Tuurlijk, waarom zou ik het anders kopen. 20 euro heb ik daar nog wel voor over. Het is ook pas net uit ook.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ga je dan ook online? Schijnt dat online op de PC niet veel aan is.
Anders ben ik bereid ervoor te betalen namelijk.
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik het anders kopen. 20 euro heb ik daar nog wel voor over. Het is ook pas net uit ook.
Gvd dit dan.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, geen topmodels dan.. maar nog steeds hot.
Overmaken naar de bankrekening van Littlerabbit en dan komt alles goed.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.
Geld koersen en dergelijke. Kennelijk staat de euro ten opzichte van de Braziliaanse valuta erg gunstig. Ik DM je zijn link wel als je interesse hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.
Ik vertrouw Littlerabbit niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Overmaken naar de bankrekening van Littlerabbit en dan komt alles goed.
Oh die heb ik gezien.. die kerel stierf bijnaquote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd dit dan.2 gasten gaan met een winkelkarretje bungeejumpen. Worden beneden met een bootje losgemaakt. Ene gast zit nog vast aan de winkelkar van 30 kilo, maar wordt voor de grap in het water gegooid omdat ze denken dat hij al los is.
Gelijk heb je. Niet dat het op iets gebaseerd is, maar je weet maar nooit. Ik ken je woonplaats immers al.quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Littlerabbit niet.
Zal je ook nog wel verzendkosten moeten betalen. Uhm lastig, ik vertrouw dat soort landen meestal niet. En nee, ik ben niet racistisch.quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geld koersen en dergelijke. Kennelijk staat de euro ten opzichte van de Braziliaanse valuta erg gunstig. Ik DM je zijn link wel als je interesse hebt.
Het zal me niks verbazen als je weet hoe mijn oma heet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Niet dat het op iets gebaseerd is, maar je weet maar nooit. Ik ken je woonplaats immers al.
Origin werkt met digitale keys. Er is niks fysieks aan.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je ook nog wel verzendkosten moeten betalen. Uhm lastig, ik vertrouw dat soort landen meestal niet. En nee, ik ben niet racistisch.
Ooh zit dat zo.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Origin werkt met digitale keys. Er is niks fysieks aan.
Overigens probeer ik je niet te overtuigen. Jij had er interesse in.
haal mobiel uit chinaquote:Op zondag 29 september 2013 23:53 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn die mobiele abonnementen kanjer duur geworden.
ik ben ook serieusquote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het serieus. Mijn Lumia begint toch enigszins oud te worden.
lolquote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
lol ik bedenk opeens dat vvv gedegradeerd is
hollandsnieuwequote:Op zondag 29 september 2013 23:53 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn die mobiele abonnementen kanjer duur geworden.
ik zou het niet doen. Overigens verder weinig problemen met mijn Lumia. Maar ik gebruik dan ook eigenlijk niet echt apps.quote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het serieus. Mijn Lumia begint toch enigszins oud te worden.
Ik ook niet, maar het begint allemaal wat trager te gaan. Heb jij dan ook een Lumia 800?quote:Op maandag 30 september 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou het niet doen. Overigens verder weinig problemen met mijn Lumia. Maar ik gebruik dan ook eigenlijk niet echt apps.
ja. ik weet niet wat trager wordt als je constant hetzelfde gebruikt. gebruik alleen IE, Agenda, Whatsapp en dan de apps 9292, treintijden en zaklampquote:Op maandag 30 september 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het begint allemaal wat trager te gaan. Heb jij dan ook een Lumia 800?
Simonly van Telfort 15 euro voor 400 minuten 100 sms en 500mb data.quote:
Ik kan daar enkel Facebook en wordfeud tegen mijn oma aan toevoegen. Maar ik stelde ook enkel dat ik het soms overwoog.quote:Op maandag 30 september 2013 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja. ik weet niet wat trager wordt als je constant hetzelfde gebruikt. gebruik alleen IE, Agenda, Whatsapp en dan de apps 9292, treintijden en zaklamp
ah ook niet duur nee. Ik heb nu voor 11 euro een simonly bij Hollandsnieuwe 275/275 en 500MB, was wel een actie. Grote voordeel vind ik dat buiten de bundel bellen alsnog hetzelfde kost en buitenland bellen valt gewoon binnen de bundel (ben wel vaker in Belgie of Duitsland dus dan is dat wel handig). Hiervoor vodafone gehad, als ik dan buiten het aantal smsjes kwam betaalde ik opeens 23 cent per sms en als ik 3 weken op vakantie was geweest, had ik een torenhoge telefoonrekening en nog een volle bundel.quote:Op maandag 30 september 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Simonly van Telfort 15 euro voor 400 minuten 100 sms en 500mb data.
Na 10 minuten bel je gratis handig als je een vriendin heb die 2 uur wil bellen of zo
Die naam die jij gaf klopte niet ik zei voor de gein kom spelen kut via een berichtje ging die kerel helemaal los.quote:Op maandag 30 september 2013 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb geen uitnodiging van je gehad.
De Facebookapp is wel kut. Ben verder al lang blij dat de app hype van een paar jaar geleden over is, je ziet nu dat men massaal is overgestapt naar mobiele websites wat gewoon veel beter is.quote:Op maandag 30 september 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan daar enkel Facebook en wordfeud tegen mijn oma aan toevoegen. Maar ik stelde ook enkel dat ik het soms overwoog.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die naam die jij gaf klopte niet ik zei voor de gein kom spelen kut via een berichtje ging die kerel helemaal los.
Of was jij dat??
die TS is geen vrouwquote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
ONZ / Vriend wil niet over MIJN exen heen
Uhh ja add mij anders maar even als je tijd heb . . .Retromannetje (vanwege mijn idiote hoeveelheid oude games gay I know)quote:Op maandag 30 september 2013 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Nee, dat was ik niet.
Mijn PSN is gewoon: Ajacied4lf. Die gaf ik ook.
Zal je morgen even adden.quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhh ja add mij anders maar even als je tijd heb . . .Retromannetje (vanwege mijn idiote hoeveelheid oude games gay I know)
Ja.quote:
Vodafone is schrijnend duur inderdaad al had je wel vaak superieur bereik tov die el cheapo providers...quote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ook niet duur nee. Ik heb nu voor 11 euro een simonly bij Hollandsnieuwe 275/275 en 500MB, was wel een actie. Grote voordeel vind ik dat buiten de bundel bellen alsnog hetzelfde kost en buitenland bellen valt gewoon binnen de bundel (ben wel vaker in Belgie of Duitsland dus dan is dat wel handig). Hiervoor vodafone gehad, als ik dan buiten het aantal smsjes kwam betaalde ik opeens 23 cent per sms en als ik 3 weken op vakantie was geweest, had ik een torenhoge telefoonrekening en nog een volle bundel.
Thx kunnen we even lachen ik kan er geen klote van vond fifa13 makelijker.quote:Op maandag 30 september 2013 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal je morgen even adden.
[..]
Ja.
Wel een mooie achtergrond toch?quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef Adames het volgende:
Oh die zoekknop bij de Lumia is wel kut. Druk er af en toe per ongeluk op en dan heb je dat bingding
El cheapo providers maken gewoon gebruik van de bestaande netwerken. Hollandsnieuwe is ook gewoon een volledige dochter van Vodafone. Alleen heeft Tele2 relatief veel virtuele providers en die dekking is wat minder.quote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vodafone is schrijnend duur inderdaad al had je wel vaak superieur bereik tov die el cheapo providers...
quote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik voor zo'n fancy telefoontje met vingerafdruk herkenner!
FIFA 14 is kut. Kan er ook niks van.quote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Thx kunnen we even lachen ik kan er geen klote van vond fifa13 makelijker.
echt never nooit dat ik daar aan gaquote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik voor zo'n fancy telefoontje met vingerafdruk herkenner!
is toch niet veel veranderd?quote:Op maandag 30 september 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
FIFA 14 is kut. Kan er ook niks van.
Dus het is zowaar realistischer geworden?quote:Op maandag 30 september 2013 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelers bewegen anders. Iemand voorbij sprinten enzo is onmogelijk geworden.
wat voor spelquote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die naam die jij gaf klopte niet ik zei voor de gein kom spelen kut via een berichtje ging die kerel helemaal los.
Of was jij dat??
ah dat is kut. Gebruik jij wel eens lange ballen?quote:Op maandag 30 september 2013 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelers bewegen anders. Iemand voorbij sprinten enzo is onmogelijk geworden.
Als de ander niet verdedigt moet je hem gewoon voorbij kunnen dribbelen. Is in het echt ook zo.quote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het is zowaar realistischer geworden?
Ja. Dat wel.quote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het is zowaar realistischer geworden?
quote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ah dat is kut. Gebruik jij wel eens lange ballen?
PS3?quote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
fifa14 is beter dan fifa13
al kan ik er nog geen reet van
kan gewoon hoorquote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Als de ander niet verdedigt moet je hem gewoon voorbij kunnen dribbelen. Is in het echt ook zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |