Prettige stad om in te wonen ja. Te prettig zelfs want het stelt mijn plan om mezelf de hele wereld over te werken wel wat uit. Maar goed, heb nog een leven lang te gaanquote:Op maandag 30 september 2013 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Meende ik me te herinneren, leuk stadje.
Heb nog een fles bier daarvandaan ergens rondslingeren hier, best primaquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Prettige stad om in te wonen ja. Te prettig zelfs want het stelt mijn plan om mezelf de hele wereld over te werken wel wat uit. Maar goed, heb nog een leven lang te gaan
Britos of Bolyarkaquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nog een fles bier daarvandaan ergens rondslingeren hier, best prima
Buzhludzha?quote:Op maandag 30 september 2013 11:13 schreef Saind het volgende:
Kun je die wazige UFO daarboven nog in?
Ja die, dat is echt een van de vetste dingen die ik ooit gedaan heb, inbreken via een gat in de grond, abseilen allesquote:
Komt ook van de Bolyarka-brouwerij maar is inderdaad een pauperbier. Gezien Bulgarije is het dan wel heel erg pauperquote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tweede
Balkansko was vrij vies dacht ik, wel een toffe naam
Inderdaad een bizar gebouw! Ben je toevallig met de excursie van hostel mostel daar naar toe gegaan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die, dat is echt een van de vetste dingen die ik ooit gedaan heb, inbreken via een gat in de grond, abseilen alles
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gastquote:Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad een bizar gebouw! Ben je toevallig met de excursie van hostel mostel daar naar toe gegaan?
Deze gastquote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gast
Toffe kerel inderdaad!quote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met die nieuw-zeelander, eindbaas die gast
Doet z'n toyota het nog? We hebben de benzinetank lek gereden toenquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Toffe kerel inderdaad!Zit vaak bij hostel mostel voor een pintje en om wat met reizigers te praten aangezien het op een minuut is van waar ik nu woon
heeft sindsdien waarschijnlijk nog vele reizigers rondgeredenquote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Doet z'n toyota het nog? We hebben de benzinetank lek gereden toen
Als je hem ziet, vraag ff of hij m'n t-shirt nog heeftquote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
heeft sindsdien waarschijnlijk nog vele reizigers rondgereden
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 30 september 2013 11:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je hem ziet, vraag ff of hij m'n t-shirt nog heeftDonkerblauw met kano's erop, weet ie het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |