SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Oh, niks van gemerktquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft minder lang een richting op te sturen. Ze ging bij mij naast en over
Ja rechts en links bovenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt
Heb ook pas 1x pingels gehad en die gingen allemaal wel de hoek in. Hopelijk is die in het dak van het doel nu niet meer zo OP. Zo debiel dat goede IRL pingels het makkelijkst voor de keeper waren.
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek inquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt
Heb ook pas 1x pingels gehad en die gingen allemaal wel de hoek in. Hopelijk is die in het dak van het doel nu niet meer zo OP. Zo debiel dat goede IRL pingels het makkelijkst voor de keeper waren.
Vorig jaar gewoon zachtjes drukken en omlaag mikken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek in
Naar de grond en naar de hoek richtenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek in
Huth kan evt ook nogquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Gewoon Mertesacker erin
Hazardquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huth kan evt ook nog
Of Heitinga
Wel echt een kut verdediging zeg
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayernquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huth kan evt ook nog
Of Heitinga
Wel echt kut opties allemaal om het te laten werken zeg
Ik heb Scocco ook zijn shooting stats zijn echt goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef ThadCastle het volgende:
Ragequitttt Martinez en Scocco, jezus wat een voorhoede
Zet Neuer - Terry en Lampard en CAM Mata of Oscarquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayern
Hij voelt Smooth, net als Jackson, Darwin en Montero oaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb Scocco ook zijn shooting stats zijn echt goed
Montero moet ik ook nog proberen heb hem wel in mijn club.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij voelt Smooth, net als Jackson, Darwin en Montero oa
Dan zit ik weer met half Chelseaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet Neuer - Terry en Lampard en CAM Mata of Oscar
Haha ja ik bleef maar editten. Eerst dacht ik kutteam en toen vond ik het wel meevallen eigenlijk. Toen dacht ik kutverdediging, maar dat is eigenlijk ook onzin op Merte naquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayern
Ferdinand-Felaini en CAM De Bruynequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan zit ik weer met half Chelsea
Ik wil niet teveel spelers van dezelfde club.
Vieze undercutterquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn TP is vol en niks verkoopt![]()
Zo maar eens gaan undercutten want dan heb ik nog genoeg winst.
Handelen gaat lekker vanavond
Jese stijgt nog niet echtquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:31 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Campagnaro stijgt ook als een gek.
12k sinds de laatste keer dat ik keek. Veel gekocht of maar een enkeling?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:31 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Campagnaro stijgt ook als een gek.
Komt nog wel met silvers, focus ligt nu bij veel mensen op goldquote:
Ik heb ruimte nodig om te kunnen handelenquote:
Ik had hem in een pack toen. Gister nog overwogen om hem te verkopen omdat ik Lewandowski niet kon betalen. Gelukkig niet gedaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
12k sinds de laatste keer dat ik keek. Veel gekocht of maar een enkeling?
[..]
Komt nog wel met silvers, focus ligt nu bij veel mensen op gold
Ik heb zo veel dealtjes opgepikt voor na de crashquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ruimte nodig om te kunnen handelen
Ik heb ook heel veel spelers opgeslagen, maar ook nu tijdens de crash loopt het goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb zo veel dealtjes opgepikt voor na de crash
Dan ben je aardig aantal aan het verkopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ruimte nodig om te kunnen handelen
Ik heb iets te veel spelers gekocht die nu nog steeds wat dalen dus dan maak ik er geen winst meer op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel spelers opgeslagen, maar ook nu tijdens de crash loopt het goed![]()
Je kan namelijk ook niet iedereen bewaren
Ik heb in de afgelopen 25 minuten 18 spelers gekochtquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb iets te veel spelers gekocht die nu nog steeds wat dalen dus dan maak ik er geen winst meer op.
Top deals zijn wel Ibson voor 4k wellington silva voor 950 coins en wellington voor 5k
Geweldige wedstrijd hequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
Lol jezus dat die er niet in ging
Was vanavond ook aan het hunten, maar had eigenlijk helemaal geen zin... maar gestopt en biertjes gaan drinkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb iets te veel spelers gekocht die nu nog steeds wat dalen dus dan maak ik er geen winst meer op.
Top deals zijn wel Ibson voor 4k wellington silva voor 950 coins en wellington voor 5k
90K laagste BINquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem in een pack toen. Gister nog overwogen om hem te verkopen omdat ik Lewandowski niet kon betalen. Gelukkig niet gedaan.
Was wel in de keeperquote:
Mwah ging wel zo goed was hij ook niet hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog die IF van Tiago in FIFA 11 ?
Die was echt goed
Voor mij was hij wel echt heel goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah ging wel zo goed was hij ook niet hoor
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf die baard, lijkt wel een zo'n dikke shoarma boer
ik vind het een mislukte kerstmanquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf die baard, lijkt wel een zo'n dikke shoarma boer
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
Zal Costa hiervoor een IF krijgen ?
Als hij die andere 1 op 1 had gemaakt had hij wel een grote kansquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Costa speelde wel goed, maar 1 goal voor een spits is toch niet echt bijzonder genoeg voor een IF lijkt me..ook al winnen ze dan bij Real.
3quote:
Ben je 10 uur te laat mee...quote:
Vorige keer met El Hamdaoui ook gedaan paar dagen voor de TOTW verkocht voor 5kquote:
Geen Reusquote:
IF Iscoquote:Op zondag 29 september 2013 00:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even een Alaba IF kopen denk.. Minder van op de markt dan IF Aguero![]()
Zit er weer inquote:
Stiekem van niet.quote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stiekem heb je die glitch gebruikt
Finesseshots zijn generfdquote:Op zondag 29 september 2013 00:10 schreef ThadCastle het volgende:
Nog steeds wordt slide tackle niet geupgrade bij een IF
IF Kruse lijkt m echt de perfecte naar binnenkappenfinesseshot-speler
Helemaal niet, zijn ze van plan maar dat duurt wel nog even.quote:
Helemaal welquote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Helemaal niet, zijn ze van plan maar dat duurt wel nog even.
Ondertussen blijft het geld binnenstromen hier en nog geen ban.
Traden is veel leuker nu dan het spel zelf
Traden is bijna altijd leukerquote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Helemaal niet, zijn ze van plan maar dat duurt wel nog even.
Ondertussen blijft het geld binnenstromen hier en nog geen ban.
Traden is veel leuker nu dan het spel zelf
Toen ik vanmiddag postte dat Negredo en dzeko samen mochten starten zei ik al dat het een goed FIFA 14 duo was voor cross abusequote:Op zondag 29 september 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
Ik moet tegen iemand die vandaag denk ik naar City gekeken heeft. Dzeko en Negredo voorin
Traden is een noodzakelijk kwaad.quote:
Was het ook een goal danquote:Op zondag 29 september 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Even een longshot van 30 meter met Fernandinho zijn weak foot toewel hij maar 2* weakfoot heeft
Af en toe is het wel saai ja.quote:
Daarom ook autobuyer, minimaal 10k per dagquote:Op zondag 29 september 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Af en toe is het wel saai ja.
Maar als je dan weer winst pakt
FIFA 13 konden ze ook primaquote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar ze zijn er nog. Nu kan je dat iig doen tov vorige Fifa.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:30 schreef Maoist het volgende:
Je moet nu is Fifa 13 spelen, voor het eerst voelt het of je een nieuwere versie speelt. Alles gaat veel soepeler. Enige probleem dat 13 had, was die hoge steekpassen en daar heeft 14 nog steeds last van.
Hoe had je dit in godsnaam aan kunnen zien komen. In FUT 12 waren waren die ratings per linie gewoon volgens de basis van het team. Dat werkte perfect. Abusers kon je er gewoon uit filteren door naar hun linieratings te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt non stop bij die single matches..zo kansloos. Maar ja, dit zag iedereen al aankomen
Waren het kopgoalsquote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef BDIL het volgende:
Costa 2 goals en 2 assist en weer een ragequit
laat je team eens zien ?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez en Scocco voorin![]()
3-1 gewonnen. Martinez 3 assists, Scocco 3 goals
Pic van het team?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez en Scocco voorin![]()
3-1 gewonnen. Martinez 3 assists, Scocco 3 goals
Dat niet.quote:
Ohja die met Quintero..hoe bevalt hij?quote:
Klopt daar is hij niet echt goed, maar als enigste welquote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt een CAM voor de buitenkant.
Is mij nog niet opgevallen haha. Zal even op hem letten. Net speelde montero daarquote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja die met Quintero..hoe bevalt hij?
Welke 433 dan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Speel nu 433, maar het loopt nog niet zo. Vraag me af of ik de verkeerde spelers gebruik of formatie. Wat vinden jullie tot nu toe goede formaties?
Ja, die met de CAM. Mja ik loop ook te kloten, snelle aanvallers, goed passende, afmakers, shooting etc. Heb gewoon mn draai nog niet zo. Ik dacht wellicht werkt een 4312 beter. Sterke spits houdt de bal vast incluis wat draaien en lanceert de andere snellere/beweeglijke spits.quote:Op zondag 29 september 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke 433 dan?
433(4) bevalt echt heel goed hier.
Coins kopen?quote:Op zondag 29 september 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja kk skeer
kan nog steeds geen paketten halen kut EA
Als je vaste leverancier heb ik ook nog wel wat beschikbaar. Betaling in pokerstars s.v.p.quote:
stuk beter als je coins had gehaaldquote:
waaromquote:Op zondag 29 september 2013 00:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
stuk beter als je coins had gehaald
gifcam, echt heel makkelijkquote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef DutchSL het volgende:
Met welk programma maken jullie gifjes van de filmpjes?
quote:Steaming turd of a footballer.
quote:He gives me hope that I might still make it at United.
quote:Absolutely woeful defender. Shouldn't have bought him.
quote:Shouldn't be anywhere near the first team. So poor defensively
quote:He's just a shit player, plain and simple. Countless step overs to deliver poor crosses again and again. Stupid tackles and angry talk to the ref as if it would render the foul to none.
quote:He's incompetent at performing almost every one of his duties.
quote:Do you remember when he signed and he said in his interview that no winger had ever got the better of him over a game?
How bad is the dutch league like...
Middenveld overlopen ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
Muriel
4222 vs 4312 is echt een rramp
Kenneth Vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 01:02 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand dit verklaren!
[ afbeelding ]
Best goede stats op FUT eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef wieisboos het volgende:
shit Siggy heeft 2* skills op H2H, gelukkig is hij in FUT gespaard gebleven
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritantquote:
Nainggolan is echt een beest,..dit jaar beter dan ooitquote:Op zondag 29 september 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritant
Muriel 4 goals
Je kan gifcam zelf nog wel iets tweaken met hogere bitrate enzo, maar dan worden de gifjes ook veel groter. Lekkere goal welquote:Op zondag 29 september 2013 01:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx. Jammer dat de resolutie van die filmpjes zo laag is op EA.
[ afbeelding ]
Ik scoor echt 20x zo vaak met dit soort knallen dan met finesse shots, maar dat zal wel aan mij liggen
Weak foot van Benzema ook nog.
Laat team eens zien, weet ik wie je minder aansprekenquote:Op zondag 29 september 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Net 4 potjes gespeeld en alle 4 gewonnen![]()
Van de Brasilvers spreken Wallyson, Raphael Martinho en Marquinho mij het meeste aan.
Metname Marquinho, zijn pass is fenomenaal
quote:Op zondag 29 september 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat team eens zien, weet ik wie je minder aanspreken
CB's bevallen minder of vallen gewoon niet op?quote:
Daar staan me wel een paar namen hoor.quote:
Komend jaar ook Pia, son.quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar staan me wel een paar namen hoor.Scooter son buddy pal, Faggy Fagner, Whoopi Goldberg
Kanu doet het ook erg goed, zet iedereen opzijquote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CB's bevallen minder of vallen gewoon niet op?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Schrijf anders even een review over iedereen. Niet te lang, gewoon 2 alinea's per speler ofzo.
Fagner is alleen snel maar zijn passing en schot zijn kut..quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En hoe zijn Faggy, Wellington, Whoopy en Fabiano?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Schrijf anders even een review over iedereen. Niet te lang, gewoon 2 alinea's per speler ofzo.
Haha ja dat is zo kut..vorig jaar ook al. Afvallende bal komt altijd bij je back en dat is meestal de laatste speler die hem moet krijgenquote:Op zondag 29 september 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fagner is alleen snel maar zijn passing en schot zijn kut..
Hij krijgt altijd de bal uit een corner buiten de 16, al 10 geschoten en 10x naast![]()
Martinho heeft wel al 3x op die wijze gescoord vanaf de andere kant
Adryan dan alleen? (L)quote:Op zondag 29 september 2013 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik daar een review over moet schrijven![]()
![]()
En dan heb ik nog 4 andere aanvallende middenvelders en verschillende backs
Nog niet mee gespeeldquote:
Dokkum West natuurlijk...quote:Op zondag 29 september 2013 01:44 schreef Ajacied7 het volgende:
DokkumWaar precies kan ik DS2 vinden?
Tegenstander van mij kreeg rood voor shirtje trekkenquote:Op zondag 29 september 2013 01:46 schreef BDIL het volgende:
45 minuut penalty tegen doordat de keeper een speler een stomp geeft![]()
Co-op season
Hee bakkert jij ook hierquote:Op zondag 29 september 2013 01:57 schreef TBakkert het volgende:
Mooie match gezien van AZ.
Ajax was ook opeens snel klaar met GAE zeg.
Ik zou echt razend worden als ik tegen jou moest spelen.quote:Op zondag 29 september 2013 01:51 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het nog een beetje.
Die versnelling van Ronaldinho na die Zidane
quote:Op zondag 29 september 2013 01:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou echt razend worden als ik tegen jou moest spelen.
PS door de raam, vuist in m'n hond z'n face planten alles.
Omdat dat niks meer met Fifa te maken heeftquote:
Met Ronaldinho mag hetquote:Op zondag 29 september 2013 02:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat dat niks meer met Fifa te maken heeft![]()
Edit: Jawel; met Fifa Street.
Ben je ookquote:Op zondag 29 september 2013 02:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met Ronaldinho mag het
Ozz vond me ook al irritant
quote:
quote:
Trusten.quote:
Like always..quote:Op zondag 29 september 2013 02:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Tevens goedenavond.
Zenit met 4-2 gewonnen van Spartak, staan nu bovenaan.
United was weer eens kansloos slecht...
Uiteraard. 3-2 gewonnen en ik had eigenlijk gescoord, maar toen hield iemand de bal met zijn lichaam van de lijn en toen kregen we geen strafbal.quote:Op zondag 29 september 2013 02:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Like always..
Heb je nog gehockeyd vandaag ?
Welke glitch?quote:Op zondag 29 september 2013 02:04 schreef poker4lifee het volgende:
bakkert heeft fulltime de glitch lopen abusen
quote:Op zondag 29 september 2013 02:04 schreef poker4lifee het volgende:
bakkert heeft fulltime de glitch lopen abusen
RTquote:Op zondag 29 september 2013 02:06 schreef DePresident. het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer op voetbal zit, lekker futten.
Ja zeker weer verloren dit keer mer 2-1 dus er zit een stijgende lijn in.quote:Op zondag 29 september 2013 02:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Uiteraard. 3-2 gewonnen en ik had eigenlijk gescoord, maar toen hield iemand de bal met zijn lichaam van de lijn en toen kregen we geen strafbal.
Jij nog gevoetbald?
Al moet ik volgende week wel werken.quote:
Bij mij kriebelt het ook wel als ik langs de lijn meekijk. Ook jammer dat ik sommige vrienden nu alleen nog met het uitgaansleven zie.quote:Op zondag 29 september 2013 02:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
RT
Al mis ik het voetballen wel echt. Lekker kapotgaan op zaterdagmorgen.
altijd gezellig, van die flikkers.quote:Op zondag 29 september 2013 02:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zeker weer verloren dit keer mer 2-1 dus er zit een stijgende lijn in.
een tegenstander die in de lucht sprong vond het nodig om mij tijdens zijn spring in mijn lichaam te trappen
Als ik niet op voetbal zat had ik zeker elk jaar meer dan 2500 gespeelde wedstrijden op FUTquote:Op zondag 29 september 2013 02:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
RT
Al mis ik het voetballen wel echt. Lekker kapotgaan op zaterdagmorgen.
Klopt heb nu ook wat mooie rode nop afdrukken in mijn lichaam staan.quote:Op zondag 29 september 2013 02:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
altijd gezellig, van die flikkers.
Als het in een duel is waarin je allebei fel inkomt, kan ik het me nog wel voorstellen. Maar van die mensen die altijd doelloos om zich heen schoppen.
Jij zit dan ook echt in zo'n prestatieteam.quote:Op zondag 29 september 2013 02:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik niet op voetbal zat had ik zeker elk jaar meer dan 2500 gespeelde wedstrijden op FUT
Gewoon naar de scheids lopen en heel demonstratief die afdrukken laten zien. Geeft mooie taferelen.quote:Op zondag 29 september 2013 02:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt heb nu ook wat mooie rode nop afdrukken in mijn lichaam staan.
Ik zei nog tegen hem rustig doe eens normaal werd ie boos op mij
Ja dat is soms wel kut.quote:Op zondag 29 september 2013 02:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij zit dan ook echt in zo'n prestatieteam.
En dan met een kop als Phil Jones. Zo maak je indruk bro.quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon naar de scheids lopen en heel demonstratief die afdrukken laten zien. Geeft mooie taferelen.
quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En dan met een kop als Phil Jones. Zo maak je indruk bro.
Het was een ginger wij naaien elkaar nietquote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon naar de scheids lopen en heel demonstratief die afdrukken laten zien. Geeft mooie taferelen.
Broederschap.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was een ginger wij naaien elkaar niet
Ik zag een keer in de TT Duplicate staan of zo, maar ik snap niet wat het inhoudt.quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Je hebt dus niks gehoord over de glitch ?
Het werd hier net een soort van gezellig.quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga denk ik toch maar weer even een potje spelen. gr gr
Als je 2 dezelfde chemstyles van uit je club naar je TP deed en weer terug in je club had je er 3 en dat zo de hele tijd door.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag een keer in de TT Duplicate staan of zo, maar ik snap niet wat het inhoudt.
Dit ja.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het werd hier net een soort van gezellig.
Hij speelt wel nog gewoon full-time FIFA 14. Zal wel zo zijn redenen hebben om niet meer te posten in dit forum.quote:
Persoonlijk of een reden hier ?quote:Op zondag 29 september 2013 02:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij speelt wel nog gewoon full-time FIFA 14. Zal wel zo zijn redenen hebben om niet meer te posten in dit forum.
Ik denk rond de 40k. En ook heel veel matchcoins.quote:Op zondag 29 september 2013 02:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ja.
Hoeveel heb je vandaag verdient met handelen als je de hele dag bezig was
Oh, maar dan zal je toch binnen no-time geband worden.quote:Op zondag 29 september 2013 02:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je 2 dezelfde chemstyles van uit je club naar je TP deed en weer terug in je club had je er 3 en dat zo de hele tijd door.
Had je er dus aldoor 1 gratis.
Lol DM maarquote:
Wat vind je van deze FIFA heb er jou volgens mij nog niet echt overgehoordquote:Op zondag 29 september 2013 02:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik denk rond de 40k. En ook heel veel matchcoins.
Werkt al niet meerquote:Op zondag 29 september 2013 02:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, maar dan zal je toch binnen no-time geband worden.
Sowieso met hunter of hawk doen dan, maar ik ga me daar niet mee bezig houden.
Dat fixen ze dan wel weer snel.quote:
Is wel eventjes wennen, maar ik krijg het steeds meer onder controle. Lewandowski in de spits is echtquote:Op zondag 29 september 2013 02:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat vind je van deze FIFA heb er jou volgens mij nog niet echt overgehoord
Hey hoeveel heb iji illigaalgeglitchd an?quote:Op zondag 29 september 2013 02:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Logisch ze zijn bang om inkomsten te missen
Niksquote:Op zondag 29 september 2013 02:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey hoeveel heb iji illigaalgeglitchd an?
Moet ik jou die DM's laten zien die je mij stuurde?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 02:41 schreef OmniRocket het volgende:
hallo,
alle glitchers worden geband
gr gr
EA
quote:Op zondag 29 september 2013 02:41 schreef OmniRocket het volgende:
hallo,
gr gr
EA
Hoi OmniRickertquote:Op zondag 29 september 2013 02:41 schreef OmniRocket het volgende:
hallo,
gr gr
EA
Bohhhquote:Op zondag 29 september 2013 02:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flashscores.co.uk/match/zurCikWe/#lineups;1
IF leite?
Van wie ?quote:Op zondag 29 september 2013 02:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij glitchete als een mofo hoorde ik
Ik kwam er net één tegen met achterin Vidic - Kompany en als spits Benteke. Had hij als CDM's ook nog Fellaini en Touré. Bukharov scoorde de winnende in de 87e minuut.quote:Op zondag 29 september 2013 02:59 schreef DePresident. het volgende:
Naarmate het later op de avond wordt kom je wel steeds betere spelers tegen.
Nu weer eentje met Aguero & Willian.
Jij wilt Bukharov en Scholes zien batsen.quote:Op zondag 29 september 2013 03:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kwam er net één tegen met achterin Vidic - Kompany en als spits Benteke. Had hij als CDM's ook nog Fellaini en Touré. Bukharov scoorde de winnende in de 87e minuut.![]()
ok KingZhano.quote:Op zondag 29 september 2013 03:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij wilt Bukharov en Scholes zien batsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
kom clubs hontquote:Op zondag 29 september 2013 03:52 schreef Lindgren. het volgende:
Tering. Over 5 uur gaat mijn wekker om weer eens 90 minuten te maken.![]()
quote:
quote:
kutsmoes is kutquote:Op zondag 29 september 2013 03:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ja. Ik reis wel even anderhalf uur om een potje met jullie te clubsen. Goed plan. Puik. Toppie.
quote:
thx, gl morgenquote:Op zondag 29 september 2013 04:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben pitten. Die wekker.Ik zie er echt tegenop.
Tsjuus. Club ze nog even.
Tering, lekker op de zondagmorgenquote:Op zondag 29 september 2013 08:17 schreef Lastpost het volgende:
Speltip #195859, start nooit weddenschappen in een dronken bui. Over drie kwartier weer aan de start voor een trainingsloop van 21km om in april 2014 de volledige marathon te kunnen halen.![]()
Waar ben ik aan begonnen, hahaha.
Dan ben je ook gewoon een drol.quote:Op zondag 29 september 2013 08:17 schreef Lastpost het volgende:
Speltip #195859, start nooit weddenschappen in een dronken bui. Over drie kwartier weer aan de start voor een trainingsloop van 21km om in april 2014 de volledige marathon te kunnen halen.![]()
Waar ben ik aan begonnen, hahaha.
lekker...ik zit te wachten tot prijzen van depay weer beetje gaan stijgen. aantal in ieder geval een stuk minder op de markt t.o.v. gister en prijs begint langzaam weer te stijgen. Met beetje geluk morgen gewoon voor 6k winst kunnen verkopenquote:Op zondag 29 september 2013 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
Moguh![]()
daily gifts 500c en silver gift pack met niets er in![]()
ach alle kleine beetjes helpen
wel eindelijk piazon verkocht voor 10K![]()
lekker voor hoeveel ingekocht dan ?quote:Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
lekker...ik zit te wachten tot prijzen van depay weer beetje gaan stijgen. aantal in ieder geval een stuk minder op de markt t.o.v. gister en prijs begint langzaam weer te stijgen. Met beetje geluk morgen gewoon voor 6k winst kunnen verkopen
wat een spannende gebeurtenissen allemaal op zo'n zaterdag avond zegquote:Op zondag 29 september 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar ben ik weerIk mis een keer Ajax en ineens scoren ze 6x.. ik heb het nog niet gezien, MotD heb ik ook gemist maar ik was op tijd terug voor een deel van The Football League show dus dat heb ik nog wel gezien.
We gingen gisteren nadat we naar de club waren geweest ergens eten, toen was het al 1 uur en toen probeerde ik op internet te komen. Dat lukte heel even waardoor ik erachter kwam dat Ajax 6-0 had gewonnen
Eerst even mijn daily gifts.. 2x een bronze gift pack maar ook nog een silver pack.quote:Op zondag 29 september 2013 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat een spannende gebeurtenissen allemaal op zo'n zaterdag avond zeg![]()
en nu SMLENO'en
Had um vrijdag voor 10,5k (had hem toen meteen moet verkopen voor 18k) gister lag prijs rond 10k en nu ligt ie rond de 12k... open dat ie na het weekend weer stijgt richting 16kquote:Op zondag 29 september 2013 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker voor hoeveel ingekocht dan ?
hier nog op zoek naar een keeper serie A iemand suggesties ?
@patje moguhh
dat moet xbox zijn, PS mis ik net 2 BINs van 15 en 17.25K die instant weg gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Had um vrijdag voor 10,5k (had hem toen meteen moet verkopen voor 18k) gister lag prijs rond 10k en nu ligt ie rond de 12k... open dat ie na het weekend weer stijgt richting 16k
Inderdaad. Reemi schopte mijn boetius kapot in de wedstrijd tussen ons. Verlies je hard, blessure en het telt ook voor je recordquote:Op zondag 29 september 2013 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat moet xbox zijn, PS mis ik net 2 BINs van 15 en 17.25K die instant weg gaan.
hij is bij mij geblesseerdmaar toch wel weer fijn dat er blessure's inzitten.
Wat is die Reemi een klootzak zeg.quote:Op zondag 29 september 2013 10:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Inderdaad. Reemi schopte mijn boetius kapot in de wedstrijd tussen ons. Verlies je hard, blessure en het telt ook voor je record
Yep xbox...was een kerel die er een stuk of 15 op had gezet voor 12.5K BIN terwijl prijs toen rond de 16K lagquote:Op zondag 29 september 2013 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat moet xbox zijn, PS mis ik net 2 BINs van 15 en 17.25K die instant weg gaan.
hij is bij mij geblesseerdmaar toch wel weer fijn dat er blessure's inzitten.
daar ga je toch vanquote:Op zondag 29 september 2013 10:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Inderdaad. Reemi schopte mijn boetius kapot in de wedstrijd tussen ons. Verlies je hard, blessure en het telt ook voor je record
Nee is een goeie kerel maar man wat hij is hij anti Feyenoordquote:Op zondag 29 september 2013 10:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is die Reemi een klootzak zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |