Ik kwam er net één tegen met achterin Vidic - Kompany en als spits Benteke. Had hij als CDM's ook nog Fellaini en Touré. Bukharov scoorde de winnende in de 87e minuut.quote:Op zondag 29 september 2013 02:59 schreef DePresident. het volgende:
Naarmate het later op de avond wordt kom je wel steeds betere spelers tegen.
Nu weer eentje met Aguero & Willian.
Jij wilt Bukharov en Scholes zien batsen.quote:Op zondag 29 september 2013 03:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kwam er net één tegen met achterin Vidic - Kompany en als spits Benteke. Had hij als CDM's ook nog Fellaini en Touré. Bukharov scoorde de winnende in de 87e minuut.![]()
ok KingZhano.quote:Op zondag 29 september 2013 03:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij wilt Bukharov en Scholes zien batsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
kom clubs hontquote:Op zondag 29 september 2013 03:52 schreef Lindgren. het volgende:
Tering. Over 5 uur gaat mijn wekker om weer eens 90 minuten te maken.![]()
quote:
quote:
kutsmoes is kutquote:Op zondag 29 september 2013 03:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ja. Ik reis wel even anderhalf uur om een potje met jullie te clubsen. Goed plan. Puik. Toppie.
quote:
thx, gl morgenquote:Op zondag 29 september 2013 04:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben pitten. Die wekker.Ik zie er echt tegenop.
Tsjuus. Club ze nog even.
Tering, lekker op de zondagmorgenquote:Op zondag 29 september 2013 08:17 schreef Lastpost het volgende:
Speltip #195859, start nooit weddenschappen in een dronken bui. Over drie kwartier weer aan de start voor een trainingsloop van 21km om in april 2014 de volledige marathon te kunnen halen.![]()
Waar ben ik aan begonnen, hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |