in de 4e moet dat in het mediatheek. Er is 1 ingeroosterd huiswerkuur, de rest mag je zelf plannen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, moet dat dan verplicht in de mediatheek? Kan toch ook gewoon in een klaslokaal of aula?
In Japan schenken ze wel alleen 0.5 liter glazen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Hong Kong ook, maar dan heb je crazy hour is ongeveer 2- 2,50 en happy hour kom je ongeveer op 3-4 euro uit, wel voor een fles (33cl)
quote:'Horner mist dopingcontrole'
Vuelta-winnaar Chris Horner was maandagmorgen onvindbaar voor de dopingcontroleur. Het Spaanse Anti-Doping Agentschap (AEA) wilde de 41-jarige Amerikaan een dag na zijn zege testen, maar Horner was niet op de plek waar hij zou moeten zijn.
Horner had volgens Spaanse sportkranten in in het Princess Hotel van Madrid moeten zijn, maar werd daar niet aangetroffen. In zijn kamer lag een andere renner. Zijn Radioshack-ploeg heeft geen verklaring voor de afwezigheid van de verrassende Vuelta-winnaar.
Het missen van een onaangekondigde dopingcontrole is een zware overtreding. Wielrenners vullen hun verblijfplaatsen vooraf in en dienen dan ook op de plek te zijn waar zij claimden te zijn.
Lance Amrstrong
Het AEA wilde de test doen in opdracht van het Amerikaanse antidoping agentschap (USADA). De Amerikanen zorgden er eerder voor dat Lance Armstrong zijn 7 Tour-zeges kwijtraakt. Horner is een oud-ploeggenoot van de Texaan.
Over een maandje toch 8.1quote:Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
School draait wel sinds dit nieuwe schooljaar op Windows8, wat een aids.
True that, wat een klotedag is dat altijd.quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook op een maandag.
Gelukkig vanavond VI.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True that, wat een klotedag is dat altijd.
41 jaar, ex ploegmaat van Armstrong, onverwachte winnaar.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wielrennen, doping
Is er iemand nog verbaasd?
Grappige is dat in HongKong die prijzen al zo waren helft jaren 80 toen ik er voor het eerst kwam, toen was het pas echt duur in verhouding.quote:Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan schenken ze wel alleen 0.5 liter glazen.
Valt nog mee dan vergeleken met Hong Kong
Knutdeijsbeer.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
41 jaar, ex ploegmaat van Armstrong, onverwachte winnaar.
Is er iemand nog verbaasd?
Ja, maar daar zal jouw school nog niet op overstappen. Zo vlot doen ze dat meestal niet.quote:
Da's altijd zo.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar zal jouw school nog niet op overstappen. Zo vlot doen ze dat meestal niet.
Britse prijzenquote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat in HongKong die prijzen al zo waren helft jaren 80 toen ik er voor het eerst kwam, toen was het pas echt duur in verhouding.
ook dat ja, maar er waren niet zoveel stand alone kroegen toen door de absurde huurprijzen en was je toch meestal aangewezen op hotelbars of nachtclubs en daar waren de prijzen nog hoger.quote:
Dat was vorig jaar het geval jaquote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij draait een groot gedeelte zelfs nog op XP...
Ja, ik heb ook koud. .quote:Op maandag 16 september 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat jij mn posts altijd met veel aandacht doorleest
Kut, zo'n slechte grap en dan ook nog een verkeerde zin.quote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''HET'' mist in je post.
gr gr
Americain? dat is binnen de datum al linkquote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Boterham met 1 dag over de datum filet.
#Yolo
Yes. Hij smaakt ook wel een beetje raar.quote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Americain? dat is binnen de datum al link
Waren de uien er al in verwerkt?quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes. Hij smaakt ook wel een beetje raar.
Ach joh. Krijg je weerstand van.quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga je missenquote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Peperfilet van de Hema.quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren de uien er al in verwerkt?
Ah. Dat is al iets dragelijker. Zodra die uien beginnen te rotten is de lucht echt niet mee dragelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Peperfilet van de Hema.
Dan had ik t tenminste niet gegetenquote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dat is al iets dragelijker. Zodra die uien beginnen te rotten is de lucht echt niet mee dragelijk.
Het bloed was in ieder geval al enigszins gestold. Mogelijk loop je wel de Hiv infectie mis.quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had ik t tenminste niet gegeten
Die heb ik alquote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het bloed was in ieder geval al enigszins gestold. Mogelijk loop je wel de Hiv infectie mis.
Volgens mij was het een ongeluk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep was gisteren op televisie en heb hem opgenomen. Net kwam de beroemde scene.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ongeluk.
Zat geen kwade bedoeling bij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ongeluk.
Princess Mononokequote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Iemand een ideetje voor een goede film? En nee Rens, niet American history X...
dogville, festen, jagten, after the weddingquote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Iemand een ideetje voor een goede film? En nee Rens, niet American history X...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |