SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat zeker, maar rel-waardige posts?quote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik?
Ik dacht dat ik over het algemeen weinig terughoudend was en ben...
Heb er net nog één gedaan...quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zeker, maar rel-waardige posts?
quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: mijn pizzadeeg is bijna klaar met rijzenZometeen dus lekker homemade pizza eten
Hotline binnen handbereik houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon hem niet vinden.quote:
Confirmed.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
In december drie dagen naar Berlijn.
Drie nachten met ontbijt in een viersterrenhotel, voor twee personen, 167 euro.
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?quote:
Dat is niet duur.quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
quote:
Cobra heeft nog wel een tip.quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?
Moeten wij ook nog eens doen...quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
Dat vonden wij ookquote:
Scheelt nog maar zo'n 5 cent per liter. Die verschillen van vroeger zijn helaas er nauwelijks meer. ..quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook. Is wel op basis van eigen vervoer, maar de benzine is bij de oosterburen ook niet zo duur.
Tinu, kom er maar inquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?
Helaas, het zal vast aan mij liggenquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat mijn relwaardige posts hier niet van mijn reguliere posts kunnen worden onderscheiden...
Mocht je dit serieus menen:quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, het zal vast aan mij liggen
Tuurlijk niet al te serieus, was maar wat aan het roeren/stokenquote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je dit serieus menen:
Nota bene de post waarop je reageerde, welke reactie ik begin dit topic gekwoot heb...
Dat lijkt + beetje valsspelenquote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef wyccie het volgende:
B. jurk staat je goed. Beter dan het plaatje dat je liet zien. Wel diep decolleté.En je hebt meer dan je doet voorkomen.
Zojuist De Reünie gezien. Man met taaislijmziekte die het geluk heeft gehad net op tijd een donorlong te krijgen en daarna de Elfstedentocht heeft geschaatst.
Ja, vertel!quote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het vandaag in Utrecht gegaan, wyccie?
Ja, terwijl ik wil proberen de kat minder angstig te maken. Lukt de laatste tijd best goed. Deze week is ze elke keer bij ons komen liggen en dat gebeurde eerder nooit.quote:Op zondag 29 september 2013 22:24 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie, jaag je de kat weg omdat je moet opstaan voor de afstandsbediening? Red kijkt Oceans 13, verder was er niets op tv.
Beetje leuke dag gehad?quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Dank iedereen voor de verjaardagswensen
Berlijn is gaaf! Van de zomer geweest. Als het niet te koud is zou ik als ik u was een fiets huren. Je ziet dan zo veel meer als met OV of taxi!quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
u?quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Berlijn is gaaf! Van de zomer geweest. Als het niet te koud is zou ik als ik u was een fiets huren. Je ziet dan zo veel meer als met OV of taxi!
Heb weleens betere (verjaar)dagen gehad. Wil liever niet uitwijden over details hier.quote:
ja maar we kennen hier elkaar allemaal toch? ben ik onbeleefd als ik het niet doe?quote:
was maar een garpjequote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar we kennen hier elkaar allemaal toch? ben ik onbeleefd als ik het niet doe?
OK...quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb weleens betere (verjaar)dagen gehad. Wil liever niet uitwijden over details hier.
Amerikaanse autosporten zijn de laatste tijd wel goed bezig met streaming. IndyCar streamt regelmatig live, net als NASCAR geloof ik. Misschien zijn ze bij MLB ook al zo verquote:Op zondag 29 september 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
NFL Game Pass is grandioos, dat had eerder ik eerder moeten weten/hebben.
Nu nog een goede app vinden voor de World Series Baseball eind oktober.
De laatste jaren keken we die bijna altijd in de USA, dit jaar helaas dus niet...
Tips daaromtrent zijn welkom...
Er is daar een rondleiding/ tour, die je met een trabi kunt doen. Dat lijkt mij persoonlijk nog eens gaaf om te doen. Berlijn is echt groot. Maar als je een afgebakend gebied of stadsdeel wilt ontdekken, kan dat prima met de fiets. Verder is het ov daar super, dus je kunt makkelijk van een bezienswaardigheid tot de volgende komen en anders te voet rond slenteren.quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Berlijn is gaaf! Van de zomer geweest. Als het niet te koud is zou ik als ik u was een fiets huren. Je ziet dan zo veel meer als met OV of taxi!
Ja. Konnopke's bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 september 2013 06:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Er is daar een rondleiding/ tour, die je met een trabi kunt doen. Dat lijkt mij persoonlijk nog eens gaaf om te doen. Berlijn is echt groot. Maar als je een afgebakend gebied of stadsdeel wilt ontdekken, kan dat prima met de fiets. Verder is het ov daar super, dus je kunt makkelijk van een bezienswaardigheid tot de volgende komen en anders te voet rond slenteren.
Ik ken u niet hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar we kennen hier elkaar allemaal toch? ben ik onbeleefd als ik het niet doe?
Staat genoteerdquote:Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef Tinuviel het volgende:
Bart, dat is gaaf. Er is heel veel te zien en te doen in Berlijn. Ik vind zelf dingen als de Brandenburger Tor, televisietoren/ Alexanderplatz, Siegessäule, Reichstag, KDW, Gedächtniskirche enzo must do's. Potsdamer Platz en waar de muur liep is ook mooi om te zien.
Tja, gezellige biercafé's, oude gebouwen en panden, als het maar sfeer heeft, en historie, dan vinden we het al gauw leukquote:Verder is er een hoeveelheid aan leuke café's, restaurants, musea etc. Daarvoor is het echt belangrijk om jullie smaak te kennen, maar er is voor elke smaak wat.
De trabi safari hebben wij ook gedaan. Erg leuk maar als het koud is moet je je jas meenemen want die dingen hebben geen verwarming.quote:Op maandag 30 september 2013 06:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Er is daar een rondleiding/ tour, die je met een trabi kunt doen. Dat lijkt mij persoonlijk nog eens gaaf om te doen. Berlijn is echt groot. Maar als je een afgebakend gebied of stadsdeel wilt ontdekken, kan dat prima met de fiets. Verder is het ov daar super, dus je kunt makkelijk van een bezienswaardigheid tot de volgende komen en anders te voet rond slenteren.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Utrecht was goed. Ik liep lekker, het is ook een fijne, ruime loop. Ook vooral leuk als je de stad een beetje kent.
Op niemands hielen getrapt, ook niet op teentjes.
Stel de leverancier aansprakelijk!quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Soempie het volgende:
En stom dat de voorspelling niet uitgekomen is. Misleiding, die koekjes!
Een behouden vaart!quote:
http://orteil.dashnet.org/cookieclickerquote:Op maandag 30 september 2013 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De bazen zijn in NYC en er is letterlijk niks voor me te doen op t werk
heb ik alweer uitgeschakeld. Was leuk voor een paar dagen, en toen vroeg ik me af wat ik aan het doen was met mij levenquote:Op maandag 30 september 2013 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker
Ik speel nogquote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ik alweer uitgeschakeld. Was leuk voor een paar dagen, en toen vroeg ik me af wat ik aan het doen was met mij leven
Het maffiaspel is toch weer begonnen?quote:Op maandag 30 september 2013 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De bazen zijn in NYC en er is letterlijk niks voor me te doen op t werk
Het is niet echt spelen, meer afwachtenquote:
echt?quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het maffiaspel is toch weer begonnen?
echt ??quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whut!quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ik heb even dungeons getest (beta versie) maar ik ga binnenkort ook stoppenquote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet echt spelen, meer afwachten
[ afbeelding ]
voor mij was het klaar met 100 time machinesquote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet echt spelen, meer afwachten
[ afbeelding ]
leveloos stel zijn we ookquote:Op maandag 30 september 2013 20:30 schreef Bart het volgende:
[..]
voor mij was het klaar met 100 time machines
zijn we een stelquote:Op maandag 30 september 2013 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
leveloos stel zijn we ook
Ik denk dat ik oversla. Beetje druk tegenwoordig.quote:Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
MEN / Het Grote FOK!maffia Spel! Met een epic kick
Bezig met een nieuwe start zie ik nu.
Gevaarlijk is het hequote:Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Netflix start ook gewoon automagisch de volgende aflevering...dus nu alweer 3 afl. Dexter verder
moet ik gaan praten over kruidnoten, stroopwafels, hagelslag en drop of watquote:Op maandag 30 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind jullie ook allemaal heel schattig met jullie Netflix obsessiesInclu iedereen op FB
![]()
laat ons ook ff uitrazen jaquote:Op maandag 30 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind jullie ook allemaal heel schattig met jullie Netflix obsessiesInclu iedereen op FB
![]()
Not me...quote:Op maandag 30 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Dat klinkt als een uitstekende aanvulling voor Nederlandquote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hulu doet min of meer uitzending gemist. Alle series, direct na de aflevering ipv wachten tot het seizoen uit is en dan hopelijk op Netflix wordt gezet. En soms ook meer dan alleen series, en sommige (made for tv) films.
Ja, want we hebben hier nauwelijks iets te zien...quote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitstekende aanvulling voor Nederland
het is vooral het gemak van het kunnen kijken wanneer je wilt zonder het op te hoeven nemen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want we hebben hier nauwelijks iets te zien...
Is opnemen ook al te veel gedoe dan?quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is vooral het gemak van het kunnen kijken wanneer je wilt zonder het op te hoeven nemen.
zonder reclame? Plus dat je nog steeds niet moet vergeten die ene knop in te drukkenquote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is opnemen ook al te veel gedoe dan?
Tegenwoordig kan je met 1 druk op de knop hele reeksen opnemen...
Moet je wel net een apparaat er voor hebben...quote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is opnemen ook al te veel gedoe dan?
Tegenwoordig kan je met 1 druk op de knop hele reeksen opnemen...
Hulu heeft wel reclames, maar beduidend minder dan tvquote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
zonder reclame? Plus dat je nog steeds niet moet vergeten die ene knop in te drukken
Tering...quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
zonder reclame? Plus dat je nog steeds niet moet vergeten die ene knop in te drukken
Denk dat de meesten hier wel een digitaal abonnement hebben met recorder.quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet je wel net een apparaat er voor hebben...
Wijzelf hebben überhaupt geen kabel tv, dus is het fijn om dingen (legaal) te kunnen zien. ik betaal voor zowel Hulu als Netflix, al kan Hulu ook onbetaald en dan heb je minder content.
De gemiddelde programmering op de Nederlandse tv is bagger. Daarnaast lopen ze met goede tv-series zover achter dat het pijnlijk is. Zijn ze bijna weer op schema, besluiten ze om gewoon overnieuw te beginnen. Tel daarbij de irritante kutreclames op, en dan heb je een aardig rijtje waarom ik bijzonder weinig Nederlandse tv kijkquote:Op maandag 30 september 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want we hebben hier nauwelijks iets te zien...
ik kan me dat bijvoorbeeld niet veroorloven.quote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat de meesten hier wel een digitaal abonnement hebben met recorder.
Zo niet, snel aanschaffen dan voor die paar centen...
Hoezo lopen ze hier achter?quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De gemiddelde programmering op de Nederlandse tv is bagger. Daarnaast lopen ze met goede tv-series zover achter dat het pijnlijk is. Zijn ze bijna weer op schema, besluiten ze om gewoon overnieuw te beginnen. Tel daarbij de irritante kutreclames op, en dan heb je een aardig rijtje waarom ik bijzonder weinig Nederlandse tv kijk
Ik lees zoveel op internet, volg genoeg sites over series, wat niet weet wat niet deert is er niet meer bij. De wereld is daar te klein voor geworden.quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo lopen ze hier achter?
Je hoeft toch niet gelijk te lopen met de US of zo...?
Wat niet weet, wat niet deert. Toch?
Jup. En ik kan Netflix pauzeren en naar de wc.quote:En die reclames kan je prima doorzappen als je het opgenomen hebt, kan je tussen door ook nog even naar de keuken of het toilet.
Hulu e.d. is gratis?quote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kan me dat bijvoorbeeld niet veroorloven.
Als ik de uitslag van een wedstrijd niet wil weten, dan kijk ik gewoon niet op de nieuwsbronnen die dat nieuws bekend maken. Kan je toch ook doen?quote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees zoveel op internet, volg genoeg sites over series, wat niet weet wat niet deert is er niet meer bij. De wereld is daar te klein voor geworden.
[..]
Jup. En ik kan Netflix pauzeren en naar de wc.
Trouwens, onze tv kan ik tijdens een programma oo op pauze zetten, dat vind ik nog steeds briljant
nee maar er is een verschil tussen wat je betaalt voor Hulu en digitale tv + recorderquote:Op maandag 30 september 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hulu e.d. is gratis?
Geen idee, maar in de US is weinig gratis.
Heb ooit een wedstrijd NL - Italië voor 40 dollar mogen bekijken daar...
quote:
Voor iets meer heb je hier digitale TV + recorder.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar er is een verschil tussen wat je betaalt voor Hulu en digitale tv + recorder
Hulu kan je gratis kijken maar dan heb je minder content, ik betaal 7.95/m
mja, jouw punt was na 1 post ook wel duidelijk en meningen verschillen, dus imo was/is het ook een nutteloze discussie of Netflix en aanverwante diensten wel of niet iets toevoegen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd voordat die opmerking kwam...![]()
Mijn huis staat vol met electronica, ik heb digitale TV met recorder en ben geen fan van al die US series die m.i. allemaal ook elkaar lijken. Daarnaast heb ik niet snel het idee dat ik op TV-gebied iets mis...
Dat is misschien wel zo, maar je moet de boel hier toch ook een beetje aan de gang houden...quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mja, jouw punt was na 1 post ook wel duidelijk en meningen verschillen, dus imo was/is het ook een nutteloze discussie of Netflix en aanverwante diensten wel of niet iets toevoegen.
true, maar voor de rest van de avond zonder mij. Wekker gaat om half 6 morgenquote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar je moet de boel hier toch ook een beetje aan de gang houden...
Ajuus!quote:Op maandag 30 september 2013 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
true, maar voor de rest van de avond zonder mij. Wekker gaat om half 6 morgen![]()
![]()
Ik heb laatst mijn tv-abonnement opgezegd. Nadat ik de afstandsbediening was kwijtgeraakt kwam ik erachter hoe weinig tv ik eigenlijk kijk, en dat ik best wel zonder kon. De dingen die ik echt graag wil zien kunnen wel via download, stream of uitzending gemist. Zoveel zijn dat er niet, dus het kan prima.quote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor iets meer heb je hier digitale TV + recorder.
Wat ik net zei, in de US is TV sowieso veel duurder...
Minihartverzakking bij het zien van de titel van de site. Wat ontzettend Flair.quote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef B.ertha het volgende:
Gave site die allerlei voedingssupplementen rangschikt naar bewijslast en daarbij direct verwijst naar de belangrijkste studies. Zo is de bewijslast van Vitamine D tegen griep erg sterk, maar diezelfde Vitamine D tegen hartziekten is erg zwak.
Voor iemand die een mediaopleiding heeft gedaan kijk ik bijzonder weinig tv of tv-series, en ben ik ook niet echt 'bij' wat nieuwe technologie betreft. Ik heb pas een laptop sinds 2011, heb geen tablet en heb mijn telefoon met 'outdated' OS ook alweer bijna drie jaar. Ik vind het allemaal niet zo nodig, want wat ik nu heb werkt prima voor mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef wyccie het volgende:
Wat dat betreft voel ik me net zo oud als MM. Het is tegenwoordig meer, meer, meer, moet, moet, moet.
Ik wacht gerust tot alle seizoenen van Game of Thrones uit is om het daarna op dvd aan te schaffen. Heb nog niks ervan gezien. Ik loop graag achter.
De tv gebruik ik vooral als rustmoment bij het ontbijt, dan zet ik Teletekst aan voor het nieuws en het weer terwijl ik mijn melk met Cruesli opeet. En Max geheugentrainer.
Echt zonder tv zou ik dan weer niet willen, dan heb ik wel het gevoel iets te missen. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik nooit programma's of gemiste uitzendingen kijk op internet.
De 10 inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Soempie het volgende:
Heb je de 10 km gelopen? En doe je dat dan alleen of samen met anderen/ een ander?
En stom dat de voorspelling niet uitgekomen is. Misleiding, die koekjes!
Ik heb ooit iemand onaangekondigd opgewacht bij de finish van de Fietselfstedentocht. Dat werd zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
De 10 inderdaad.
Ik zou alleen gaan, maar toen bleek dat twee vrienden ook mee gingen doen. Heb met ze afgesproken en dat was gezellig.
Het lopen zelf doen we allemaal alleen. Het loopt niet fijn als je niet je eigen tempo kunt aanhouden.
De Zevenheuvelenloop in November loop ik ook, en dan zijn we met 3, waarschijnlijk 4 op de 15km. En de avond tevoren doen er ook zeker 3 mee, waarvan er waarschijnlijk twee hier slapen. Dus dan ga ik aanmoedigen. Mijn zusje doet ook mee. Zij heeft samen met een vriendin 3 jaar geleden voor mij in de kou gestaan bij de finish, en ze was er ook met de halve marathon voor mij.
Melk krijg ik ook makkelijker weg, maar vind ik niet smaken met Cruesli. Daarom eet ik meestal andere ontbijtgranen. Alleen schiet het ontbijten er de laatste tijd wat bij in, omdat ik liever wat langer in bed blijf liggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
Melk krijg ik makkelijker en sneller weg in de ochtend. Yoghurt ook een hele tijd gehad, maar dan heb ik eerder kokhalsneigingen. Melk vult minder goed, maar ik heb het in de ochtend druk genoeg om het niet te merken. En meestal lunchen we best vroeg, vind ik.
Nu helemaal fan van de Cruesli Noten (blauwe verpakking).
Dat heb ik ook een keer geprobeerd, en wist al snel dat het niks voor mij wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hiervoor een hele tijd havermoutpap gehad, gewoon met gekookt water. Smaakt nergens naar. Maar wel goedkoop.
Ik heb het toch best een aantal maanden volgehouden. Nu verdien ik genoeg voor een lekker ontbijt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat heb ik ook een keer geprobeerd, en wist al snel dat het niks voor mij was. Brinta daarentegen kan af en toe wel, mits voorzien van een lading suiker
Sterkte Wyc!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het toch best een aantal maanden volgehouden. Nu verdien ik genoeg voor een lekker ontbijt.![]()
Hehe, ik heb nu al zin in het ontbijt.
Minder zin in de ochtend, moet er over 5,5 uur uit.
Melk drink ik al mijn hele leven in grote hoeveelheden, tegenwoordig gemiddeld 1,5 liter per dag. Ik ben dol op dat spul. Yoghurt gaat er ook goed in, maar muesli of cruesli vind ik dan weer absoluut niks. Ik krijg het niet door de strot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Melk krijg ik ook makkelijker weg, maar vind ik niet smaken met Cruesli. Daarom eet ik meestal andere ontbijtgranen. Alleen schiet het ontbijten er de laatste tijd wat bij in, omdat ik liever wat langer in bed blijf liggen
Ik vind melk ook fantastisch, maar drink het minder dan vroeger. Geen speciale reden voor, behalve dat ik het nu zelf moet kopen en daardoor niet altijd een grote voorraad in huis heb. Prima spulquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Melk drink ik al mijn hele leven in grote hoeveelheden, tegenwoordig gemiddeld 1,5 liter per dag. Ik ben dol op dat spul. Yoghurt gaat er ook goed in, maar muesli of cruesli vind ik dan weer absoluut niks. Ik krijg het niet door de strot.
ik haat reclamequote:
Mooi dat die kaarten een goede bestemming hebben gevonden...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef MaJo het volgende:
Dit weekend niet op fok geweest omdat ik een heel seizoen homeland heb gekekengisteren 10 afleveringen
Net terug van Peter Gabriel in de Ziggodome, wat een artiestwe hadden topplekken (thanks MM
) waardoor we erg vlakbij zaten. Ik had mijn vader meegenomen als verrassing. Toen we bij de Ziggodome aankwamen raadde hij het en moest een traantje wegpinken
erg bijzondere avond zo met z'n tweetjes!
Nu keihard slapen, morgen weer gewoon werken
Vertel...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Super leuke post van B. in de mail
zeker wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi dat die kaarten een goede bestemming hebben gevonden...
Lief.quote:
Dan over op bier?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef lubje25 het volgende:
Zwaai vanuit Dublin. Zit aan mijn derde en laatste kop thee van vandaag.
Ik ben een heel apart geval, zeker met mijn beroep. Ik lust geen bier...quote:
Scheelt weer in het 'tapverlies'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben een heel apart geval, zeker met mijn beroep. Ik lust geen bier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geannuleerd. Ook omdat je bij KPN geen 4G hebt op de iPhone 5 en wel op de 5s. En ik dacht als ik een paar weken wacht heb ik meteen het nieuwste model en kan ik er voorlopig weer mee vooruitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Allebei wel een beetje denk ik
Ga je m nu nog annuleren of toch gewoon houden?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, rum door warme choco
Soempieieiiee kijk eens!Mag ik ook reageren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.
[ Bericht 4% gewijzigd door _Ophelia_ op 01-10-2013 15:18:40 ]
Dubbel inderdaad, en die medewerker maar denken dat hij zo'n goede service bood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:48 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier Lubje!
Ik had laatste een nieuwe iPhone besteld maar mijn abonnement bleek nog niet verlopen te zijn dus werd de bestelling geannuleerd. Vlak daarna kwam ik erachter dat de iPhone 5s binnenkort op de markt komt dus toen heb ik besloten om even een paar weekjes te wachten daarop. Krijg ik gisteren een smsje van KPN dat mijn nieuwe telefoon vandaag geleverd zou wordenIk dus bellen vandaag en daar werd mij verteld dat ik gisteren de bestelling opnieuw had geplaatst. Uh nee? Wat blijkt nou: iemand van KPN heeft voor mij de bestelling opnieuw ingevoerd
![]()
Ik weet nou niet of ik dit ontzettend klantvriendelijk moet vinden of heel brutaal
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mag ik ook reageren?![]()
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?Ah wat een snoepie, net als E. van LBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.Inderdaad jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dubbel inderdaad, en die medewerker maar denken dat hij zo'n goede service bood.Ik ga er maar vanuit dat het in ieder geval goedbedoeld was
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Soempieieiiee kijk eens!AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.![]()
Das waarquote:
Truequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das waarMaar dan moet alles ook goed gaan he
Soempieieiiee kijk eens!Wat een elfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?ik kan m niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Bij mij is het nog wel het allervesrte weg hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat krijgen jullie vast ook![]()
Dat riep mijn zusje ook toen wij een discussie hadden wie van ons twee als eerste een kind zou hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij is het nog wel het allervesrte weg hoor![]()
![]()
De vriendin die dat hier zei bleek de eerste te zijn ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij is het nog wel het allervesrte weg hoor![]()
![]()
Dat zegt echt niks inderdaad. Een paar jaar geleden was ik de enige van mijn vriendengroepje zonder vriend en als we het dan hadden over wie als eerste een kind zou krijgen werd ik niet eens meegenomen in de voorspellingen. Nu ziet het er naar uit dat ik als eerste van die groep een kind krijgquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vriendin die dat hier zei bleek de eerste te zijn ...
pff nou het zou wel gedoe zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vriendin die dat hier zei bleek de eerste te zijn ...
Jij hebt ongeveer plannen, PS en ik hebben geen vriend. Ik hoop voor jou dat jij dan van ons drieën toch wel de eerste bent. Ik ben iets ouder dan PS en heb al langer een baan, maar ben ook heel verstandig dus voorlopig geen kids voor mij. Met zulke lifechanging events wint mijn verstand het altijd van mijn gevoelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks inderdaad. Een paar jaar geleden was ik de enige van mijn vriendengroepje zonder vriend en als we het dan hadden over wie als eerste een kind zou krijgen werd ik niet eens meegenomen in de voorspellingen. Nu ziet het er naar uit dat ik als eerste van die groep een kind krijg
Jij bent dichter bij een vriend dan ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij hebt ongeveer plannen, PS en ik hebben geen vriend. Ik hoop voor jou dat jij dan van ons drieën toch wel de eerste bent. Ik ben iets ouder dan PS en heb al langer een baan, maar ben ook heel verstandig dus voorlopig geen kids voor mij. Met zulke lifechanging events wint mijn verstand het altijd van mijn gevoel
Ik ben dichter bij een ongelukje dan jij, bedoel jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij bent dichter bij een vriend dan ik
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij hebt ongeveer plannen, PS en ik hebben geen vriend. Ik hoop voor jou dat jij dan van ons drieën toch wel de eerste bent. Ik ben iets ouder dan PS en heb al langer een baan, maar ben ook heel verstandig dus voorlopig geen kids voor mij. Met zulke lifechanging events wint mijn verstand het altijd van mijn gevoel
Wat hebben "ongelukjes" te maken met het hebben van een vriend?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben dichter bij een ongelukje dan jij, bedoel je
Dat je daar een vent voor nodig hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat hebben "ongelukjes" te maken met het hebben van een vriend?
Ik heb geen vriend maar ben wel actief met iemand (kan nog alle kanten op), PS niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat hebben "ongelukjes" te maken met het hebben van een vriend?
Dat hoeft toch niet specifiek een vriend te zijn?quote:
Nee maar B. bedoelt dat ze het niet haar vriend wil noemen maar dat ze wel een scharrel heeft en PS nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet specifiek een vriend te zijn?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maar B. bedoelt dat ze het niet haar vriend wil noemen maar dat ze wel een scharrel heeft en PS niet
Als ik PS een beetje kan inschatten is zij niet echt van de one night stands. Maar uiteraard kan het jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
En het hebben van seks lukt niet zonder een vriend/scharrel?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik PS een beetje kan inschatten is zij niet echt van de one night stands. Maar uiteraard kan het ja
PS heeft niets, dat was het punt. Dat heeft ze toch al een paar keer beklaagdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht al dat jullie dachten dat zwanger worden alleen kan als je een (beginnende) relatie hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik PS een beetje kan inschatten is zij niet echt van de one night stands. Maar uiteraard kan het ja
Verkrachten mag nog steeds niet...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht alleen aan one night stands.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkrachten mag nog steeds niet...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkrachten mag nog steeds niet...
Wat, je kan toch alleen maar zwanger worden als je heel erg van iemand houdt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jullie dachten dat zwanger worden alleen kan als je een (beginnende) relatie hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dacht meer scharrels toch of ook wel wildvreemden?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dat kan toch alleen als je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jullie dachten dat zwanger worden alleen kan als je een (beginnende) relatie hebt.
en knuffelt met je sokken aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als je getrouwd bent?
Da's geen scharrel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen aan one night stands.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat, je kan toch alleen maar zwanger worden als je heel erg van iemand houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dacht meer scharrels toch of ook wel wildvreemden?
![]()
defineer "wildvreemd"
Live from Chicago
Scharrel is meer als je daar vaker iets mee doet. Friends with benefits zeg maarquote:
Uhm kerel die je ergens tegen komt en dezelfde avond mee het bed induikt?quote:
Ook zo'n fraaie term...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Scharrel is meer als je daar vaker iets mee doet. Friends with benefits zeg maar
Mja heb het ook niet bedachtquote:
meeste gevallen van verkrachting vinden plaats binnen de bekende sferen. Zoals ik hier wel eens gepost is, is dat mij ook overkomen. En nee, ik wil het er verder niet meer over die situatie hebbenquote:
Eh. Is me wellicht wel eens overkomen, misschien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Scharrel is meer als je daar vaker iets mee doet. Friends with benefits zeg maar
[..]
Uhm kerel die je ergens tegen komt en dezelfde avond mee het bed induikt?
Niks mis mee.quote:
Ach het boeit ook helemaal niks, ik ben ook een brave harrie hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meeste gevallen van verkrachting vinden plaats binnen de bekende sferen. Zoals ik hier wel eens gepost is, is dat mij ook overkomen. En nee, ik wil het er verder niet meer over die situatie hebben
[..]
Eh. Is me wellicht wel eens overkomen, misschien.
Vorige week nog letterlijk, maar toen eerlijk waar alleen maar daar geslapen want het alternatief was op de vloer bij een vriendin
Hoe zit het met jouw liefdesleven dan Cobra? Nog leuke dames op het oog?quote:
Zat leuke dames op het oog!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:37 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het met jouw liefdesleven dan Cobra? Nog leuke dames op het oog?
Dat weet je nooit zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zat leuke dames op het oog!
Andersom is het iets minder.
agreedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een scharrel en friends with benefits ook weer wat anders eigenlijk.![]()
Met een scharrel hoef je geen vrienden te zijn.
Dat is weer waar, maar friends with benefits is wel weer een scharrelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een scharrel en friends with benefits ook weer wat anders eigenlijk.![]()
Met een scharrel hoef je geen vrienden te zijn.
Ja, misschien is dat ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is weer waar, maar friends with benefits is wel weer een scharrel
Nope...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zekerMaar geen dates/scharrels dus?
Een vriendin van mij werkt in het ziekenhuis en daar komen toch wel de meest wilde verhalen vandaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vermoed dat ik hier van de dames ook wel het "wildste" leven heb. Of Grey's Anatomy en de Co-Assistent liggen dichter bij de waarheid dan we denken en wyccie heeft wat verhalen achter de hand. Ik was wel een laatbloeier, dat wel.
Ik wist even niet wat te zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
En nu vind ik het gek dat ik iets heftigs vertel en niemand erop reageert![]()
Ik godzijdank niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:38 schreef MaJo het volgende:
Overigens heeft bijna iedere vrouw wel eens gevallen van aanranding/verkrachting meegemaakt ben ik bangIk zelf ook met een goede vriend. Iets waar ik ook niet graag over praat.
Ik hoor via via dat die verhalen toch aardig kloppen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vermoed dat ik hier van de dames ook wel het "wildste" leven heb. Of Grey's Anatomy en de Co-Assistent liggen dichter bij de waarheid dan we denken en wyccie heeft wat verhalen achter de hand. Ik was wel een laatbloeier, dat wel.
Ik was ermee bezigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Je wil het er niet over hebben...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
maar... maar... je wilde het er niet over hebben zei jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Dat ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil het er niet over hebben...
Dat snap ik ook wel, ook omdat ik zeg er niet graag over te praten natuurlijk. Alleen dan zo gek als er weer niks op gezegd wordquote:
Ik wilde ook nog reageren op Ophelia (toffe bakfiets!) en ben nog half aan het bijlezen, vandaar. Ik probeerde ook te bedenken of ik een nare ervaring had gehad wat betreft seks/ aanranding, maar dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Nee ik zeg dat ik er niet graag over praat, PS zegt dat ze het er niet over wil hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil het er niet over hebben...
Alleen als je getrouwd bent toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat ik er niet graag over praat, PS zegt dat ze het er niet over wil hebben.
Het is ook iets wat ik niet aan veel mensen verteld heb, het ligt gevoelig. Maar vind ook wel weer dat ik het misschien wel moet vertellen zodat anderen er misschien door gesterkt worden. Mja het is gewoon een lastig iets
Overigens al vele jaren geleden hoor dus het zit niet echt meer diep.
Weet ik eigenlijk niet. Het is gewoon raar als je iets verteld wat je bijna nooit iemand verteld hebt en er dan niet op gereageerd wordt, maar ik snap het ook heel goed door wat ik zeiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat had je dan verwacht?
Dat ik of iemand anders zou zeggen 'Ik weet dat je het er niet graag over wilt hebben, maar doe toch maar eens...'?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Het is gewoon raar als je iets verteld wat je bijna nooit iemand verteld hebt en er dan niet op gereageerd wordt, maar ik snap het ook heel goed door wat ik zeiMaar goed, toch maar even van me afgeschreven als een soort van closure.
Is ook naar maar wat gebeurt is is gebeurt. Toch wel fijn om het eens van me af te schrijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
He bah MaJo en PSerg naar om te lezen dat jullie een nare situatie hebben meegemaakt
Ik ben misschien wel het braafste meisje hier; tweede jongen met wie ik zoende werd de vader van mijn kind
Debielen heb je helaas overal, triest...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik nu ik erover nadenk er opeens emotioneel van word terwijl ik het al die jaren goed heb weten weg te stoppen
Zeker waarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Debielen heb je helaas overal, triest...
Ik had het ook nooit moeten doen, had er al een vervelend gevoel bij. Zo zie je maar dat je altijd je intuïtie moet volgen. Ik wilde hem niet afwijzen, stom hèquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een mafketel MaJoen dan nog zeggen dat je als een zus voor m bent
Ik zou zelf niet zo snel een jongen bij mij in bed laten slapen; iets met de kat op het spek binden, maar kom op, nee is nee.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
He bah MaJo en PSerg naar om te lezen dat jullie een nare situatie hebben meegemaakt
Ik ben misschien wel het braafste meisje hier; tweede jongen met wie ik zoende werd de vader van mijn kind
Goed dat je het erbij zegtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook naar maar wat gebeurt is is gebeurt. Toch wel fijn om het eens van me af te schrijvenVolgens mij weten alleen mijn ouders en G het. En Nem volgens mij ook (dit gaat dus niet over hem he
)
Oh bij mij ging het nog wel verder dan dat ook. Maar goed er was drank in het spel en ja...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik nu ik erover nadenk er opeens emotioneel van word terwijl ik het al die jaren goed heb weten weg te stoppen
Dan maar het verhaal want ach misschien kunnen mensen er nog wat mee. Een aantal jaar geleden bleef een goede vriend bij me slapen. Hij was altijd al wat handtastelijk maar zag dat door de vingers. Hij sliep bij me in bed en begon me dus te betasten. Heb een paar keer nee gezegd maar hij bleef doorgaan. Hij zei dat hij er niks mee bedoelde en ik als een zus voor hem wasOp een gegeven moment ben ik ergens anders gaan liggen. Waar ik het meeste mee zat is dat hij ondanks de paar keer dat ik zei dat ik het niet wilde het toch deed
quote:
Goed dat je het erbij zegtquote:
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Ben jarenlang met allerlei verschillende personen op pad geweest naar Ajax in Europa, zowel mannen (meestal) als dames (soms).
Dan moet je wel eens een kamer delen en soms zelfs een bed, ook met de dames.
Maar heb nog nooit een vinger naar een ander uitgestoken, als dat niet de bedoeling was...
Ik weet het meisquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh bij mij ging het nog wel verder dan dat ook. Maar goed er was drank in het spel en ja...
he nu heb ik het er toch over
Ik heb honger.
Eerste jongen met wie ik zoende heb ik 2,5 jaar een relatie mee gehad en toen ein-de-lijk uitgemaakt, tweede jongen is V, die mag blijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]en aangenomen dat je na die ene zoen daar ook bij gebleven bent?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerste jongen met wie ik zoende heb ik 2,5 jaar een relatie mee gehad en toen ein-de-lijk uitgemaakt, tweede jongen is V, die mag blijven
Ik kan me dat nog goed herinnerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerste jongen met wie ik zoende heb ik 2,5 jaar een relatie mee gehad en toen ein-de-lijk uitgemaakt, tweede jongen is V, die mag blijven
Heb ik ook meerdere keren gedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook best vaak met vrienden in een bed gelegen. Zelfs met een vriend die verliefd op me was, maar hij haalde het ook niet in z'n hoofd om iets te proberen.
Yupquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook naar maar wat gebeurt is is gebeurt. Toch wel fijn om het eens van me af te schrijvenVolgens mij weten alleen mijn ouders en G het. En Nem volgens mij ook
Ik vraag me af wie van de lezers hier dat overwogen heeftquote:(dit gaat dus niet over hem he)
Ik zal even een poll starten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af wie van de lezers hier dat overwogen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dan ben ik net zo braaf, ook 4 jongensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:19 schreef Soempie het volgende:
Als iemand me dat 6 jaar geleden had verteld had ik ze echt voor gek verklaard.
En volgens mij ben ik dan het een na braafst.Maar met 4 jongens naar bed geweest, waarvan 1 ONS
. Zoenen heb ik niet bijgehouden verder, maar dat valt ook wel mee.
Ik mag toch hopen niemandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ik vraag me af wie van de lezers hier dat overwogen heeft
One Night Stand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben ik net zo braaf, ook 4 jongensEn 20 jongens gezoend (ja ik heb het bijgehouden
![]()
) Maarre, wie/wat is ONS
Ah, ik dacht dat het een afkorting was van een user op fokquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
One Night Stand.
Leuk dat ik ook wat weet...
Ik lurk te vaak in R&P. Een ONS is een one night stand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben ik net zo braaf, ook 4 jongensEn 20 jongens gezoend (ja ik heb het bijgehouden
![]()
) Maarre, wie/wat is ONS
En bedankt....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een afkorting was van een user op fokIk heb met 1 fokker gezoend, geen idee meer hoe hij heette. Was ook niet zo heel boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ja best welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lurk te vaak in R&P. Een ONS is een one night stand.
Jij ook best braaf dus.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit met Cobra te PMen hoewe de SC vinden en toen kwamen we op het idee om weer eens een meet te organiseren
Even ter inventarisatie: wie heeft daar zin in en wat is een handige/leuke plek om af te spreken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En bedankt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En bedankt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was eerder bezig met een serieuze reactie toen er een Otje tussendoor kwam stuiteren. Niet dat ik zomaar een flauwe ppmerking plaats en niet meer reageer.
Sorry, maar we waren net klaar hier...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet met M. naar boven, maar ik vind het hier gezellig nu, dus heb het uitgesteld.
Onder valse voorwendselen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja best welEentje heb ik wel spijt van, die heeft me echt onder valse voorwendselen het bed ingelokt. De andere 3 waren meerdere jaren dus dan kom je ook al sneller op een laag aantal uit
Kom je wel naar de meet?quote:
Anthony?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een afkorting was van een user op fokIk heb met 1 fokker gezoend, geen idee meer hoe hij heette. Was ook niet zo heel boeiend
Ja hij gaf af op jongens die meisjes verleiden om het bed in te duiken terwijl ze net alsof deden dat ze een relatie wilde en ze dan dumpten. Vervolgens deed hij hetzelfde bij mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onder valse voorwendselen?
Hier 2 meerdere jaren. Eerste 6 jaar en Wiebel nu ook 6 jaar.
of naar het westen voor MMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vind O'Connells prima maar een andere locatie is ook goed. Wat is sowieso een beetje een handige plek voor de meesten? We kunnen ook eens richting Nijmegen zodat het voor B. wat handiger is of meer richting het noorden voor LB en Etcie. Of richting zuiden voor Oof en Soemp. Dan is Utrecht natuurlijk wel weer het middelpunt
ja ik ook wel hoor, mijn tweede huis is vrij centraal gelegenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En IARL en TM en Bart én...
Maar ik kan mij verplaatsen.
Er zijn al meerdere meets in het westen geweest, vandaar dat ik dacht misschien kunnen we eens wat schuivenquote:
De Blaauwe Hand in Nijmegen is wel tof. Leuke kroeg en heerlijk eigen bier (Nieuw Ligt 10%).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ik vind O'Connells prima maar een andere locatie is ook goed. Wat is sowieso een beetje een handige plek voor de meesten? We kunnen ook eens richting Nijmegen zodat het voor B. wat handiger is of meer richting het noorden voor LB en Etcie. Of richting zuiden voor Oof en Soemp. Dan is Utrecht natuurlijk wel weer het middelpunt
prima hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere meets in het westen geweest, vandaar dat ik dacht misschien kunnen we eens wat schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |