SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat zeker, maar rel-waardige posts?quote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik?
Ik dacht dat ik over het algemeen weinig terughoudend was en ben...
Heb er net nog één gedaan...quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zeker, maar rel-waardige posts?
quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: mijn pizzadeeg is bijna klaar met rijzenZometeen dus lekker homemade pizza eten
Hotline binnen handbereik houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon hem niet vinden.quote:
Confirmed.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
In december drie dagen naar Berlijn.
Drie nachten met ontbijt in een viersterrenhotel, voor twee personen, 167 euro.
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?quote:
Dat is niet duur.quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
quote:
Cobra heeft nog wel een tip.quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?
Moeten wij ook nog eens doen...quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
Dat vonden wij ookquote:
Scheelt nog maar zo'n 5 cent per liter. Die verschillen van vroeger zijn helaas er nauwelijks meer. ..quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook. Is wel op basis van eigen vervoer, maar de benzine is bij de oosterburen ook niet zo duur.
Tinu, kom er maar inquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?
Helaas, het zal vast aan mij liggenquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat mijn relwaardige posts hier niet van mijn reguliere posts kunnen worden onderscheiden...
Mocht je dit serieus menen:quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, het zal vast aan mij liggen
Tuurlijk niet al te serieus, was maar wat aan het roeren/stokenquote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je dit serieus menen:
Nota bene de post waarop je reageerde, welke reactie ik begin dit topic gekwoot heb...
Dat lijkt + beetje valsspelenquote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef wyccie het volgende:
B. jurk staat je goed. Beter dan het plaatje dat je liet zien. Wel diep decolleté.En je hebt meer dan je doet voorkomen.
Zojuist De Reünie gezien. Man met taaislijmziekte die het geluk heeft gehad net op tijd een donorlong te krijgen en daarna de Elfstedentocht heeft geschaatst.
Ja, vertel!quote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het vandaag in Utrecht gegaan, wyccie?
Ja, terwijl ik wil proberen de kat minder angstig te maken. Lukt de laatste tijd best goed. Deze week is ze elke keer bij ons komen liggen en dat gebeurde eerder nooit.quote:Op zondag 29 september 2013 22:24 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie, jaag je de kat weg omdat je moet opstaan voor de afstandsbediening? Red kijkt Oceans 13, verder was er niets op tv.
Beetje leuke dag gehad?quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Dank iedereen voor de verjaardagswensen
Berlijn is gaaf! Van de zomer geweest. Als het niet te koud is zou ik als ik u was een fiets huren. Je ziet dan zo veel meer als met OV of taxi!quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
u?quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Berlijn is gaaf! Van de zomer geweest. Als het niet te koud is zou ik als ik u was een fiets huren. Je ziet dan zo veel meer als met OV of taxi!
Heb weleens betere (verjaar)dagen gehad. Wil liever niet uitwijden over details hier.quote:
ja maar we kennen hier elkaar allemaal toch? ben ik onbeleefd als ik het niet doe?quote:
was maar een garpjequote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar we kennen hier elkaar allemaal toch? ben ik onbeleefd als ik het niet doe?
OK...quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb weleens betere (verjaar)dagen gehad. Wil liever niet uitwijden over details hier.
Amerikaanse autosporten zijn de laatste tijd wel goed bezig met streaming. IndyCar streamt regelmatig live, net als NASCAR geloof ik. Misschien zijn ze bij MLB ook al zo verquote:Op zondag 29 september 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
NFL Game Pass is grandioos, dat had eerder ik eerder moeten weten/hebben.
Nu nog een goede app vinden voor de World Series Baseball eind oktober.
De laatste jaren keken we die bijna altijd in de USA, dit jaar helaas dus niet...
Tips daaromtrent zijn welkom...
Er is daar een rondleiding/ tour, die je met een trabi kunt doen. Dat lijkt mij persoonlijk nog eens gaaf om te doen. Berlijn is echt groot. Maar als je een afgebakend gebied of stadsdeel wilt ontdekken, kan dat prima met de fiets. Verder is het ov daar super, dus je kunt makkelijk van een bezienswaardigheid tot de volgende komen en anders te voet rond slenteren.quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Berlijn is gaaf! Van de zomer geweest. Als het niet te koud is zou ik als ik u was een fiets huren. Je ziet dan zo veel meer als met OV of taxi!
Ja. Konnopke's bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 september 2013 06:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Er is daar een rondleiding/ tour, die je met een trabi kunt doen. Dat lijkt mij persoonlijk nog eens gaaf om te doen. Berlijn is echt groot. Maar als je een afgebakend gebied of stadsdeel wilt ontdekken, kan dat prima met de fiets. Verder is het ov daar super, dus je kunt makkelijk van een bezienswaardigheid tot de volgende komen en anders te voet rond slenteren.
Ik ken u niet hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar we kennen hier elkaar allemaal toch? ben ik onbeleefd als ik het niet doe?
Staat genoteerdquote:Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef Tinuviel het volgende:
Bart, dat is gaaf. Er is heel veel te zien en te doen in Berlijn. Ik vind zelf dingen als de Brandenburger Tor, televisietoren/ Alexanderplatz, Siegessäule, Reichstag, KDW, Gedächtniskirche enzo must do's. Potsdamer Platz en waar de muur liep is ook mooi om te zien.
Tja, gezellige biercafé's, oude gebouwen en panden, als het maar sfeer heeft, en historie, dan vinden we het al gauw leukquote:Verder is er een hoeveelheid aan leuke café's, restaurants, musea etc. Daarvoor is het echt belangrijk om jullie smaak te kennen, maar er is voor elke smaak wat.
De trabi safari hebben wij ook gedaan. Erg leuk maar als het koud is moet je je jas meenemen want die dingen hebben geen verwarming.quote:Op maandag 30 september 2013 06:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Er is daar een rondleiding/ tour, die je met een trabi kunt doen. Dat lijkt mij persoonlijk nog eens gaaf om te doen. Berlijn is echt groot. Maar als je een afgebakend gebied of stadsdeel wilt ontdekken, kan dat prima met de fiets. Verder is het ov daar super, dus je kunt makkelijk van een bezienswaardigheid tot de volgende komen en anders te voet rond slenteren.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Utrecht was goed. Ik liep lekker, het is ook een fijne, ruime loop. Ook vooral leuk als je de stad een beetje kent.
Op niemands hielen getrapt, ook niet op teentjes.
Stel de leverancier aansprakelijk!quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Soempie het volgende:
En stom dat de voorspelling niet uitgekomen is. Misleiding, die koekjes!
Een behouden vaart!quote:
http://orteil.dashnet.org/cookieclickerquote:Op maandag 30 september 2013 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De bazen zijn in NYC en er is letterlijk niks voor me te doen op t werk
heb ik alweer uitgeschakeld. Was leuk voor een paar dagen, en toen vroeg ik me af wat ik aan het doen was met mij levenquote:Op maandag 30 september 2013 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |