Ja kom dan gelijk met de goeie topicsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
mag het mag het
Frutsel was me voor

Meh, ik klikte verkeerd, die leek er een beetje opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja kom dan gelijk met de goeie topics

klikspaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh, ik klikte verkeerd, die leek er een beetje op

ok mafkeesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]Volgende keer doe ik het lekker meteen zelf, mag van timmmmm.

Mag jij ook zeggen hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok mafkees
timmmm mocht dat ook zeggen
 En nu ben ik weer weg
 En nu ben ik weer weg  

QED: NWS / Ziek, gehandicapt of oud ? Dringend verzoek tot vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar meestal slaan zijn hilarische woordgrappen in de TT nergens op en het heeft het geen anus met het artikel te maken.

Ben er mee bezig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef De_Coulance het volgende:
Hoe lang gaan jullie het racisitische, homofobe en jodenhatende getroll van die Terminator nog tolereren? ik kan zo wel TR's blijven zetten..

Wel hier NWS / Leider Griekse nazi-partij gearresteerd blijkbaar.quote:

Je quote mij niet en ik moet leren quoten ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
NWS / Likken in de lik
NWS / Salaris directeuren woningcorporaties blijft gewoon stijgen
NWS / Vier jongens mishandelen meisje (13)
NWS / Baby vergeten en overleden
Tong
Leer eens quootjes plaatsen, dit gaat fok als site problemen geven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |