Als ik PS een beetje kan inschatten is zij niet echt van de one night stands. Maar uiteraard kan het jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
En het hebben van seks lukt niet zonder een vriend/scharrel?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik PS een beetje kan inschatten is zij niet echt van de one night stands. Maar uiteraard kan het ja
PS heeft niets, dat was het punt. Dat heeft ze toch al een paar keer beklaagdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht al dat jullie dachten dat zwanger worden alleen kan als je een (beginnende) relatie hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik PS een beetje kan inschatten is zij niet echt van de one night stands. Maar uiteraard kan het ja
Verkrachten mag nog steeds niet...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht alleen aan one night stands.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkrachten mag nog steeds niet...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkrachten mag nog steeds niet...
Wat, je kan toch alleen maar zwanger worden als je heel erg van iemand houdt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jullie dachten dat zwanger worden alleen kan als je een (beginnende) relatie hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dacht meer scharrels toch of ook wel wildvreemden?
5 - 28 februari Thailand O+
Dat kan toch alleen als je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jullie dachten dat zwanger worden alleen kan als je een (beginnende) relatie hebt.
en knuffelt met je sokken aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als je getrouwd bent?
Da's geen scharrel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen aan one night stands.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat, je kan toch alleen maar zwanger worden als je heel erg van iemand houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dacht meer scharrels toch of ook wel wildvreemden?
![]()
defineer "wildvreemd"
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Scharrel is meer als je daar vaker iets mee doet. Friends with benefits zeg maarquote:
Uhm kerel die je ergens tegen komt en dezelfde avond mee het bed induikt?quote:
Ook zo'n fraaie term...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Scharrel is meer als je daar vaker iets mee doet. Friends with benefits zeg maar
meeste gevallen van verkrachting vinden plaats binnen de bekende sferen. Zoals ik hier wel eens gepost is, is dat mij ook overkomen. En nee, ik wil het er verder niet meer over die situatie hebbenquote:
Eh. Is me wellicht wel eens overkomen, misschien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Scharrel is meer als je daar vaker iets mee doet. Friends with benefits zeg maar
[..]
Uhm kerel die je ergens tegen komt en dezelfde avond mee het bed induikt?
Niks mis mee.quote:
Ach het boeit ook helemaal niks, ik ben ook een brave harrie hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meeste gevallen van verkrachting vinden plaats binnen de bekende sferen. Zoals ik hier wel eens gepost is, is dat mij ook overkomen. En nee, ik wil het er verder niet meer over die situatie hebben
[..]
Eh. Is me wellicht wel eens overkomen, misschien.
Vorige week nog letterlijk, maar toen eerlijk waar alleen maar daar geslapen want het alternatief was op de vloer bij een vriendin
Hoe zit het met jouw liefdesleven dan Cobra? Nog leuke dames op het oog?quote:
Zat leuke dames op het oog!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:37 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het met jouw liefdesleven dan Cobra? Nog leuke dames op het oog?
Dat weet je nooit zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zat leuke dames op het oog!
Andersom is het iets minder.
agreedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een scharrel en friends with benefits ook weer wat anders eigenlijk.![]()
Met een scharrel hoef je geen vrienden te zijn.
Dat is weer waar, maar friends with benefits is wel weer een scharrelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een scharrel en friends with benefits ook weer wat anders eigenlijk.![]()
Met een scharrel hoef je geen vrienden te zijn.
Ja, misschien is dat ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is weer waar, maar friends with benefits is wel weer een scharrel
Nope...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zekerMaar geen dates/scharrels dus?
Een vriendin van mij werkt in het ziekenhuis en daar komen toch wel de meest wilde verhalen vandaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vermoed dat ik hier van de dames ook wel het "wildste" leven heb. Of Grey's Anatomy en de Co-Assistent liggen dichter bij de waarheid dan we denken en wyccie heeft wat verhalen achter de hand. Ik was wel een laatbloeier, dat wel.
Ik wist even niet wat te zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
En nu vind ik het gek dat ik iets heftigs vertel en niemand erop reageert![]()
Ik godzijdank niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:38 schreef MaJo het volgende:
Overigens heeft bijna iedere vrouw wel eens gevallen van aanranding/verkrachting meegemaakt ben ik bangIk zelf ook met een goede vriend. Iets waar ik ook niet graag over praat.
Ik hoor via via dat die verhalen toch aardig kloppen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vermoed dat ik hier van de dames ook wel het "wildste" leven heb. Of Grey's Anatomy en de Co-Assistent liggen dichter bij de waarheid dan we denken en wyccie heeft wat verhalen achter de hand. Ik was wel een laatbloeier, dat wel.
Ik was ermee bezigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Je wil het er niet over hebben...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
maar... maar... je wilde het er niet over hebben zei jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Dat ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil het er niet over hebben...
Dat snap ik ook wel, ook omdat ik zeg er niet graag over te praten natuurlijk. Alleen dan zo gek als er weer niks op gezegd wordquote:
Ik wilde ook nog reageren op Ophelia (toffe bakfiets!) en ben nog half aan het bijlezen, vandaar. Ik probeerde ook te bedenken of ik een nare ervaring had gehad wat betreft seks/ aanranding, maar dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Nee ik zeg dat ik er niet graag over praat, PS zegt dat ze het er niet over wil hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil het er niet over hebben...
Alleen als je getrouwd bent toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat ik er niet graag over praat, PS zegt dat ze het er niet over wil hebben.
Het is ook iets wat ik niet aan veel mensen verteld heb, het ligt gevoelig. Maar vind ook wel weer dat ik het misschien wel moet vertellen zodat anderen er misschien door gesterkt worden. Mja het is gewoon een lastig iets
Overigens al vele jaren geleden hoor dus het zit niet echt meer diep.
Weet ik eigenlijk niet. Het is gewoon raar als je iets verteld wat je bijna nooit iemand verteld hebt en er dan niet op gereageerd wordt, maar ik snap het ook heel goed door wat ik zeiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat had je dan verwacht?
Dat ik of iemand anders zou zeggen 'Ik weet dat je het er niet graag over wilt hebben, maar doe toch maar eens...'?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Het is gewoon raar als je iets verteld wat je bijna nooit iemand verteld hebt en er dan niet op gereageerd wordt, maar ik snap het ook heel goed door wat ik zeiMaar goed, toch maar even van me afgeschreven als een soort van closure.
Is ook naar maar wat gebeurt is is gebeurt. Toch wel fijn om het eens van me af te schrijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
He bah MaJo en PSerg naar om te lezen dat jullie een nare situatie hebben meegemaakt
Ik ben misschien wel het braafste meisje hier; tweede jongen met wie ik zoende werd de vader van mijn kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |