Ik speel nogquote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ik alweer uitgeschakeld. Was leuk voor een paar dagen, en toen vroeg ik me af wat ik aan het doen was met mij leven
Het maffiaspel is toch weer begonnen?quote:Op maandag 30 september 2013 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De bazen zijn in NYC en er is letterlijk niks voor me te doen op t werk
Het is niet echt spelen, meer afwachtenquote:
echt?quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het maffiaspel is toch weer begonnen?
echt ??quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whut!quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ik heb even dungeons getest (beta versie) maar ik ga binnenkort ook stoppenquote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet echt spelen, meer afwachten
[ afbeelding ]
voor mij was het klaar met 100 time machinesquote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet echt spelen, meer afwachten
[ afbeelding ]
leveloos stel zijn we ookquote:Op maandag 30 september 2013 20:30 schreef Bart het volgende:
[..]
voor mij was het klaar met 100 time machines
zijn we een stelquote:Op maandag 30 september 2013 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
leveloos stel zijn we ook
Ik denk dat ik oversla. Beetje druk tegenwoordig.quote:Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
MEN / Het Grote FOK!maffia Spel! Met een epic kick
Bezig met een nieuwe start zie ik nu.
Gevaarlijk is het hequote:Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Netflix start ook gewoon automagisch de volgende aflevering...dus nu alweer 3 afl. Dexter verder
moet ik gaan praten over kruidnoten, stroopwafels, hagelslag en drop of watquote:Op maandag 30 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind jullie ook allemaal heel schattig met jullie Netflix obsessiesInclu iedereen op FB
![]()
laat ons ook ff uitrazen jaquote:Op maandag 30 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind jullie ook allemaal heel schattig met jullie Netflix obsessiesInclu iedereen op FB
![]()
Not me...quote:Op maandag 30 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Dat klinkt als een uitstekende aanvulling voor Nederlandquote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hulu doet min of meer uitzending gemist. Alle series, direct na de aflevering ipv wachten tot het seizoen uit is en dan hopelijk op Netflix wordt gezet. En soms ook meer dan alleen series, en sommige (made for tv) films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |