Lief.quote:
Dan over op bier?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef lubje25 het volgende:
Zwaai vanuit Dublin. Zit aan mijn derde en laatste kop thee van vandaag.
Ik ben een heel apart geval, zeker met mijn beroep. Ik lust geen bier...quote:
Scheelt weer in het 'tapverlies'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben een heel apart geval, zeker met mijn beroep. Ik lust geen bier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geannuleerd. Ook omdat je bij KPN geen 4G hebt op de iPhone 5 en wel op de 5s. En ik dacht als ik een paar weken wacht heb ik meteen het nieuwste model en kan ik er voorlopig weer mee vooruitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Allebei wel een beetje denk ik
Ga je m nu nog annuleren of toch gewoon houden?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, rum door warme choco
Soempieieiiee kijk eens!Mag ik ook reageren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.
[ Bericht 4% gewijzigd door _Ophelia_ op 01-10-2013 15:18:40 ]
Dubbel inderdaad, en die medewerker maar denken dat hij zo'n goede service bood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:48 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier Lubje!
Ik had laatste een nieuwe iPhone besteld maar mijn abonnement bleek nog niet verlopen te zijn dus werd de bestelling geannuleerd. Vlak daarna kwam ik erachter dat de iPhone 5s binnenkort op de markt komt dus toen heb ik besloten om even een paar weekjes te wachten daarop. Krijg ik gisteren een smsje van KPN dat mijn nieuwe telefoon vandaag geleverd zou wordenIk dus bellen vandaag en daar werd mij verteld dat ik gisteren de bestelling opnieuw had geplaatst. Uh nee? Wat blijkt nou: iemand van KPN heeft voor mij de bestelling opnieuw ingevoerd
![]()
Ik weet nou niet of ik dit ontzettend klantvriendelijk moet vinden of heel brutaal
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mag ik ook reageren?![]()
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?Ah wat een snoepie, net als E. van LBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.Inderdaad jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dubbel inderdaad, en die medewerker maar denken dat hij zo'n goede service bood.Ik ga er maar vanuit dat het in ieder geval goedbedoeld was
5 - 28 februari Thailand O+
Soempieieiiee kijk eens!AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.![]()
Truequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das waarMaar dan moet alles ook goed gaan he
Soempieieiiee kijk eens!Wat een elfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Breiwerk van Soemp?
![]()
Zal ik ook meedoen?ik kan m niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een hoestje nodig? We gaan hier alledrie goed los.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Bij mij is het nog wel het allervesrte weg hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat krijgen jullie vast ook![]()
Dat riep mijn zusje ook toen wij een discussie hadden wie van ons twee als eerste een kind zou hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij is het nog wel het allervesrte weg hoor![]()
![]()
De vriendin die dat hier zei bleek de eerste te zijn ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij mij is het nog wel het allervesrte weg hoor![]()
![]()
Dat zegt echt niks inderdaad. Een paar jaar geleden was ik de enige van mijn vriendengroepje zonder vriend en als we het dan hadden over wie als eerste een kind zou krijgen werd ik niet eens meegenomen in de voorspellingen. Nu ziet het er naar uit dat ik als eerste van die groep een kind krijgquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vriendin die dat hier zei bleek de eerste te zijn ...
pff nou het zou wel gedoe zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vriendin die dat hier zei bleek de eerste te zijn ...
Jij hebt ongeveer plannen, PS en ik hebben geen vriend. Ik hoop voor jou dat jij dan van ons drieën toch wel de eerste bent. Ik ben iets ouder dan PS en heb al langer een baan, maar ben ook heel verstandig dus voorlopig geen kids voor mij. Met zulke lifechanging events wint mijn verstand het altijd van mijn gevoelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks inderdaad. Een paar jaar geleden was ik de enige van mijn vriendengroepje zonder vriend en als we het dan hadden over wie als eerste een kind zou krijgen werd ik niet eens meegenomen in de voorspellingen. Nu ziet het er naar uit dat ik als eerste van die groep een kind krijg
Jij bent dichter bij een vriend dan ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij hebt ongeveer plannen, PS en ik hebben geen vriend. Ik hoop voor jou dat jij dan van ons drieën toch wel de eerste bent. Ik ben iets ouder dan PS en heb al langer een baan, maar ben ook heel verstandig dus voorlopig geen kids voor mij. Met zulke lifechanging events wint mijn verstand het altijd van mijn gevoel
Ik ben dichter bij een ongelukje dan jij, bedoel jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij bent dichter bij een vriend dan ik
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij hebt ongeveer plannen, PS en ik hebben geen vriend. Ik hoop voor jou dat jij dan van ons drieën toch wel de eerste bent. Ik ben iets ouder dan PS en heb al langer een baan, maar ben ook heel verstandig dus voorlopig geen kids voor mij. Met zulke lifechanging events wint mijn verstand het altijd van mijn gevoel
Wat hebben "ongelukjes" te maken met het hebben van een vriend?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben dichter bij een ongelukje dan jij, bedoel je
Dat je daar een vent voor nodig hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat hebben "ongelukjes" te maken met het hebben van een vriend?
Ik heb geen vriend maar ben wel actief met iemand (kan nog alle kanten op), PS niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat hebben "ongelukjes" te maken met het hebben van een vriend?
Dat hoeft toch niet specifiek een vriend te zijn?quote:
Nee maar B. bedoelt dat ze het niet haar vriend wil noemen maar dat ze wel een scharrel heeft en PS nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet specifiek een vriend te zijn?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maar B. bedoelt dat ze het niet haar vriend wil noemen maar dat ze wel een scharrel heeft en PS niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |