Kut, zo'n slechte grap en dan ook nog een verkeerde zin.quote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''HET'' mist in je post.
gr gr
Americain? dat is binnen de datum al linkquote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Boterham met 1 dag over de datum filet.
#Yolo
Yes. Hij smaakt ook wel een beetje raar.quote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Americain? dat is binnen de datum al link
Waren de uien er al in verwerkt?quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes. Hij smaakt ook wel een beetje raar.
Ach joh. Krijg je weerstand van.quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga je missenquote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Peperfilet van de Hema.quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren de uien er al in verwerkt?
Ah. Dat is al iets dragelijker. Zodra die uien beginnen te rotten is de lucht echt niet mee dragelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Peperfilet van de Hema.
Dan had ik t tenminste niet gegetenquote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dat is al iets dragelijker. Zodra die uien beginnen te rotten is de lucht echt niet mee dragelijk.
Het bloed was in ieder geval al enigszins gestold. Mogelijk loop je wel de Hiv infectie mis.quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had ik t tenminste niet gegeten
Die heb ik alquote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het bloed was in ieder geval al enigszins gestold. Mogelijk loop je wel de Hiv infectie mis.
Volgens mij was het een ongeluk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep was gisteren op televisie en heb hem opgenomen. Net kwam de beroemde scene.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ongeluk.
Zat geen kwade bedoeling bij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ongeluk.
Princess Mononokequote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Iemand een ideetje voor een goede film? En nee Rens, niet American history X...
dogville, festen, jagten, after the weddingquote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Iemand een ideetje voor een goede film? En nee Rens, niet American history X...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |