Je kan gifcam zelf nog wel iets tweaken met hogere bitrate enzo, maar dan worden de gifjes ook veel groter. Lekkere goal welquote:Op zondag 29 september 2013 01:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx. Jammer dat de resolutie van die filmpjes zo laag is op EA.
[ afbeelding ]
Ik scoor echt 20x zo vaak met dit soort knallen dan met finesse shots, maar dat zal wel aan mij liggen
Weak foot van Benzema ook nog.
Laat team eens zien, weet ik wie je minder aansprekenquote:Op zondag 29 september 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Net 4 potjes gespeeld en alle 4 gewonnen![]()
Van de Brasilvers spreken Wallyson, Raphael Martinho en Marquinho mij het meeste aan.
Metname Marquinho, zijn pass is fenomenaal
quote:Op zondag 29 september 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat team eens zien, weet ik wie je minder aanspreken
CB's bevallen minder of vallen gewoon niet op?quote:
Daar staan me wel een paar namen hoor.quote:
Komend jaar ook Pia, son.quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar staan me wel een paar namen hoor.Scooter son buddy pal, Faggy Fagner, Whoopi Goldberg
Kanu doet het ook erg goed, zet iedereen opzijquote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CB's bevallen minder of vallen gewoon niet op?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Schrijf anders even een review over iedereen. Niet te lang, gewoon 2 alinea's per speler ofzo.
Fagner is alleen snel maar zijn passing en schot zijn kut..quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En hoe zijn Faggy, Wellington, Whoopy en Fabiano?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Schrijf anders even een review over iedereen. Niet te lang, gewoon 2 alinea's per speler ofzo.
Haha ja dat is zo kut..vorig jaar ook al. Afvallende bal komt altijd bij je back en dat is meestal de laatste speler die hem moet krijgenquote:Op zondag 29 september 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fagner is alleen snel maar zijn passing en schot zijn kut..
Hij krijgt altijd de bal uit een corner buiten de 16, al 10 geschoten en 10x naast![]()
Martinho heeft wel al 3x op die wijze gescoord vanaf de andere kant
Adryan dan alleen? (L)quote:Op zondag 29 september 2013 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik daar een review over moet schrijven![]()
![]()
En dan heb ik nog 4 andere aanvallende middenvelders en verschillende backs
Nog niet mee gespeeldquote:
Dokkum West natuurlijk...quote:Op zondag 29 september 2013 01:44 schreef Ajacied7 het volgende:
DokkumWaar precies kan ik DS2 vinden?
Tegenstander van mij kreeg rood voor shirtje trekkenquote:Op zondag 29 september 2013 01:46 schreef BDIL het volgende:
45 minuut penalty tegen doordat de keeper een speler een stomp geeft![]()
Co-op season
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |