Al moet ik volgende week wel werken.quote:
Bij mij kriebelt het ook wel als ik langs de lijn meekijk. Ook jammer dat ik sommige vrienden nu alleen nog met het uitgaansleven zie.quote:Op zondag 29 september 2013 02:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
RT
Al mis ik het voetballen wel echt. Lekker kapotgaan op zaterdagmorgen.
altijd gezellig, van die flikkers.quote:Op zondag 29 september 2013 02:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zeker weer verloren dit keer mer 2-1 dus er zit een stijgende lijn in.
een tegenstander die in de lucht sprong vond het nodig om mij tijdens zijn spring in mijn lichaam te trappen
Als ik niet op voetbal zat had ik zeker elk jaar meer dan 2500 gespeelde wedstrijden op FUTquote:Op zondag 29 september 2013 02:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
RT
Al mis ik het voetballen wel echt. Lekker kapotgaan op zaterdagmorgen.
Klopt heb nu ook wat mooie rode nop afdrukken in mijn lichaam staan.quote:Op zondag 29 september 2013 02:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
altijd gezellig, van die flikkers.
Als het in een duel is waarin je allebei fel inkomt, kan ik het me nog wel voorstellen. Maar van die mensen die altijd doelloos om zich heen schoppen.
Jij zit dan ook echt in zo'n prestatieteam.quote:Op zondag 29 september 2013 02:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik niet op voetbal zat had ik zeker elk jaar meer dan 2500 gespeelde wedstrijden op FUT
Gewoon naar de scheids lopen en heel demonstratief die afdrukken laten zien. Geeft mooie taferelen.quote:Op zondag 29 september 2013 02:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt heb nu ook wat mooie rode nop afdrukken in mijn lichaam staan.
Ik zei nog tegen hem rustig doe eens normaal werd ie boos op mij
Ja dat is soms wel kut.quote:Op zondag 29 september 2013 02:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij zit dan ook echt in zo'n prestatieteam.
En dan met een kop als Phil Jones. Zo maak je indruk bro.quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon naar de scheids lopen en heel demonstratief die afdrukken laten zien. Geeft mooie taferelen.
quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En dan met een kop als Phil Jones. Zo maak je indruk bro.
Het was een ginger wij naaien elkaar nietquote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon naar de scheids lopen en heel demonstratief die afdrukken laten zien. Geeft mooie taferelen.
Broederschap.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was een ginger wij naaien elkaar niet
Ik zag een keer in de TT Duplicate staan of zo, maar ik snap niet wat het inhoudt.quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Je hebt dus niks gehoord over de glitch ?
Het werd hier net een soort van gezellig.quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga denk ik toch maar weer even een potje spelen. gr gr
Als je 2 dezelfde chemstyles van uit je club naar je TP deed en weer terug in je club had je er 3 en dat zo de hele tijd door.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag een keer in de TT Duplicate staan of zo, maar ik snap niet wat het inhoudt.
Dit ja.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het werd hier net een soort van gezellig.
Hij speelt wel nog gewoon full-time FIFA 14. Zal wel zo zijn redenen hebben om niet meer te posten in dit forum.quote:
Persoonlijk of een reden hier ?quote:Op zondag 29 september 2013 02:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij speelt wel nog gewoon full-time FIFA 14. Zal wel zo zijn redenen hebben om niet meer te posten in dit forum.
Ik denk rond de 40k. En ook heel veel matchcoins.quote:Op zondag 29 september 2013 02:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ja.
Hoeveel heb je vandaag verdient met handelen als je de hele dag bezig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |