup à soup met een versnipperd lente-uitje erin als dat er al af kan
Ja. En neem 2 flessen rode wijn mee voor de zekerheid. We weten allemaal dat je het anders opzuipt voordat je aan de boeuf kan beginnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:07 schreef Saind het volgende:
Okay ik ga inkopen doen voor m'n bourguignon, wat denken jullie, riblappen?
Flink goedkope wijn, je merkt toch niet zo'n verschil als je het in zo'n gerecht doet, dus ik blijf er wel af denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. En neem 2 flessen rode wijn mee voor de zekerheid. We weten allemaal dat je het anders opzuipt voordat je aan de boeuf kan beginnen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
Vanochtend was Gavin DeGraw bij 538. Ik vind die gast echt een baas.
Ik vind dat altijd nog dikke prima hoor, van die oude wijn er door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Flink goedkope wijn, je merkt toch niet zo'n verschil als je het in zo'n gerecht doet, dus ik blijf er wel af denk ik.
Heb ook nog een halve fles van een paar maanden terug staan, zou dat lekker zijn als het wat zuur is?
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer ja.
Volgens mij zou het wel succesvol zijn als je op de grote stations vanaf 6 uur 's ochtens van die bakken noodlesoup gaat serveren. Niks anders. Alleen goede noodlesoup voor een euro of 5.
Zit ik er iedere morgen.
Riblapje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:07 schreef Saind het volgende:
Okay ik ga inkopen doen voor m'n bourguignon, wat denken jullie, riblappen?
Amsterdam is er zeker markt voor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Doe nou nietquote:
Paar maanden? Nee man. Je gaat toch geen rotte wijn door je eten doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Flink goedkope wijn, je merkt toch niet zo'n verschil als je het in zo'n gerecht doet, dus ik blijf er wel af denk ik.
Heb ook nog een halve fles van een paar maanden terug staan, zou dat lekker zijn als het wat zuur is?
Ik wens je veel succes 's ochtends. Nederlanders zijn gewoontedieren. Ik zie ze 's ochtends echt geen noodlesoup eten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amsterdam is er zeker markt voor.
[..]
Wordt gewoon beetje azijnig, altijd een paar flessen staan om mee te kokenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Paar maanden? Nee man. Je gaat toch geen rotte wijn door je eten doen?
Een cursus plannen voor dummies doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik nu jongens, ik moet naar de kapper maar pakketje komt ook binnen.
Waarom zou je dat door je eten willen gooien dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wordt gewoon beetje azijnig, altijd een paar flessen staan om mee te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |