Dan ben je ook gewoon een drol.quote:Op zondag 29 september 2013 08:17 schreef Lastpost het volgende:
Speltip #195859, start nooit weddenschappen in een dronken bui. Over drie kwartier weer aan de start voor een trainingsloop van 21km om in april 2014 de volledige marathon te kunnen halen.![]()
Waar ben ik aan begonnen, hahaha.
lekker...ik zit te wachten tot prijzen van depay weer beetje gaan stijgen. aantal in ieder geval een stuk minder op de markt t.o.v. gister en prijs begint langzaam weer te stijgen. Met beetje geluk morgen gewoon voor 6k winst kunnen verkopenquote:Op zondag 29 september 2013 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
Moguh![]()
daily gifts 500c en silver gift pack met niets er in![]()
ach alle kleine beetjes helpen
wel eindelijk piazon verkocht voor 10K![]()
lekker voor hoeveel ingekocht dan ?quote:Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
lekker...ik zit te wachten tot prijzen van depay weer beetje gaan stijgen. aantal in ieder geval een stuk minder op de markt t.o.v. gister en prijs begint langzaam weer te stijgen. Met beetje geluk morgen gewoon voor 6k winst kunnen verkopen
wat een spannende gebeurtenissen allemaal op zo'n zaterdag avond zegquote:Op zondag 29 september 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar ben ik weerIk mis een keer Ajax en ineens scoren ze 6x.. ik heb het nog niet gezien, MotD heb ik ook gemist maar ik was op tijd terug voor een deel van The Football League show dus dat heb ik nog wel gezien.
We gingen gisteren nadat we naar de club waren geweest ergens eten, toen was het al 1 uur en toen probeerde ik op internet te komen. Dat lukte heel even waardoor ik erachter kwam dat Ajax 6-0 had gewonnen
Eerst even mijn daily gifts.. 2x een bronze gift pack maar ook nog een silver pack.quote:Op zondag 29 september 2013 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat een spannende gebeurtenissen allemaal op zo'n zaterdag avond zeg![]()
en nu SMLENO'en
Had um vrijdag voor 10,5k (had hem toen meteen moet verkopen voor 18k) gister lag prijs rond 10k en nu ligt ie rond de 12k... open dat ie na het weekend weer stijgt richting 16kquote:Op zondag 29 september 2013 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker voor hoeveel ingekocht dan ?
hier nog op zoek naar een keeper serie A iemand suggesties ?
@patje moguhh
dat moet xbox zijn, PS mis ik net 2 BINs van 15 en 17.25K die instant weg gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Had um vrijdag voor 10,5k (had hem toen meteen moet verkopen voor 18k) gister lag prijs rond 10k en nu ligt ie rond de 12k... open dat ie na het weekend weer stijgt richting 16k
Inderdaad. Reemi schopte mijn boetius kapot in de wedstrijd tussen ons. Verlies je hard, blessure en het telt ook voor je recordquote:Op zondag 29 september 2013 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat moet xbox zijn, PS mis ik net 2 BINs van 15 en 17.25K die instant weg gaan.
hij is bij mij geblesseerdmaar toch wel weer fijn dat er blessure's inzitten.
Wat is die Reemi een klootzak zeg.quote:Op zondag 29 september 2013 10:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Inderdaad. Reemi schopte mijn boetius kapot in de wedstrijd tussen ons. Verlies je hard, blessure en het telt ook voor je record
Yep xbox...was een kerel die er een stuk of 15 op had gezet voor 12.5K BIN terwijl prijs toen rond de 16K lagquote:Op zondag 29 september 2013 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat moet xbox zijn, PS mis ik net 2 BINs van 15 en 17.25K die instant weg gaan.
hij is bij mij geblesseerdmaar toch wel weer fijn dat er blessure's inzitten.
daar ga je toch vanquote:Op zondag 29 september 2013 10:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Inderdaad. Reemi schopte mijn boetius kapot in de wedstrijd tussen ons. Verlies je hard, blessure en het telt ook voor je record
Nee is een goeie kerel maar man wat hij is hij anti Feyenoordquote:Op zondag 29 september 2013 10:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is die Reemi een klootzak zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |