motte wer snuuven jungskequote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg mn Tor weer eens niet open
Het was een wonderquote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en iedereen maar denken dat ze broodjes deden smeren..
twitter:keuningmatthijs twitterde op maandag 30-09-2013 om 21:30:58150 man vanavond in de eerste divisie bij PSV2-Twente2. Dat is zelfs ver onder het gemiddeld aantal toeschouwers in de beloftencompetitie. reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
twitter:keuningmatthijs twitterde op maandag 30-09-2013 om 21:30:58150 man vanavond in de eerste divisie bij PSV2-Twente2. Dat is zelfs ver onder het gemiddeld aantal toeschouwers in de beloftencompetitie. reageer retweet
Je kunt een foto uploaden die kunnen mensen dan liken en vervolgens zelf door foto's van mensen uit je buurt bladeren. Als zij jou ook liken kom je in een soort private chat en kun je een date fiksenquote:
Die wil ik ook zien! App eens linkje...quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo maar even de 2 nieuwe afleveringen van TBBT kijken
Heb ze al gezienquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo maar even de 2 nieuwe afleveringen van TBBT kijken
ik download ze altijd via torrentsitequote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! App eens linkje...
Oh dat gaat lastig op mijn mobiel...quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik download ze altijd via torrentsite
Ik ben wel het levende bewijs dat dat niet zo is lijkt me.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een dating applicatie voor mensen die in het normale leven geen date kunnen regelen (/HMF)
Zijn waarschijnlijk allemaal kerels...quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Aids, per ongeluk op nope gedrukt bij een lekker wijf met tinder.
Je moet het ook niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal kerels...
Okquote:Op maandag 30 september 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet het ook niet al te serieus nemen.
Waarom? Beetje raar gedrag als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ook vrouwen hebben tegenwoordig beschikking tot internet. dat jij je vrouw niet uit de keuken laat komen is wat andersquote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je oude UI heeft weer een clubquote:
Las het ja, Derby County.quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Als jullie het voor de lol doen en het allemaal niet serieus nemen, waarom zou je het doen dan? Echt leuk klinkt het niet namelijk.
[..]
Je oude UI heeft weer een club
Kopen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
Die Muhren is lekker bezig tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |