Het Ding, en SS Doomtrooper.quote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Iemand een ideetje voor een goede film? En nee Rens, niet American history X...
Von Trier liefhebber?quote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef Adames het volgende:
[..]
dogville, festen, jagten, after the wedding
nogal, maar heel die Deense filmscene wel. Enige nadeel is dat de groep acteurs niet zo groot is, waardoor Mads Mikkelsen in elke film de hoofdrol speelt.quote:
Dogville heb ik na 10 minuten uitgezetquote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
nogal, maar heel die Deense filmscene wel. Enige nadeel is dat de groep acteurs niet zo groot is, waardoor Mads Mikkelsen in elke film de hoofdrol speelt.
Ik vind de Nederlandse films beter in hun amateurisme. Ik kan niet echt lachen om Deense films.quote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
nogal, maar heel die Deense filmscene wel. Enige nadeel is dat de groep acteurs niet zo groot is, waardoor Mads Mikkelsen in elke film de hoofdrol speelt.
Wel van een niveau dat je in NL zelden of nooit aantreftquote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Na een half uur zie je niet eens meer dat alles op de grond gekrijt is, heel absurdquote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dogville heb ik na 10 minuten uitgezet
Denen houden inderdaad van drama en dat is dan ook nog eens behoorlijk goed uitgewerkt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse films beter in hun amateurisme. Ik kan niet echt lachen om Deense films.
Dat 1e seizoen van die serie over de MP vond ik echt tof.quote:Op maandag 16 september 2013 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel van een niveau dat je in NL zelden of nooit aantreft
doorkijken, heerlijk gedaan. maar is inderdaad een soort gefilmd theater, geen filmquote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dogville heb ik na 10 minuten uitgezet
Borgen?quote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat 1e seizoen van die serie over de MP vond ik echt tof.
Ghost Rider is anders ook wel een sterke filmreeks van Cage. Vooral die special effects zijn vet.quote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Denen houden inderdaad van drama en dat is dan ook nog eens behoorlijk goed uitgewerkt.
Maar goed, andere tip: adaptation
verwonderlijk om een goede film van Nicholas Cage te zien. Naast weather man dan
Da's toch Zweeds?quote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Millenium vond ik ook goed (het origineel)
http://www.reddit.com/r/onetruegodquote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De beste Cage-film blijft natuurlijk Con Air.
Dacht dat dat het onderwerp wasquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja mag ik alleen maar Deense noemen?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ghost Rider is anders ook wel een sterke filmreeks van Cage. Vooral die special effects zijn vet.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/onetruegod
Wallander allemaal gezienquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hou van Zweedse detectives. Wallander en Varg Veum enzo.
Veum is Noors dacht ikquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hou van Zweedse detectives. Wallander en Varg Veum enzo.
Dat wel Deens, ook goed jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Dacht dat dat het onderwerp was
Uit welk land komt The Killing? Daar is m'n moeder helemaal verslingerd aan
Ik heb beide versies niet gezien, is er een groot verschil dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Millenium vond ik ook goed (het origineel)
Wallander schijnt in beide versies wel echt goed te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb beide versies niet gezien, is er een groot verschil dan?
vond van niet en op aantal punten Amerikaanse wat sterker. Alleen dat einde was bij de amerikaanse iets te overdreven.quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nederlandse films mocht ik vroeger nooit zien. Er werd altijd in gescholden en er kwam standaard minimaal 1 nutteloze naaktscene in voor.quote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Scandinaviërs kunnen wel langs het amateurisme heenwerken. Ach... Nederland bekeerde zich tenminste al eerder tot het juiste geloof.
Ik was met het origineel begonnen, vond ik wat realistischer en minder macho dan de remake, maar daar kijk je sowieso anders naar als je het origineel al gezien hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is wel tof jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |