Dat klopt.quote:Op zondag 29 september 2013 22:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Spuiten en slikken is wel echt een kutshow tegenwoordig
Al was het vroeger ook al een teleurstelling.quote:
die moet er ook weer uitkomenquote:
zn anusquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan ziet hij er ongeveer hetzelfde uit schat ik zo.
jijquote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
wie wil er een potje fifa14 doen op de 360?
Illegaal of legaal?quote:Op zondag 29 september 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb overigens wel de beschikking tot Fifa14 op de computer.
Nouja, geen topmodels dan.. maar nog steeds hot.quote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, die mensen die gevangen zitten in een bosbrand van weet ik hoeveel vierkante kilometer.
Ooh ga je dan ook online? Schijnt dat online op de PC niet veel aan is.quote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Legaal. Kreeg een link van mijn broertje, 19,66 euro.
Tuurlijk, waarom zou ik het anders kopen. 20 euro heb ik daar nog wel voor over. Het is ook pas net uit ook.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ga je dan ook online? Schijnt dat online op de PC niet veel aan is.
Anders ben ik bereid ervoor te betalen namelijk.
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik het anders kopen. 20 euro heb ik daar nog wel voor over. Het is ook pas net uit ook.
Gvd dit dan.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, geen topmodels dan.. maar nog steeds hot.
Overmaken naar de bankrekening van Littlerabbit en dan komt alles goed.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.
Geld koersen en dergelijke. Kennelijk staat de euro ten opzichte van de Braziliaanse valuta erg gunstig. Ik DM je zijn link wel als je interesse hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.
Ik vertrouw Littlerabbit niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Overmaken naar de bankrekening van Littlerabbit en dan komt alles goed.
Oh die heb ik gezien.. die kerel stierf bijnaquote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd dit dan.2 gasten gaan met een winkelkarretje bungeejumpen. Worden beneden met een bootje losgemaakt. Ene gast zit nog vast aan de winkelkar van 30 kilo, maar wordt voor de grap in het water gegooid omdat ze denken dat hij al los is.
Gelijk heb je. Niet dat het op iets gebaseerd is, maar je weet maar nooit. Ik ken je woonplaats immers al.quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Littlerabbit niet.
Zal je ook nog wel verzendkosten moeten betalen. Uhm lastig, ik vertrouw dat soort landen meestal niet. En nee, ik ben niet racistisch.quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geld koersen en dergelijke. Kennelijk staat de euro ten opzichte van de Braziliaanse valuta erg gunstig. Ik DM je zijn link wel als je interesse hebt.
Het zal me niks verbazen als je weet hoe mijn oma heet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Niet dat het op iets gebaseerd is, maar je weet maar nooit. Ik ken je woonplaats immers al.
Origin werkt met digitale keys. Er is niks fysieks aan.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je ook nog wel verzendkosten moeten betalen. Uhm lastig, ik vertrouw dat soort landen meestal niet. En nee, ik ben niet racistisch.
Ooh zit dat zo.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Origin werkt met digitale keys. Er is niks fysieks aan.
Overigens probeer ik je niet te overtuigen. Jij had er interesse in.
haal mobiel uit chinaquote:Op zondag 29 september 2013 23:53 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn die mobiele abonnementen kanjer duur geworden.
ik ben ook serieusquote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het serieus. Mijn Lumia begint toch enigszins oud te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |