Frigo? Ben je Belg?quote:Op maandag 30 september 2013 08:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet geleverd, rond de 4e pas ergens. Ben al wel plaats aan het maken in de frigo
Erg ver in het zuiden dan. Toen ik zelf in Bergen op Zoom 'woonde' hoorde ik het zelfs nietquote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Woon in het zuiden, kan er niets aan doen. En stubru staat aan
Kanjer hem eruitquote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De koffiemachine is weer kapotWord echt schijtziek van dat kanjerding.
Eindhoven, wel vooral m'n maten uit Bels ja. En uit Valkenswaard ook trouwensquote:Op maandag 30 september 2013 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Erg ver in het zuiden dan. Toen ik zelf in Bergen op Zoom 'woonde' hoorde ik het zelfs nietEnkel mijn Vlaamse vrienden hier gebruiken het
Op je werk?quote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Koop een Gaggia.quote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaarquote:
Waarom zoiets altijd op maandag gebeurt, zal wel met het niet gebruiken te maken hebben in het weekendquote:Op maandag 30 september 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaar
Geen koffie, geen arbeid.quote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zoiets altijd op maandag gebeurt, zal wel met het niet gebruiken te maken hebben in het weekend
Feit.quote:Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even serieus: Zet Facebook eens af. Van die grote happy-show die daar opgevoerd wordt word ik soms een beetje onpasselijk.
bekende struggles. Ik ga zo ook een poging wagen bij dat helse apparaat hierquote:Op maandag 30 september 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaar
alles goed in bulgarijequote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
bekende struggles. Ik ga zo ook een poging wagen bij dat helse apparaat hier
Begint hier een beetje slecht weer te worden de komende week. Ik denk dat ik maar naar het zuiden van het land verhuis. Helaas verhuis ik morgen al naar een andere plek hier in de stad dus dat zou een beetje financiele zelfmoord zijnquote:
Als je wil kan je toch morgen werken joh? Zeker op jouw leeftijd.quote:Op maandag 30 september 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb werk over maand of 2 misschien en studeren volgend jaar pas.
geen arbeid, geen vrijheidquote:
VT toch?quote:Op maandag 30 september 2013 08:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint hier een beetje slecht weer te worden de komende week. Ik denk dat ik maar naar het zuiden van het land verhuis. Helaas verhuis ik morgen al naar een andere plek hier in de stad dus dat zou een beetje financiele zelfmoord zijn
yeah rightquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren nog iemand het leven gered trouwens, geen grap![]()
Sta te wachten op de fiets voor rood stoplicht, komt gewoon verkeer keihard langs gereden, zie ik ineens uit m'n ooghoek iemand naar rechts kijken () en volle bak doorfietsen. Gelijk van z'n fiets getrokken uit een soort oerreflex
![]()
Ik verwacht veel van de karma komende maand.
Het begon al met een kapotte koffiemachine, it's a bitch they sayquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sta te wachten op de fiets voor rood stoplicht, komt gewoon verkeer keihard langs gereden, zie ik ineens uit m'n ooghoek iemand naar rechts kijken () en volle bak doorfietsen. Gelijk van z'n fiets getrokken uit een soort oerreflex
![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het begon al met een kapotte koffiemachine, it's a bitch they say
valt tegen man. paar jaar geleden nog wel maar is wel veranderd moet ik zeggen.quote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wil kan je toch morgen werken joh? Zeker op jouw leeftijd.
Ik geloof dat echt niet. Als je wil kan je werken. Is misschien wel als afwasser of vakkenvuller ofzo, maar voor jonge mensen is er nog genoeg te doen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valt tegen man. paar jaar geleden nog wel maar is wel veranderd moet ik zeggen.
maar heb wel wat maar start pas over 2 maanden
Nope, hebben ze 15 jarigen en polen voor.quote:Op maandag 30 september 2013 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is misschien wel als afwasser of vakkenvuller ofzo
Dat komt omdat 21% van de bevolking chav is. Jij hebt een paar hersenen, kan je hopelijk een beetje presenteren. Zo aan de slag.quote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nope, hebben ze 15 jarigen en polen voor.
21% jeugdwerkloosheid toch
En was toen als overgekwalificeerd bestempeld voor post sorteren omdat ik middelbare school af had gemaakt.
Dat is in Utrecht vrij normaal, dat fietsers door rood rijden, of niet dan?quote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Je bent toch een Pool wat zeik jequote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En was toen als overgekwalificeerd bestempeld voor post sorteren omdat ik middelbare school af had gemaakt.
even kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.youngsouthampt(...)19%20Sept%202013.pdf
Geen dank, nu wil ik je hier niet meer zien tot je een baan hebt.
Tsjah als je niet kieskeurig kunt zijn...quote:Op maandag 30 september 2013 09:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg geen Polenloon toch.
Ja, iedereen rijdt door rood, maar dan moet je wel naar links kijken en niet naar rechtsquote:Op maandag 30 september 2013 09:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is in Utrecht vrij normaal, dat fietsers door rood rijden, of niet dan?
Twee weken terug ook nog meegemaakt dat zo een lange bus afsloeg en vol een auto schampte. Gewoon doorrijden natuurlijk.
Geweldenaar.quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
oke ga zometeen paar solliciteren of bellenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nu al onmisbaar jonguh.quote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Geweldenaar.
Moet jij niet eens gaan zorgen dat je je baan mag houden?
Goed bezig Insoquote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke ga zometeen paar solliciteren of bellen
In Engeland? Dan is er veel anders sinds ik er voor het laatst ben geweest. Toen werden supermarkten nog bevolkt door 40plussersquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ligt het kerkhof vol van hèquote:Op maandag 30 september 2013 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu al onmisbaar jonguh.
[..]
Ik stelde je een vraag he boeler, woonde jij nou in veliko?quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In Engeland? Dan is er veel anders sinds ik er voor het laatst ben geweest. Toen werden supermarkten nog bevolkt door 40plussers
Sorry, ik heb geen notificatie ontvangen. Ik woon momenteel in Veliko Tarnovo (Of Tarnovo, in ieder geval geen Velikoquote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag he boeler, woonde jij nou in veliko?
Meende ik me te herinneren, leuk stadje.quote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen notificatie ontvangen. Ik woon momenteel in Veliko Tarnovo (Of Tarnovo, in ieder geval geen Veliko). Hoezo?
Prettige stad om in te wonen ja. Te prettig zelfs want het stelt mijn plan om mezelf de hele wereld over te werken wel wat uit. Maar goed, heb nog een leven lang te gaanquote:Op maandag 30 september 2013 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Meende ik me te herinneren, leuk stadje.
Heb nog een fles bier daarvandaan ergens rondslingeren hier, best primaquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Prettige stad om in te wonen ja. Te prettig zelfs want het stelt mijn plan om mezelf de hele wereld over te werken wel wat uit. Maar goed, heb nog een leven lang te gaan
Britos of Bolyarkaquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nog een fles bier daarvandaan ergens rondslingeren hier, best prima
Buzhludzha?quote:Op maandag 30 september 2013 11:13 schreef Saind het volgende:
Kun je die wazige UFO daarboven nog in?
Ja die, dat is echt een van de vetste dingen die ik ooit gedaan heb, inbreken via een gat in de grond, abseilen allesquote:
Komt ook van de Bolyarka-brouwerij maar is inderdaad een pauperbier. Gezien Bulgarije is het dan wel heel erg pauperquote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tweede
Balkansko was vrij vies dacht ik, wel een toffe naam
Inderdaad een bizar gebouw! Ben je toevallig met de excursie van hostel mostel daar naar toe gegaan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die, dat is echt een van de vetste dingen die ik ooit gedaan heb, inbreken via een gat in de grond, abseilen alles
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gastquote:Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad een bizar gebouw! Ben je toevallig met de excursie van hostel mostel daar naar toe gegaan?
Deze gastquote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gast
Toffe kerel inderdaad!quote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gast
Doet z'n toyota het nog? We hebben de benzinetank lek gereden toenquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Toffe kerel inderdaad!Zit vaak bij hostel mostel voor een pintje en om wat met reizigers te praten aangezien het op een minuut is van waar ik nu woon
heeft sindsdien waarschijnlijk nog vele reizigers rondgeredenquote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Doet z'n toyota het nog? We hebben de benzinetank lek gereden toen
Als je hem ziet, vraag ff of hij m'n t-shirt nog heeftquote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
heeft sindsdien waarschijnlijk nog vele reizigers rondgereden
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 30 september 2013 11:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je hem ziet, vraag ff of hij m'n t-shirt nog heeftDonkerblauw met kano's erop, weet ie het wel
Dubieusquote:Op maandag 30 september 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo ook lunch halen. Ik weet niet waarom maar ik heb zin in een huzarensalde met ei.
Oi, fatty.quote:Op maandag 30 september 2013 11:52 schreef Happel het volgende:
Ik heb net een saucijzenbroodje gehad. Lekker, joh.
jawel. Flink vetten opslaan voor de helse winter die eraan komtquote:Op maandag 30 september 2013 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ontbeten met een smoothie van andijvie, banaan, kiwi en appel.
Niets mis mee.
de drank heeft mij al te veel vet laten opslaan.quote:Op maandag 30 september 2013 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
jawel. Flink vetten opslaan voor de helse winter die eraan komt
Juist dan heb je vetten nodig. maakt de alcohol wat minder schadelijkquote:Op maandag 30 september 2013 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de drank heeft mij al te veel vet laten opslaan.
It would be Johnny 600 if they knew the truthquote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De beste Cage-film blijft natuurlijk Con Air.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |