Ik kijk een seizoen Rome in anderhalve dag terwijl Cookieclicker op de achtergrond loopt.quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zit ik zondagnacht als een debiel op mijn muis te klikken om zoveel mogelijk fictieve koekjes te genereren in een internetspelletje? Het is wel ver gekomen.
Ik wissel het af. Heb elke wedstrijd 70% balbezit. Pas als ik zeker weet dat de bal aan gaat komen geef ik een lange pass.quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik echt nooit. Altijd alleen maar korte passes en steekpasses. Alleen nog voorzetten vanaf de zijkanten af en toe
Ja maar je hebt geen wifispots en dat soort zaken. Mobiele netwerk is inderdaad zelfde sterker nog HN is volledig eigendom van Vodafone.quote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef Adames het volgende: [..] El cheapo providers maken gewoon gebruik van de bestaande netwerken. Hollandsnieuwe is ook gewoon een volledige dochter van Vodafone. Alleen heeft Tele2 relatief veel virtuele providers en die dekking is wat minder.
ja dat zeg ikquote:Op maandag 30 september 2013 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mobiele netwerk is inderdaad zelfde sterker nog HN is volledig eigendom van Vodafone.
Echt?quote:Op maandag 30 september 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wissel het af. Heb elke wedstrijd 70% balbezit. Pas als ik zeker weet dat de bal aan gaat komen geef ik een lange pass.
toch moeten de mensen in het publiek lachenquote:
ja, hij moet wel de wedstrijd dominerenquote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Of tik je de bal steeds achter rond?
Nee, helft van de tegenstander.quote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Dat is wel goed hoor! Of tik je de bal steeds achter rond?
Soms ben ik wel eens bezig met dingen en dan bedenk ik mezelf ineens hoe ik er vanuit een anders perspectief moet uitzien op dat moment. Vrij verhelderend voor wat betreft de graad van kansloosheid van wat je op dat moment aan het doen bent.quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]that moment you realize you're kansloos
Haha nice ja het is een stuk realistischer en daardoor beter geworden ook qua schoten en reboundsquote:Op maandag 30 september 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, helft van de tegenstander.
Met FIFA 13 hoor. FIFA 14 moet ik nog even leren.
dat denk ik over heel mn leven.quote:Op maandag 30 september 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens bezig met dingen en dan bedenk ik mezelf ineens hoe ik er vanuit een anders perspectief moet uitzien op dat moment. Vrij verhelderend voor wat betreft de graad van kansloosheid van wat je op dat moment aan het doen bent.
Kut voor jequote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat denk ik over heel mn leven.
Borrel pakken dan ik drink er ook een of twee mee.quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ik word tegenwoordig echt smerig depressief als ik begin met drinken. vooral de dag erna.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Borrel pakken dan ik drink er ook een of twee mee.
Studeer je? werk je?quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even serieus: Zet Facebook eens af. Van die grote happy-show die daar opgevoerd wordt word ik soms een beetje onpasselijk.quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
You need a dose of man the fuck upquote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ik word tegenwoordig echt smerig depressief als ik begin met drinken. vooral de dag erna.
Ik heb enkel vodka voor 10 euro de fles in huisquote:
Laat dat de eerste stap zijn dan.quote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, op moment niet.
Nee, op moment niet.
Klopt, al die mensen die doen alsof ze echt the good life levenquote:Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even serieus: Zet Facebook eens af. Van die grote happy-show die daar opgevoerd wordt word ik soms een beetje onpasselijk.
ja heb werk over maand of 2 misschien en studeren volgend jaar pas.quote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat dat de eerste stap zijn dan.
Ja heeft maat van mij ook maar meestal door die kater heb je toch helemaal geen energie om te piekeren?quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ik word tegenwoordig echt smerig depressief als ik begin met drinken. vooral de dag erna.
Als het naar water smaakt weet je dat je opgelicht bentquote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel vodka voor 10 euro de fles in huisIk denk nog altijd dat er gewoon nieuwe etiketten over bestaande flessen zijn geplakt.
Maar daardoor krijg je onbewust wel het idee dat je eigen leven veel spannender etc moet zijn of dat anderen veel drukker aan de weg aan het timmeren zijn. Ik merk het zelf ook stiekem.quote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, al die mensen die doen alsof ze echt the good life levenlachwekkend
ik post eigenlijk nooit wat op facebook, gebruik alleen chat functie.
quote:Op maandag 30 september 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb werk over maand of 2 misschien en studeren volgend jaar pas.
Nee hoor. Als je jezelf lichamelijk kut voelt, trekt dat ook enorm op je mentale weerbaarheid. Bij mij dan toch iig.quote:Op maandag 30 september 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja heeft maat van mij ook maar meestal door die kater heb je toch helemaal geen energie om te piekeren?
Net als met ziek zijn griep of zo dan piekeren mensen ook niet over struggles. Ja hoe ze snel beter worden.
Merk het soms ook wel, ken 1 iemand die dat heel erg doet.. alles van feestjes, uiteten echt van alles.. En wat er echt speelt is dat dat mens ontzettend ongelukkig en depressief is.quote:Op maandag 30 september 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar daardoor krijg je onbewust wel het idee dat je eigen leven veel spannender etc moet zijn of dat anderen veel drukker aan de weg aan het timmeren zijn. Ik merk het zelf ook stiekem.
ik heb nooit lichamelijk kater eigenlijk, buiten enorme moeheid. vooral somber gevoelquote:Op maandag 30 september 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja heeft maat van mij ook maar meestal door die kater heb je toch helemaal geen energie om te piekeren?
Net als met ziek zijn griep of zo dan piekeren mensen ook niet over struggles. Ja hoe ze snel beter worden.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Merk het soms ook wel, ken 1 iemand die dat heel erg doet.. alles van feestjes, uiteten echt van alles.. En wat er echt speelt is dat dat mens ontzettend ongelukkig en depressief is.
ja da's misschien wel waar. maar toch best kut allemaal mensen die in ieder geval iets studeren en vooruitgang boeken in leven enzoquote:Op maandag 30 september 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar daardoor krijg je onbewust wel het idee dat je eigen leven veel spannender etc moet zijn of dat anderen veel drukker aan de weg aan het timmeren zijn. Ik merk het zelf ook stiekem.
Serieus joh?quote:Op maandag 30 september 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ga je dan niet in de zelfmedelijden modus zo van voel me brak beetje eten stuk lopen en dan voel je je langzaam beter naar mate de dag vordert ,misschien getrainds alcolisten modus_O-quote:Op maandag 30 september 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je jezelf lichamelijk kut voelt, trekt dat ook enorm op je mentale weerbaarheid. Bij mij dan toch iig.
Ik zit ook in een iets andere fase misschien op 't moment. Veel mensen van dezelfde leeftijd die een baan krijgen etc. of na hun studie die geweldige reis maken.quote:Op maandag 30 september 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus joh?
Heb dat totaal niet meer, dat had ik misschien toen ik nog op Hyves zat toen ik een jaar of 15/16 was.
Appelsap, maar nee. Al heeft het wel een ietwat bittere nasmaak, dus spiritus is nog wel mogelijk denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het naar water smaakt weet je dat je opgelicht bent
Yo laters zie je wel onlinequote:Op maandag 30 september 2013 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
6 uur weer op. Ik ga maar slapen.
UK he.quote:Op maandag 30 september 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarentegen heb ik een zooi tienerouders op facebook. Elke statusupdate dank ik god op mijn blote knieën dat ik niet zo ben.
Zou kunnen ja, maten studeren (verder) of zijn klaar met hun mbo en zijn aan het werk. Vind het altijd wel leuk om te zien van (oude) bekende die bijvoorbeeld stages hebben op Curacao en in LA, ik kijk dan niet automatisch naar mijzelf eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit ook in een iets andere fase misschien op 't moment. Veel mensen van dezelfde leeftijd die een baan krijgen etc. of na hun studie die geweldige reis maken.
snap dat echt niet, waarom dat zo extreem is als je vergelijkt met andere west europese landen.quote:
Zou je maar gebeuren, dat dat mens der pil niet goed slikt en dan besluit om het te houdenquote:Op maandag 30 september 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarentegen heb ik een zooi tienerouders op facebook. Elke statusupdate dank ik god op mijn blote knieën dat ik niet zo ben.
dan zou ik echt onderduiken ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je maar gebeuren, dat dat mens der pil niet goed slikt en dan besluit om het te houden
Kwam laatst een basisschool-ex tegenquote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
snap dat echt niet, waarom dat zo extreem is als je vergelijkt met andere west europese landen.
nederland ken ik ze nauwelijks.
Dat is een positieve eigenschap van je dan.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maten studeren (verder) of zijn klaar met hun mbo en zijn aan het werk. Vind het altijd wel leuk om te zien van (oude) bekende die bijvoorbeeld stages hebben op Curacao en in LA, ik kijk dan niet automatisch naar mijzelf eigenlijk.
Jij moet niet verdwijnen.. je moet haar laten verdwijnen. In beton gieten that bitch.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou ik echt onderduiken ofzo.
Hoeft niet, je hoeft geen wettelijke vader te worden.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou ik echt onderduiken ofzo.
hoe vul je je dag dan. Heb afgelopen 3 weken zonder werk gezeten, wel studie, maar had echt geen reet te doenquote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, op moment niet.
Nee, op moment niet.
ja dat laatste sowieso, ik walg van het leven van veel mensen maar aan de andere kant bedenk je dat ze op moment misschien toch beter voor elkaar hebben dan jijzelf. begrijp je.quote:Op maandag 30 september 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een positieve eigenschap van je dan.Ik zou het ook minder moeten doen, maar toch doe je het af en toe wel. Maar dat is misschien meer uit ontevredenheid over je huidige leventje dan dat je hetzelfde wilt als een ander.
Ik verveel me letterlijk continu.quote:Op maandag 30 september 2013 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe vul je je dag dan. Heb afgelopen 3 weken zonder werk gezeten, wel studie, maar had echt geen reet te doen
Het kan verkeren idd. Zo heeft een ex van mij nu met een enorme lelijke en domme gast in een verlaagd golfje uit 1998. Sommigen klimmen niet echt op de ladder nee.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwam laatst een basisschool-ex tegen.. 2 kinderen liepen bij der en de 3e op der arm.
Je kunt ook cookie clicker in meerdere browsers spelen en dan kijken welke tactiek het efficientste is?quote:Op maandag 30 september 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me letterlijk continu.
nee ik lees boeken en dat is het eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook cookie clicker in meerdere browsers spelen en dan kijken welke tactiek het efficientste is?
quote:Op maandag 30 september 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook cookie clicker in meerdere browsers spelen en dan kijken welke tactiek het efficientste is?
ga elke dag sporten en je vriendin vermakenquote:Op maandag 30 september 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik lees boeken en dat is het eigenlijk.
cookieclicker ben ik na een week wel klaar mee.
ja ga binnekort weer sporten, morgen denk ik, was ziek de laatste tijd.quote:Op maandag 30 september 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga elke dag sporten en je vriendin vermaken
Ik kan wel goed dingen dood relativeren daarentegen. Dan zijn je gedachten over onderwerpen al snel klaar.quote:Op maandag 30 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
als je niet nadenkt ben je een beest.
had je maar PES moeten spelen.quote:Op maandag 30 september 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
wtf
die dude heeft nu 2 veldspelers in keeperstenue er in staan, één daarvan is walcott
pes is kut sinds pes 6quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je maar PES moeten spelen.
/inzanity
Zometeen slapen, dan wakker worden.. downloadje aan zettenquote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
morgen laatste 2 eps van breaking bad kijken
Dat is toch niet lekker om in de ochtend te kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zometeen slapen, dan wakker worden.. downloadje aan zetten, douchen.. en dan kijken
Frigo? Ben je Belg?quote:Op maandag 30 september 2013 08:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet geleverd, rond de 4e pas ergens. Ben al wel plaats aan het maken in de frigo
Erg ver in het zuiden dan. Toen ik zelf in Bergen op Zoom 'woonde' hoorde ik het zelfs nietquote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Woon in het zuiden, kan er niets aan doen. En stubru staat aan
Kanjer hem eruitquote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De koffiemachine is weer kapotWord echt schijtziek van dat kanjerding.
Eindhoven, wel vooral m'n maten uit Bels ja. En uit Valkenswaard ook trouwensquote:Op maandag 30 september 2013 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Erg ver in het zuiden dan. Toen ik zelf in Bergen op Zoom 'woonde' hoorde ik het zelfs nietEnkel mijn Vlaamse vrienden hier gebruiken het
Op je werk?quote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Koop een Gaggia.quote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaarquote:
Waarom zoiets altijd op maandag gebeurt, zal wel met het niet gebruiken te maken hebben in het weekendquote:Op maandag 30 september 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaar
Geen koffie, geen arbeid.quote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zoiets altijd op maandag gebeurt, zal wel met het niet gebruiken te maken hebben in het weekend
Feit.quote:Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even serieus: Zet Facebook eens af. Van die grote happy-show die daar opgevoerd wordt word ik soms een beetje onpasselijk.
bekende struggles. Ik ga zo ook een poging wagen bij dat helse apparaat hierquote:Op maandag 30 september 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaar
alles goed in bulgarijequote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
bekende struggles. Ik ga zo ook een poging wagen bij dat helse apparaat hier
Begint hier een beetje slecht weer te worden de komende week. Ik denk dat ik maar naar het zuiden van het land verhuis. Helaas verhuis ik morgen al naar een andere plek hier in de stad dus dat zou een beetje financiele zelfmoord zijnquote:
Als je wil kan je toch morgen werken joh? Zeker op jouw leeftijd.quote:Op maandag 30 september 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb werk over maand of 2 misschien en studeren volgend jaar pas.
geen arbeid, geen vrijheidquote:
VT toch?quote:Op maandag 30 september 2013 08:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint hier een beetje slecht weer te worden de komende week. Ik denk dat ik maar naar het zuiden van het land verhuis. Helaas verhuis ik morgen al naar een andere plek hier in de stad dus dat zou een beetje financiele zelfmoord zijn
yeah rightquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren nog iemand het leven gered trouwens, geen grap![]()
Sta te wachten op de fiets voor rood stoplicht, komt gewoon verkeer keihard langs gereden, zie ik ineens uit m'n ooghoek iemand naar rechts kijken () en volle bak doorfietsen. Gelijk van z'n fiets getrokken uit een soort oerreflex
![]()
Ik verwacht veel van de karma komende maand.
Het begon al met een kapotte koffiemachine, it's a bitch they sayquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sta te wachten op de fiets voor rood stoplicht, komt gewoon verkeer keihard langs gereden, zie ik ineens uit m'n ooghoek iemand naar rechts kijken () en volle bak doorfietsen. Gelijk van z'n fiets getrokken uit een soort oerreflex
![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het begon al met een kapotte koffiemachine, it's a bitch they say
valt tegen man. paar jaar geleden nog wel maar is wel veranderd moet ik zeggen.quote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wil kan je toch morgen werken joh? Zeker op jouw leeftijd.
Ik geloof dat echt niet. Als je wil kan je werken. Is misschien wel als afwasser of vakkenvuller ofzo, maar voor jonge mensen is er nog genoeg te doen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valt tegen man. paar jaar geleden nog wel maar is wel veranderd moet ik zeggen.
maar heb wel wat maar start pas over 2 maanden
Nope, hebben ze 15 jarigen en polen voor.quote:Op maandag 30 september 2013 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is misschien wel als afwasser of vakkenvuller ofzo
Dat komt omdat 21% van de bevolking chav is. Jij hebt een paar hersenen, kan je hopelijk een beetje presenteren. Zo aan de slag.quote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nope, hebben ze 15 jarigen en polen voor.
21% jeugdwerkloosheid toch
En was toen als overgekwalificeerd bestempeld voor post sorteren omdat ik middelbare school af had gemaakt.
Dat is in Utrecht vrij normaal, dat fietsers door rood rijden, of niet dan?quote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Je bent toch een Pool wat zeik jequote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En was toen als overgekwalificeerd bestempeld voor post sorteren omdat ik middelbare school af had gemaakt.
even kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.youngsouthampt(...)19%20Sept%202013.pdf
Geen dank, nu wil ik je hier niet meer zien tot je een baan hebt.
Tsjah als je niet kieskeurig kunt zijn...quote:Op maandag 30 september 2013 09:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg geen Polenloon toch.
Ja, iedereen rijdt door rood, maar dan moet je wel naar links kijken en niet naar rechtsquote:Op maandag 30 september 2013 09:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is in Utrecht vrij normaal, dat fietsers door rood rijden, of niet dan?
Twee weken terug ook nog meegemaakt dat zo een lange bus afsloeg en vol een auto schampte. Gewoon doorrijden natuurlijk.
Geweldenaar.quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
oke ga zometeen paar solliciteren of bellenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nu al onmisbaar jonguh.quote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Geweldenaar.
Moet jij niet eens gaan zorgen dat je je baan mag houden?
Goed bezig Insoquote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke ga zometeen paar solliciteren of bellen
In Engeland? Dan is er veel anders sinds ik er voor het laatst ben geweest. Toen werden supermarkten nog bevolkt door 40plussersquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ligt het kerkhof vol van hèquote:Op maandag 30 september 2013 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu al onmisbaar jonguh.
[..]
Ik stelde je een vraag he boeler, woonde jij nou in veliko?quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In Engeland? Dan is er veel anders sinds ik er voor het laatst ben geweest. Toen werden supermarkten nog bevolkt door 40plussers
Sorry, ik heb geen notificatie ontvangen. Ik woon momenteel in Veliko Tarnovo (Of Tarnovo, in ieder geval geen Velikoquote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag he boeler, woonde jij nou in veliko?
Meende ik me te herinneren, leuk stadje.quote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen notificatie ontvangen. Ik woon momenteel in Veliko Tarnovo (Of Tarnovo, in ieder geval geen Veliko). Hoezo?
Prettige stad om in te wonen ja. Te prettig zelfs want het stelt mijn plan om mezelf de hele wereld over te werken wel wat uit. Maar goed, heb nog een leven lang te gaanquote:Op maandag 30 september 2013 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Meende ik me te herinneren, leuk stadje.
Heb nog een fles bier daarvandaan ergens rondslingeren hier, best primaquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Prettige stad om in te wonen ja. Te prettig zelfs want het stelt mijn plan om mezelf de hele wereld over te werken wel wat uit. Maar goed, heb nog een leven lang te gaan
Britos of Bolyarkaquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nog een fles bier daarvandaan ergens rondslingeren hier, best prima
Buzhludzha?quote:Op maandag 30 september 2013 11:13 schreef Saind het volgende:
Kun je die wazige UFO daarboven nog in?
Ja die, dat is echt een van de vetste dingen die ik ooit gedaan heb, inbreken via een gat in de grond, abseilen allesquote:
Komt ook van de Bolyarka-brouwerij maar is inderdaad een pauperbier. Gezien Bulgarije is het dan wel heel erg pauperquote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tweede
Balkansko was vrij vies dacht ik, wel een toffe naam
Inderdaad een bizar gebouw! Ben je toevallig met de excursie van hostel mostel daar naar toe gegaan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die, dat is echt een van de vetste dingen die ik ooit gedaan heb, inbreken via een gat in de grond, abseilen alles
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gastquote:Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad een bizar gebouw! Ben je toevallig met de excursie van hostel mostel daar naar toe gegaan?
Deze gastquote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gast
Toffe kerel inderdaad!quote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gast
Doet z'n toyota het nog? We hebben de benzinetank lek gereden toenquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Toffe kerel inderdaad!Zit vaak bij hostel mostel voor een pintje en om wat met reizigers te praten aangezien het op een minuut is van waar ik nu woon
heeft sindsdien waarschijnlijk nog vele reizigers rondgeredenquote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Doet z'n toyota het nog? We hebben de benzinetank lek gereden toen
Als je hem ziet, vraag ff of hij m'n t-shirt nog heeftquote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
heeft sindsdien waarschijnlijk nog vele reizigers rondgereden
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 30 september 2013 11:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je hem ziet, vraag ff of hij m'n t-shirt nog heeftDonkerblauw met kano's erop, weet ie het wel
Dubieusquote:Op maandag 30 september 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo ook lunch halen. Ik weet niet waarom maar ik heb zin in een huzarensalde met ei.
Oi, fatty.quote:Op maandag 30 september 2013 11:52 schreef Happel het volgende:
Ik heb net een saucijzenbroodje gehad. Lekker, joh.
jawel. Flink vetten opslaan voor de helse winter die eraan komtquote:Op maandag 30 september 2013 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ontbeten met een smoothie van andijvie, banaan, kiwi en appel.
Niets mis mee.
de drank heeft mij al te veel vet laten opslaan.quote:Op maandag 30 september 2013 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
jawel. Flink vetten opslaan voor de helse winter die eraan komt
Juist dan heb je vetten nodig. maakt de alcohol wat minder schadelijkquote:Op maandag 30 september 2013 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de drank heeft mij al te veel vet laten opslaan.
It would be Johnny 600 if they knew the truthquote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De beste Cage-film blijft natuurlijk Con Air.
Sjaak en jancees zijn geband toch? Dan Sjaak maar dat denk ik niet dus hoi HMFquote:Op maandag 30 september 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer![]()
Kloon van feyenoorder kan verder alleen maar pure aids zijn.
Ja en dus waarschijnlijk geen groot Verhoek fanquote:Op maandag 30 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jancees is toch Ajacied saind?
Hij heeft ook wel een topper uitgekozenquote:Op maandag 30 september 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer![]()
Kloon van feyenoorder kan verder alleen maar pure aids zijn.
Wesley toch?quote:Op maandag 30 september 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een topper uitgekozen
Ik rij er morgen op de yamaha r48000 naartoe.quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef DubbeleWodka het volgende:
[..]
Dat doe je maar lekker in Japan.
Van harte.quote:Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rij er morgen op de yamaha r48000 naartoe.
Ik ook om de een of andere redenquote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef DubbeleWodka het volgende:
Vanavond pas kijken. Vond dit seizoen wel minder dan de andere seizoenen.
homo.quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef DubbeleWodka het volgende:
[..]
Beetje niveau van Elan inderdaad.
Ik verklap nietsquote:Op maandag 30 september 2013 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben halverwege episode 15, ben wel benieuwd naar het einde
Racist.quote:Op maandag 30 september 2013 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat voor een aangeklede aap?
quote:
Anders is je mind preblown..quote:
Wait wut?quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef DubbeleWodka het volgende:
Vanavond pas kijken. Vond dit seizoen wel minder dan de andere seizoenen.
Dit is om de steeds hogere kosten van golfclubs e.d. te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een golftoernooi wint krijg je kennelijk 600 duizend euro.
Einde bericht.
Vergeet de caddy niet.quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is om de steeds hogere kosten van golfclubs e.d. te kunnen bekostigen.
Zonder Alba is de CL niks aan.quote:Op maandag 30 september 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet de caddy niet.
J. Alba is overigens geblesseerd. Celtic - Barcelona gaat saai worden.
[ afbeelding ]
Geen zelfmoord over Alba plegen Johannes. Je hebt VI nog om voor te leven.quote:Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Alba is de CL niks aan.
Dat is nog maar een middelmatig toernooitje dan.quote:Op maandag 30 september 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een golftoernooi wint krijg je kennelijk 600 duizend euro.
Einde bericht.
Zodra je je nek uitsteekt in dit kikkerlandje komen ook de critici tevoorschijn.quote:Op maandag 30 september 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, wat een haters onder je 10 mooiste VI momenten stukjeIk vond het wel best leuk
Waardeloos figuur is het. Met zijn droevige hoofd.quote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Arno bij Studio Voetbal momenteelHet is dat hij kennelijk over zijn eigen toekomst mag beslissen bij de NOS.
Laten we de NSA erop zetten zodat we ze kunnen djoeken.quote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zodra je je nek uitsteekt in dit kikkerlandje komen ook de critici tevoorschijn.
Gelukkig waren er genoeg mensen die het wel kunnen waarderen, en daar doe je het voor.
sigaarsnor.blogspot.com is sowieso al één van de sites die het meest nauwkeurig gescreend wordt door de NSA, dus ik heb er vertrouwen in dat de schuldigen hun verdiende loon zullen krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we de NSA erop zetten zodat we ze kunnen djoeken.
Dat klopt... ik ben een gingerquote:Op maandag 30 september 2013 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
je bent zelf een etnische minderheid
http://instagram.com/steffanafcaquote:
Hij is beter in vorm dan jij joh piggyquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://instagram.com/steffanafca
Hij maakt wel vaker foto's van zichzelf. Wat is dit
Hij is wel flink ondervoed overigens![]()
Bek houden. Check mijn biceps.quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is beter in vorm dan jij joh piggy
quote:Op maandag 30 september 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De koffiemachine doet het weer
Overigens vind ik je plaatje erg onduidelijk. Look at all these fucks i gme?quote:
Hij vindt dat nou eenmaal een hele leuke film.quote:Op maandag 30 september 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens vind ik je plaatje erg onduidelijk. Look at all these fucks i gme?
Jammer Caland, we zijn een hogere plaatjesstandaard van je gewend.
Welke rol zou hij zich mee identificeren? Ik denk die seminazi die uiteindelijk toch zn meisje beschermt.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vindt dat nou eenmaal een hele leuke film.
Die marinekapitein in een land zonder kustlijn?quote:Op maandag 30 september 2013 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke rol zou hij zich mee identificeren? Ik denk die seminazi die uiteindelijk toch zn meisje beschermt.
Poeh, zo scherp heb ik m niet meer voor de geest.quote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die marinekapitein in een land zonder kustlijn?
Ja meneer von Trapp moest in het leger, bij de navy jwt want hij was kapitein, maar Oostenrijk heeft louter bergenquote:Op maandag 30 september 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poeh, zo scherp heb ik m niet meer voor de geest.
Die van het liedje im 16 going on 17
Toentertijd hadden ze verschillende havens aan de noord- en oostzee hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja meneer von Trapp moest in het leger, bij de navy jwt want hij was kapitein, maar Oostenrijk heeft louter bergen
Wellicht heeft hij zijn rang wel in de eerste wereldoorlog verworven.quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja meneer von Trapp moest in het leger, bij de navy jwt want hij was kapitein, maar Oostenrijk heeft louter bergen
Ik denk dat ik m'n cookies voor de derde keer ga resetten, heb weer meer dan 100 van alles.quote:Op maandag 30 september 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij zijn rang wel in de eerste wereldoorlog verworven.
Ben er al een tijd op uitgekeken, begon te vervelenquote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n cookies voor de derde keer ga resetten, heb weer meer dan 100 van alles.
Zonder cheats hè
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.quote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n cookies voor de derde keer ga resetten, heb weer meer dan 100 van alles.
Zonder cheats hè
Nee man, heb net de 500 aangetikt, er is niet echt een max het wordt alleen exponentieel duurder om ze te krijgen dus je hebt min of meer een asymptoot die je aan gaat tikkenquote:Op maandag 30 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.
Dungeons zijn kutquote:Op maandag 30 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.
Er is wel een beta uit gekomen overigens.
Wat een homo.quote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden. Check mijn biceps.
[ afbeelding ]
Als je tower defense games leuk vindt moet je Kingdom Rush spelen, wereldspel.quote:Op maandag 30 september 2013 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik speel al heel lang Bloons tower defense
Kom dan jonge ik sloop je.quote:Op maandag 30 september 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen nut. In het cookie spel zit tenminste nog uitdaging.
Welk team, welk seizoen, toffe transfers, etc? 14.gifquote:Op maandag 30 september 2013 15:26 schreef Happel het volgende:
Ik speel alleen maar Football Manager.
Ben net opnieuw begonnen met RBC in de 5de klasse. Daarvoor een beetje zitten aankloten in de Conference. Niet echt hoogstaand. Moet een keer doorzetten.quote:Op maandag 30 september 2013 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welk team, welk seizoen, toffe transfers, etc? 14.gif
Heb 't vorige week geïnstalleerd, maar je moet het blijkbaar aan je FB account koppelen ofzo? Gaat me nogal ver.quote:
RBCquote:Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben net opnieuw begonnen met RBC in de 5de klasse. Daarvoor een beetje zitten aankloten in de Conference. Niet echt hoogstaand. Moet een keer doorzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |