SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Oh, niks van gemerktquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft minder lang een richting op te sturen. Ze ging bij mij naast en over
Ja rechts en links bovenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt
Heb ook pas 1x pingels gehad en die gingen allemaal wel de hoek in. Hopelijk is die in het dak van het doel nu niet meer zo OP. Zo debiel dat goede IRL pingels het makkelijkst voor de keeper waren.
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek inquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt
Heb ook pas 1x pingels gehad en die gingen allemaal wel de hoek in. Hopelijk is die in het dak van het doel nu niet meer zo OP. Zo debiel dat goede IRL pingels het makkelijkst voor de keeper waren.
Vorig jaar gewoon zachtjes drukken en omlaag mikken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek in
Naar de grond en naar de hoek richtenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek in
Huth kan evt ook nogquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Gewoon Mertesacker erin
Hazardquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huth kan evt ook nog
Of Heitinga
Wel echt een kut verdediging zeg
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayernquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huth kan evt ook nog
Of Heitinga
Wel echt kut opties allemaal om het te laten werken zeg
Ik heb Scocco ook zijn shooting stats zijn echt goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef ThadCastle het volgende:
Ragequitttt Martinez en Scocco, jezus wat een voorhoede
Zet Neuer - Terry en Lampard en CAM Mata of Oscarquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayern
Hij voelt Smooth, net als Jackson, Darwin en Montero oaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb Scocco ook zijn shooting stats zijn echt goed
Montero moet ik ook nog proberen heb hem wel in mijn club.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij voelt Smooth, net als Jackson, Darwin en Montero oa
Dan zit ik weer met half Chelseaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet Neuer - Terry en Lampard en CAM Mata of Oscar
Haha ja ik bleef maar editten. Eerst dacht ik kutteam en toen vond ik het wel meevallen eigenlijk. Toen dacht ik kutverdediging, maar dat is eigenlijk ook onzin op Merte naquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayern
Ferdinand-Felaini en CAM De Bruynequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan zit ik weer met half Chelsea
Ik wil niet teveel spelers van dezelfde club.
Vieze undercutterquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn TP is vol en niks verkoopt![]()
Zo maar eens gaan undercutten want dan heb ik nog genoeg winst.
Handelen gaat lekker vanavond
Jese stijgt nog niet echtquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:31 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Campagnaro stijgt ook als een gek.
12k sinds de laatste keer dat ik keek. Veel gekocht of maar een enkeling?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:31 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Campagnaro stijgt ook als een gek.
Komt nog wel met silvers, focus ligt nu bij veel mensen op goldquote:
Ik heb ruimte nodig om te kunnen handelenquote:
Ik had hem in een pack toen. Gister nog overwogen om hem te verkopen omdat ik Lewandowski niet kon betalen. Gelukkig niet gedaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
12k sinds de laatste keer dat ik keek. Veel gekocht of maar een enkeling?
[..]
Komt nog wel met silvers, focus ligt nu bij veel mensen op gold
Ik heb zo veel dealtjes opgepikt voor na de crashquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ruimte nodig om te kunnen handelen
Ik heb ook heel veel spelers opgeslagen, maar ook nu tijdens de crash loopt het goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb zo veel dealtjes opgepikt voor na de crash
Dan ben je aardig aantal aan het verkopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ruimte nodig om te kunnen handelen
Ik heb iets te veel spelers gekocht die nu nog steeds wat dalen dus dan maak ik er geen winst meer op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel spelers opgeslagen, maar ook nu tijdens de crash loopt het goed![]()
Je kan namelijk ook niet iedereen bewaren
Ik heb in de afgelopen 25 minuten 18 spelers gekochtquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb iets te veel spelers gekocht die nu nog steeds wat dalen dus dan maak ik er geen winst meer op.
Top deals zijn wel Ibson voor 4k wellington silva voor 950 coins en wellington voor 5k
Geweldige wedstrijd hequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
Lol jezus dat die er niet in ging
Was vanavond ook aan het hunten, maar had eigenlijk helemaal geen zin... maar gestopt en biertjes gaan drinkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb iets te veel spelers gekocht die nu nog steeds wat dalen dus dan maak ik er geen winst meer op.
Top deals zijn wel Ibson voor 4k wellington silva voor 950 coins en wellington voor 5k
90K laagste BINquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem in een pack toen. Gister nog overwogen om hem te verkopen omdat ik Lewandowski niet kon betalen. Gelukkig niet gedaan.
Was wel in de keeperquote:
Mwah ging wel zo goed was hij ook niet hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog die IF van Tiago in FIFA 11 ?
Die was echt goed
Voor mij was hij wel echt heel goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah ging wel zo goed was hij ook niet hoor
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf die baard, lijkt wel een zo'n dikke shoarma boer
ik vind het een mislukte kerstmanquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf die baard, lijkt wel een zo'n dikke shoarma boer
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
Zal Costa hiervoor een IF krijgen ?
Als hij die andere 1 op 1 had gemaakt had hij wel een grote kansquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Costa speelde wel goed, maar 1 goal voor een spits is toch niet echt bijzonder genoeg voor een IF lijkt me..ook al winnen ze dan bij Real.
3quote:
Ben je 10 uur te laat mee...quote:
Vorige keer met El Hamdaoui ook gedaan paar dagen voor de TOTW verkocht voor 5kquote:
Geen Reusquote:
IF Iscoquote:Op zondag 29 september 2013 00:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even een Alaba IF kopen denk.. Minder van op de markt dan IF Aguero![]()
Zit er weer inquote:
Stiekem van niet.quote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stiekem heb je die glitch gebruikt
Finesseshots zijn generfdquote:Op zondag 29 september 2013 00:10 schreef ThadCastle het volgende:
Nog steeds wordt slide tackle niet geupgrade bij een IF
IF Kruse lijkt m echt de perfecte naar binnenkappenfinesseshot-speler
Helemaal niet, zijn ze van plan maar dat duurt wel nog even.quote:
Helemaal welquote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Helemaal niet, zijn ze van plan maar dat duurt wel nog even.
Ondertussen blijft het geld binnenstromen hier en nog geen ban.
Traden is veel leuker nu dan het spel zelf
Traden is bijna altijd leukerquote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Helemaal niet, zijn ze van plan maar dat duurt wel nog even.
Ondertussen blijft het geld binnenstromen hier en nog geen ban.
Traden is veel leuker nu dan het spel zelf
Toen ik vanmiddag postte dat Negredo en dzeko samen mochten starten zei ik al dat het een goed FIFA 14 duo was voor cross abusequote:Op zondag 29 september 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
Ik moet tegen iemand die vandaag denk ik naar City gekeken heeft. Dzeko en Negredo voorin
Traden is een noodzakelijk kwaad.quote:
Was het ook een goal danquote:Op zondag 29 september 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Even een longshot van 30 meter met Fernandinho zijn weak foot toewel hij maar 2* weakfoot heeft
Af en toe is het wel saai ja.quote:
Daarom ook autobuyer, minimaal 10k per dagquote:Op zondag 29 september 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Af en toe is het wel saai ja.
Maar als je dan weer winst pakt
FIFA 13 konden ze ook primaquote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar ze zijn er nog. Nu kan je dat iig doen tov vorige Fifa.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:30 schreef Maoist het volgende:
Je moet nu is Fifa 13 spelen, voor het eerst voelt het of je een nieuwere versie speelt. Alles gaat veel soepeler. Enige probleem dat 13 had, was die hoge steekpassen en daar heeft 14 nog steeds last van.
Hoe had je dit in godsnaam aan kunnen zien komen. In FUT 12 waren waren die ratings per linie gewoon volgens de basis van het team. Dat werkte perfect. Abusers kon je er gewoon uit filteren door naar hun linieratings te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt non stop bij die single matches..zo kansloos. Maar ja, dit zag iedereen al aankomen
Waren het kopgoalsquote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef BDIL het volgende:
Costa 2 goals en 2 assist en weer een ragequit
laat je team eens zien ?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez en Scocco voorin![]()
3-1 gewonnen. Martinez 3 assists, Scocco 3 goals
Pic van het team?quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Martinez en Scocco voorin![]()
3-1 gewonnen. Martinez 3 assists, Scocco 3 goals
Dat niet.quote:
Ohja die met Quintero..hoe bevalt hij?quote:
Klopt daar is hij niet echt goed, maar als enigste welquote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt een CAM voor de buitenkant.
Is mij nog niet opgevallen haha. Zal even op hem letten. Net speelde montero daarquote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja die met Quintero..hoe bevalt hij?
Welke 433 dan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Speel nu 433, maar het loopt nog niet zo. Vraag me af of ik de verkeerde spelers gebruik of formatie. Wat vinden jullie tot nu toe goede formaties?
Ja, die met de CAM. Mja ik loop ook te kloten, snelle aanvallers, goed passende, afmakers, shooting etc. Heb gewoon mn draai nog niet zo. Ik dacht wellicht werkt een 4312 beter. Sterke spits houdt de bal vast incluis wat draaien en lanceert de andere snellere/beweeglijke spits.quote:Op zondag 29 september 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke 433 dan?
433(4) bevalt echt heel goed hier.
Coins kopen?quote:Op zondag 29 september 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja kk skeer
kan nog steeds geen paketten halen kut EA
Als je vaste leverancier heb ik ook nog wel wat beschikbaar. Betaling in pokerstars s.v.p.quote:
stuk beter als je coins had gehaaldquote:
waaromquote:Op zondag 29 september 2013 00:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
stuk beter als je coins had gehaald
gifcam, echt heel makkelijkquote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef DutchSL het volgende:
Met welk programma maken jullie gifjes van de filmpjes?
quote:Steaming turd of a footballer.
quote:He gives me hope that I might still make it at United.
quote:Absolutely woeful defender. Shouldn't have bought him.
quote:Shouldn't be anywhere near the first team. So poor defensively
quote:He's just a shit player, plain and simple. Countless step overs to deliver poor crosses again and again. Stupid tackles and angry talk to the ref as if it would render the foul to none.
quote:He's incompetent at performing almost every one of his duties.
quote:Do you remember when he signed and he said in his interview that no winger had ever got the better of him over a game?
How bad is the dutch league like...
Middenveld overlopen ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
Muriel
4222 vs 4312 is echt een rramp
Kenneth Vermeerquote:Op zondag 29 september 2013 01:02 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand dit verklaren!
[ afbeelding ]
Best goede stats op FUT eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef wieisboos het volgende:
shit Siggy heeft 2* skills op H2H, gelukkig is hij in FUT gespaard gebleven
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritantquote:
Nainggolan is echt een beest,..dit jaar beter dan ooitquote:Op zondag 29 september 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kon steeds geen vrije man vinden. En pogba en die belg met gekke naam waren mega irritant
Muriel 4 goals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |