Ja, want we hebben hier nauwelijks iets te zien...quote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitstekende aanvulling voor Nederland
het is vooral het gemak van het kunnen kijken wanneer je wilt zonder het op te hoeven nemen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want we hebben hier nauwelijks iets te zien...
Is opnemen ook al te veel gedoe dan?quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is vooral het gemak van het kunnen kijken wanneer je wilt zonder het op te hoeven nemen.
zonder reclame? Plus dat je nog steeds niet moet vergeten die ene knop in te drukkenquote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is opnemen ook al te veel gedoe dan?
Tegenwoordig kan je met 1 druk op de knop hele reeksen opnemen...
Moet je wel net een apparaat er voor hebben...quote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is opnemen ook al te veel gedoe dan?
Tegenwoordig kan je met 1 druk op de knop hele reeksen opnemen...
Hulu heeft wel reclames, maar beduidend minder dan tvquote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
zonder reclame? Plus dat je nog steeds niet moet vergeten die ene knop in te drukken
Tering...quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
zonder reclame? Plus dat je nog steeds niet moet vergeten die ene knop in te drukken
Denk dat de meesten hier wel een digitaal abonnement hebben met recorder.quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet je wel net een apparaat er voor hebben...
Wijzelf hebben überhaupt geen kabel tv, dus is het fijn om dingen (legaal) te kunnen zien. ik betaal voor zowel Hulu als Netflix, al kan Hulu ook onbetaald en dan heb je minder content.
De gemiddelde programmering op de Nederlandse tv is bagger. Daarnaast lopen ze met goede tv-series zover achter dat het pijnlijk is. Zijn ze bijna weer op schema, besluiten ze om gewoon overnieuw te beginnen. Tel daarbij de irritante kutreclames op, en dan heb je een aardig rijtje waarom ik bijzonder weinig Nederlandse tv kijkquote:Op maandag 30 september 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want we hebben hier nauwelijks iets te zien...
ik kan me dat bijvoorbeeld niet veroorloven.quote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat de meesten hier wel een digitaal abonnement hebben met recorder.
Zo niet, snel aanschaffen dan voor die paar centen...
Hoezo lopen ze hier achter?quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De gemiddelde programmering op de Nederlandse tv is bagger. Daarnaast lopen ze met goede tv-series zover achter dat het pijnlijk is. Zijn ze bijna weer op schema, besluiten ze om gewoon overnieuw te beginnen. Tel daarbij de irritante kutreclames op, en dan heb je een aardig rijtje waarom ik bijzonder weinig Nederlandse tv kijk
Ik lees zoveel op internet, volg genoeg sites over series, wat niet weet wat niet deert is er niet meer bij. De wereld is daar te klein voor geworden.quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo lopen ze hier achter?
Je hoeft toch niet gelijk te lopen met de US of zo...?
Wat niet weet, wat niet deert. Toch?
Jup. En ik kan Netflix pauzeren en naar de wc.quote:En die reclames kan je prima doorzappen als je het opgenomen hebt, kan je tussen door ook nog even naar de keuken of het toilet.
Hulu e.d. is gratis?quote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kan me dat bijvoorbeeld niet veroorloven.
Als ik de uitslag van een wedstrijd niet wil weten, dan kijk ik gewoon niet op de nieuwsbronnen die dat nieuws bekend maken. Kan je toch ook doen?quote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees zoveel op internet, volg genoeg sites over series, wat niet weet wat niet deert is er niet meer bij. De wereld is daar te klein voor geworden.
[..]
Jup. En ik kan Netflix pauzeren en naar de wc.
Trouwens, onze tv kan ik tijdens een programma oo op pauze zetten, dat vind ik nog steeds briljant
nee maar er is een verschil tussen wat je betaalt voor Hulu en digitale tv + recorderquote:Op maandag 30 september 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hulu e.d. is gratis?
Geen idee, maar in de US is weinig gratis.
Heb ooit een wedstrijd NL - Italië voor 40 dollar mogen bekijken daar...
quote:
Voor iets meer heb je hier digitale TV + recorder.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar er is een verschil tussen wat je betaalt voor Hulu en digitale tv + recorder
Hulu kan je gratis kijken maar dan heb je minder content, ik betaal 7.95/m
mja, jouw punt was na 1 post ook wel duidelijk en meningen verschillen, dus imo was/is het ook een nutteloze discussie of Netflix en aanverwante diensten wel of niet iets toevoegen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd voordat die opmerking kwam...![]()
Mijn huis staat vol met electronica, ik heb digitale TV met recorder en ben geen fan van al die US series die m.i. allemaal ook elkaar lijken. Daarnaast heb ik niet snel het idee dat ik op TV-gebied iets mis...
Dat is misschien wel zo, maar je moet de boel hier toch ook een beetje aan de gang houden...quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mja, jouw punt was na 1 post ook wel duidelijk en meningen verschillen, dus imo was/is het ook een nutteloze discussie of Netflix en aanverwante diensten wel of niet iets toevoegen.
true, maar voor de rest van de avond zonder mij. Wekker gaat om half 6 morgenquote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar je moet de boel hier toch ook een beetje aan de gang houden...
Ajuus!quote:Op maandag 30 september 2013 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
true, maar voor de rest van de avond zonder mij. Wekker gaat om half 6 morgen![]()
![]()
Ik heb laatst mijn tv-abonnement opgezegd. Nadat ik de afstandsbediening was kwijtgeraakt kwam ik erachter hoe weinig tv ik eigenlijk kijk, en dat ik best wel zonder kon. De dingen die ik echt graag wil zien kunnen wel via download, stream of uitzending gemist. Zoveel zijn dat er niet, dus het kan prima.quote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor iets meer heb je hier digitale TV + recorder.
Wat ik net zei, in de US is TV sowieso veel duurder...
Minihartverzakking bij het zien van de titel van de site. Wat ontzettend Flair.quote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef B.ertha het volgende:
Gave site die allerlei voedingssupplementen rangschikt naar bewijslast en daarbij direct verwijst naar de belangrijkste studies. Zo is de bewijslast van Vitamine D tegen griep erg sterk, maar diezelfde Vitamine D tegen hartziekten is erg zwak.
Voor iemand die een mediaopleiding heeft gedaan kijk ik bijzonder weinig tv of tv-series, en ben ik ook niet echt 'bij' wat nieuwe technologie betreft. Ik heb pas een laptop sinds 2011, heb geen tablet en heb mijn telefoon met 'outdated' OS ook alweer bijna drie jaar. Ik vind het allemaal niet zo nodig, want wat ik nu heb werkt prima voor mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef wyccie het volgende:
Wat dat betreft voel ik me net zo oud als MM. Het is tegenwoordig meer, meer, meer, moet, moet, moet.
Ik wacht gerust tot alle seizoenen van Game of Thrones uit is om het daarna op dvd aan te schaffen. Heb nog niks ervan gezien. Ik loop graag achter.
De tv gebruik ik vooral als rustmoment bij het ontbijt, dan zet ik Teletekst aan voor het nieuws en het weer terwijl ik mijn melk met Cruesli opeet. En Max geheugentrainer.
Echt zonder tv zou ik dan weer niet willen, dan heb ik wel het gevoel iets te missen. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik nooit programma's of gemiste uitzendingen kijk op internet.
De 10 inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Soempie het volgende:
Heb je de 10 km gelopen? En doe je dat dan alleen of samen met anderen/ een ander?
En stom dat de voorspelling niet uitgekomen is. Misleiding, die koekjes!
Ik heb ooit iemand onaangekondigd opgewacht bij de finish van de Fietselfstedentocht. Dat werd zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
De 10 inderdaad.
Ik zou alleen gaan, maar toen bleek dat twee vrienden ook mee gingen doen. Heb met ze afgesproken en dat was gezellig.
Het lopen zelf doen we allemaal alleen. Het loopt niet fijn als je niet je eigen tempo kunt aanhouden.
De Zevenheuvelenloop in November loop ik ook, en dan zijn we met 3, waarschijnlijk 4 op de 15km. En de avond tevoren doen er ook zeker 3 mee, waarvan er waarschijnlijk twee hier slapen. Dus dan ga ik aanmoedigen. Mijn zusje doet ook mee. Zij heeft samen met een vriendin 3 jaar geleden voor mij in de kou gestaan bij de finish, en ze was er ook met de halve marathon voor mij.
Melk krijg ik ook makkelijker weg, maar vind ik niet smaken met Cruesli. Daarom eet ik meestal andere ontbijtgranen. Alleen schiet het ontbijten er de laatste tijd wat bij in, omdat ik liever wat langer in bed blijf liggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
Melk krijg ik makkelijker en sneller weg in de ochtend. Yoghurt ook een hele tijd gehad, maar dan heb ik eerder kokhalsneigingen. Melk vult minder goed, maar ik heb het in de ochtend druk genoeg om het niet te merken. En meestal lunchen we best vroeg, vind ik.
Nu helemaal fan van de Cruesli Noten (blauwe verpakking).
Dat heb ik ook een keer geprobeerd, en wist al snel dat het niks voor mij wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hiervoor een hele tijd havermoutpap gehad, gewoon met gekookt water. Smaakt nergens naar. Maar wel goedkoop.
Ik heb het toch best een aantal maanden volgehouden. Nu verdien ik genoeg voor een lekker ontbijt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat heb ik ook een keer geprobeerd, en wist al snel dat het niks voor mij was. Brinta daarentegen kan af en toe wel, mits voorzien van een lading suiker
Sterkte Wyc!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het toch best een aantal maanden volgehouden. Nu verdien ik genoeg voor een lekker ontbijt.![]()
Hehe, ik heb nu al zin in het ontbijt.
Minder zin in de ochtend, moet er over 5,5 uur uit.
Melk drink ik al mijn hele leven in grote hoeveelheden, tegenwoordig gemiddeld 1,5 liter per dag. Ik ben dol op dat spul. Yoghurt gaat er ook goed in, maar muesli of cruesli vind ik dan weer absoluut niks. Ik krijg het niet door de strot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Melk krijg ik ook makkelijker weg, maar vind ik niet smaken met Cruesli. Daarom eet ik meestal andere ontbijtgranen. Alleen schiet het ontbijten er de laatste tijd wat bij in, omdat ik liever wat langer in bed blijf liggen
Ik vind melk ook fantastisch, maar drink het minder dan vroeger. Geen speciale reden voor, behalve dat ik het nu zelf moet kopen en daardoor niet altijd een grote voorraad in huis heb. Prima spulquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Melk drink ik al mijn hele leven in grote hoeveelheden, tegenwoordig gemiddeld 1,5 liter per dag. Ik ben dol op dat spul. Yoghurt gaat er ook goed in, maar muesli of cruesli vind ik dan weer absoluut niks. Ik krijg het niet door de strot.
ik haat reclamequote:
Mooi dat die kaarten een goede bestemming hebben gevonden...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef MaJo het volgende:
Dit weekend niet op fok geweest omdat ik een heel seizoen homeland heb gekekengisteren 10 afleveringen
Net terug van Peter Gabriel in de Ziggodome, wat een artiestwe hadden topplekken (thanks MM
) waardoor we erg vlakbij zaten. Ik had mijn vader meegenomen als verrassing. Toen we bij de Ziggodome aankwamen raadde hij het en moest een traantje wegpinken
erg bijzondere avond zo met z'n tweetjes!
Nu keihard slapen, morgen weer gewoon werken
Vertel...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Super leuke post van B. in de mail
zeker wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi dat die kaarten een goede bestemming hebben gevonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |