Af en toe is het wel saai ja.quote:
Daarom ook autobuyer, minimaal 10k per dagquote:Op zondag 29 september 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Af en toe is het wel saai ja.
Maar als je dan weer winst pakt
FIFA 13 konden ze ook primaquote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar ze zijn er nog. Nu kan je dat iig doen tov vorige Fifa.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:30 schreef Maoist het volgende:
Je moet nu is Fifa 13 spelen, voor het eerst voelt het of je een nieuwere versie speelt. Alles gaat veel soepeler. Enige probleem dat 13 had, was die hoge steekpassen en daar heeft 14 nog steeds last van.
Hoe had je dit in godsnaam aan kunnen zien komen. In FUT 12 waren waren die ratings per linie gewoon volgens de basis van het team. Dat werkte perfect. Abusers kon je er gewoon uit filteren door naar hun linieratings te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt non stop bij die single matches..zo kansloos. Maar ja, dit zag iedereen al aankomen
Waren het kopgoalsquote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef BDIL het volgende:
Costa 2 goals en 2 assist en weer een ragequit
laat je team eens zien ?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez en Scocco voorin![]()
3-1 gewonnen. Martinez 3 assists, Scocco 3 goals
Pic van het team?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez en Scocco voorin![]()
3-1 gewonnen. Martinez 3 assists, Scocco 3 goals
Dat niet.quote:
Ohja die met Quintero..hoe bevalt hij?quote:
Klopt daar is hij niet echt goed, maar als enigste welquote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt een CAM voor de buitenkant.
Is mij nog niet opgevallen haha. Zal even op hem letten. Net speelde montero daarquote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja die met Quintero..hoe bevalt hij?
Welke 433 dan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Speel nu 433, maar het loopt nog niet zo. Vraag me af of ik de verkeerde spelers gebruik of formatie. Wat vinden jullie tot nu toe goede formaties?
Ja, die met de CAM. Mja ik loop ook te kloten, snelle aanvallers, goed passende, afmakers, shooting etc. Heb gewoon mn draai nog niet zo. Ik dacht wellicht werkt een 4312 beter. Sterke spits houdt de bal vast incluis wat draaien en lanceert de andere snellere/beweeglijke spits.quote:Op zondag 29 september 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke 433 dan?
433(4) bevalt echt heel goed hier.
Coins kopen?quote:Op zondag 29 september 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja kk skeer
kan nog steeds geen paketten halen kut EA
Als je vaste leverancier heb ik ook nog wel wat beschikbaar. Betaling in pokerstars s.v.p.quote:
stuk beter als je coins had gehaaldquote:
waaromquote:Op zondag 29 september 2013 00:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
stuk beter als je coins had gehaald
gifcam, echt heel makkelijkquote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef DutchSL het volgende:
Met welk programma maken jullie gifjes van de filmpjes?
quote:Steaming turd of a footballer.
quote:He gives me hope that I might still make it at United.
quote:Absolutely woeful defender. Shouldn't have bought him.
quote:Shouldn't be anywhere near the first team. So poor defensively
quote:He's just a shit player, plain and simple. Countless step overs to deliver poor crosses again and again. Stupid tackles and angry talk to the ref as if it would render the foul to none.
quote:He's incompetent at performing almost every one of his duties.
quote:Do you remember when he signed and he said in his interview that no winger had ever got the better of him over a game?
How bad is the dutch league like...
Middenveld overlopen ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
Muriel
4222 vs 4312 is echt een rramp
Kenneth Vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 01:02 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand dit verklaren!
[ afbeelding ]
Best goede stats op FUT eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef wieisboos het volgende:
shit Siggy heeft 2* skills op H2H, gelukkig is hij in FUT gespaard gebleven
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritantquote:
Nainggolan is echt een beest,..dit jaar beter dan ooitquote:Op zondag 29 september 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritant
Muriel 4 goals
Je kan gifcam zelf nog wel iets tweaken met hogere bitrate enzo, maar dan worden de gifjes ook veel groter. Lekkere goal welquote:Op zondag 29 september 2013 01:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx. Jammer dat de resolutie van die filmpjes zo laag is op EA.
[ afbeelding ]
Ik scoor echt 20x zo vaak met dit soort knallen dan met finesse shots, maar dat zal wel aan mij liggen
Weak foot van Benzema ook nog.
Laat team eens zien, weet ik wie je minder aansprekenquote:Op zondag 29 september 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Net 4 potjes gespeeld en alle 4 gewonnen![]()
Van de Brasilvers spreken Wallyson, Raphael Martinho en Marquinho mij het meeste aan.
Metname Marquinho, zijn pass is fenomenaal
quote:Op zondag 29 september 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat team eens zien, weet ik wie je minder aanspreken
CB's bevallen minder of vallen gewoon niet op?quote:
Daar staan me wel een paar namen hoor.quote:
Komend jaar ook Pia, son.quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar staan me wel een paar namen hoor.Scooter son buddy pal, Faggy Fagner, Whoopi Goldberg
Kanu doet het ook erg goed, zet iedereen opzijquote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CB's bevallen minder of vallen gewoon niet op?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Schrijf anders even een review over iedereen. Niet te lang, gewoon 2 alinea's per speler ofzo.
Fagner is alleen snel maar zijn passing en schot zijn kut..quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En hoe zijn Faggy, Wellington, Whoopy en Fabiano?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Schrijf anders even een review over iedereen. Niet te lang, gewoon 2 alinea's per speler ofzo.
Haha ja dat is zo kut..vorig jaar ook al. Afvallende bal komt altijd bij je back en dat is meestal de laatste speler die hem moet krijgenquote:Op zondag 29 september 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fagner is alleen snel maar zijn passing en schot zijn kut..
Hij krijgt altijd de bal uit een corner buiten de 16, al 10 geschoten en 10x naast![]()
Martinho heeft wel al 3x op die wijze gescoord vanaf de andere kant
Adryan dan alleen? (L)quote:Op zondag 29 september 2013 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik daar een review over moet schrijven![]()
![]()
En dan heb ik nog 4 andere aanvallende middenvelders en verschillende backs
Nog niet mee gespeeldquote:
Dokkum West natuurlijk...quote:Op zondag 29 september 2013 01:44 schreef Ajacied7 het volgende:
DokkumWaar precies kan ik DS2 vinden?
Tegenstander van mij kreeg rood voor shirtje trekkenquote:Op zondag 29 september 2013 01:46 schreef BDIL het volgende:
45 minuut penalty tegen doordat de keeper een speler een stomp geeft![]()
Co-op season
Hee bakkert jij ook hierquote:Op zondag 29 september 2013 01:57 schreef TBakkert het volgende:
Mooie match gezien van AZ.
Ajax was ook opeens snel klaar met GAE zeg.
Ik zou echt razend worden als ik tegen jou moest spelen.quote:Op zondag 29 september 2013 01:51 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het nog een beetje.
Die versnelling van Ronaldinho na die Zidane
quote:Op zondag 29 september 2013 01:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou echt razend worden als ik tegen jou moest spelen.
PS door de raam, vuist in m'n hond z'n face planten alles.
Omdat dat niks meer met Fifa te maken heeftquote:
Met Ronaldinho mag hetquote:Op zondag 29 september 2013 02:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat dat niks meer met Fifa te maken heeft![]()
Edit: Jawel; met Fifa Street.
Ben je ookquote:Op zondag 29 september 2013 02:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met Ronaldinho mag het
Ozz vond me ook al irritant
quote:
quote:
Trusten.quote:
Like always..quote:Op zondag 29 september 2013 02:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Tevens goedenavond.
Zenit met 4-2 gewonnen van Spartak, staan nu bovenaan.
United was weer eens kansloos slecht...
Uiteraard. 3-2 gewonnen en ik had eigenlijk gescoord, maar toen hield iemand de bal met zijn lichaam van de lijn en toen kregen we geen strafbal.quote:Op zondag 29 september 2013 02:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Like always..
Heb je nog gehockeyd vandaag ?
Welke glitch?quote:Op zondag 29 september 2013 02:04 schreef poker4lifee het volgende:
bakkert heeft fulltime de glitch lopen abusen
quote:Op zondag 29 september 2013 02:04 schreef poker4lifee het volgende:
bakkert heeft fulltime de glitch lopen abusen
RTquote:Op zondag 29 september 2013 02:06 schreef DePresident. het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer op voetbal zit, lekker futten.
Ja zeker weer verloren dit keer mer 2-1 dus er zit een stijgende lijn in.quote:Op zondag 29 september 2013 02:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Uiteraard. 3-2 gewonnen en ik had eigenlijk gescoord, maar toen hield iemand de bal met zijn lichaam van de lijn en toen kregen we geen strafbal.
Jij nog gevoetbald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |