Welke 433 dan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Speel nu 433, maar het loopt nog niet zo. Vraag me af of ik de verkeerde spelers gebruik of formatie. Wat vinden jullie tot nu toe goede formaties?
Ja, die met de CAM. Mja ik loop ook te kloten, snelle aanvallers, goed passende, afmakers, shooting etc. Heb gewoon mn draai nog niet zo. Ik dacht wellicht werkt een 4312 beter. Sterke spits houdt de bal vast incluis wat draaien en lanceert de andere snellere/beweeglijke spits.quote:Op zondag 29 september 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke 433 dan?
433(4) bevalt echt heel goed hier.
Coins kopen?quote:Op zondag 29 september 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja kk skeer
kan nog steeds geen paketten halen kut EA
Als je vaste leverancier heb ik ook nog wel wat beschikbaar. Betaling in pokerstars s.v.p.quote:
stuk beter als je coins had gehaaldquote:
waaromquote:Op zondag 29 september 2013 00:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
stuk beter als je coins had gehaald
gifcam, echt heel makkelijkquote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef DutchSL het volgende:
Met welk programma maken jullie gifjes van de filmpjes?
quote:Steaming turd of a footballer.
quote:He gives me hope that I might still make it at United.
quote:Absolutely woeful defender. Shouldn't have bought him.
quote:Shouldn't be anywhere near the first team. So poor defensively
quote:He's just a shit player, plain and simple. Countless step overs to deliver poor crosses again and again. Stupid tackles and angry talk to the ref as if it would render the foul to none.
quote:He's incompetent at performing almost every one of his duties.
quote:Do you remember when he signed and he said in his interview that no winger had ever got the better of him over a game?
How bad is the dutch league like...
Middenveld overlopen ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
Muriel
4222 vs 4312 is echt een rramp
Kenneth Vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 01:02 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand dit verklaren!
[ afbeelding ]
Best goede stats op FUT eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef wieisboos het volgende:
shit Siggy heeft 2* skills op H2H, gelukkig is hij in FUT gespaard gebleven
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritantquote:
Nainggolan is echt een beest,..dit jaar beter dan ooitquote:Op zondag 29 september 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritant
Muriel 4 goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |