Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.quote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n cookies voor de derde keer ga resetten, heb weer meer dan 100 van alles.
Zonder cheats hè
Nee man, heb net de 500 aangetikt, er is niet echt een max het wordt alleen exponentieel duurder om ze te krijgen dus je hebt min of meer een asymptoot die je aan gaat tikkenquote:Op maandag 30 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.
Dungeons zijn kutquote:Op maandag 30 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.
Er is wel een beta uit gekomen overigens.
Wat een homo.quote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden. Check mijn biceps.
[ afbeelding ]
Als je tower defense games leuk vindt moet je Kingdom Rush spelen, wereldspel.quote:Op maandag 30 september 2013 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik speel al heel lang Bloons tower defense
Kom dan jonge ik sloop je.quote:Op maandag 30 september 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen nut. In het cookie spel zit tenminste nog uitdaging.
Welk team, welk seizoen, toffe transfers, etc? 14.gifquote:Op maandag 30 september 2013 15:26 schreef Happel het volgende:
Ik speel alleen maar Football Manager.
Ben net opnieuw begonnen met RBC in de 5de klasse. Daarvoor een beetje zitten aankloten in de Conference. Niet echt hoogstaand. Moet een keer doorzetten.quote:Op maandag 30 september 2013 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welk team, welk seizoen, toffe transfers, etc? 14.gif
Heb 't vorige week geïnstalleerd, maar je moet het blijkbaar aan je FB account koppelen ofzo? Gaat me nogal ver.quote:
RBCquote:Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben net opnieuw begonnen met RBC in de 5de klasse. Daarvoor een beetje zitten aankloten in de Conference. Niet echt hoogstaand. Moet een keer doorzetten.
Mwah, vind het voorlopig niet zo een probleem.quote:Op maandag 30 september 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't vorige week geïnstalleerd, maar je moet het blijkbaar aan je FB account koppelen ofzo? Gaat me nogal ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |