Ik kijk een seizoen Rome in anderhalve dag terwijl Cookieclicker op de achtergrond loopt.quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zit ik zondagnacht als een debiel op mijn muis te klikken om zoveel mogelijk fictieve koekjes te genereren in een internetspelletje? Het is wel ver gekomen.
Ik wissel het af. Heb elke wedstrijd 70% balbezit. Pas als ik zeker weet dat de bal aan gaat komen geef ik een lange pass.quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik echt nooit. Altijd alleen maar korte passes en steekpasses. Alleen nog voorzetten vanaf de zijkanten af en toe
Ja maar je hebt geen wifispots en dat soort zaken. Mobiele netwerk is inderdaad zelfde sterker nog HN is volledig eigendom van Vodafone.quote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef Adames het volgende: [..] El cheapo providers maken gewoon gebruik van de bestaande netwerken. Hollandsnieuwe is ook gewoon een volledige dochter van Vodafone. Alleen heeft Tele2 relatief veel virtuele providers en die dekking is wat minder.
ja dat zeg ikquote:Op maandag 30 september 2013 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mobiele netwerk is inderdaad zelfde sterker nog HN is volledig eigendom van Vodafone.
Echt?quote:Op maandag 30 september 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wissel het af. Heb elke wedstrijd 70% balbezit. Pas als ik zeker weet dat de bal aan gaat komen geef ik een lange pass.
toch moeten de mensen in het publiek lachenquote:
ja, hij moet wel de wedstrijd dominerenquote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Of tik je de bal steeds achter rond?
Nee, helft van de tegenstander.quote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt?
Dat is wel goed hoor! Of tik je de bal steeds achter rond?
Soms ben ik wel eens bezig met dingen en dan bedenk ik mezelf ineens hoe ik er vanuit een anders perspectief moet uitzien op dat moment. Vrij verhelderend voor wat betreft de graad van kansloosheid van wat je op dat moment aan het doen bent.quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]that moment you realize you're kansloos
Haha nice ja het is een stuk realistischer en daardoor beter geworden ook qua schoten en reboundsquote:Op maandag 30 september 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, helft van de tegenstander.
Met FIFA 13 hoor. FIFA 14 moet ik nog even leren.
dat denk ik over heel mn leven.quote:Op maandag 30 september 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens bezig met dingen en dan bedenk ik mezelf ineens hoe ik er vanuit een anders perspectief moet uitzien op dat moment. Vrij verhelderend voor wat betreft de graad van kansloosheid van wat je op dat moment aan het doen bent.
Kut voor jequote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat denk ik over heel mn leven.
Borrel pakken dan ik drink er ook een of twee mee.quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ik word tegenwoordig echt smerig depressief als ik begin met drinken. vooral de dag erna.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Borrel pakken dan ik drink er ook een of twee mee.
Studeer je? werk je?quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even serieus: Zet Facebook eens af. Van die grote happy-show die daar opgevoerd wordt word ik soms een beetje onpasselijk.quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
You need a dose of man the fuck upquote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ik word tegenwoordig echt smerig depressief als ik begin met drinken. vooral de dag erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |