Vaak volgens de media. Vandaar mijn vraag in de OP.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:32 schreef jatochneetoch het volgende:
hoevaak gebeurt dit tegenwoordig dan?
Ik denk dat het wel mee valt. Als ik terugdenk aan mijn tijd op de basisschool, waren er ook wel eens ruzies met ziekenhuis bezoeken aan toe. Zo schokkend vind ik dit niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaak volgens de media. Vandaar mijn vraag in de OP.
Hoe oud ben jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt. Als ik terugdenk aan mijn tijd op de basisschool, waren er ook wel eens ruzies met ziekenhuis bezoeken aan toe. Zo schokkend vind ik dit niet.
ben 21, dus 10 jaar geleden zegmaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je
Ik maakte dit nooit mee.
Beetje stoeien en stoer doen.
Kan me niet herinneren dat er strafzaken waren met minderjarigen die kinderen gewond hadden gemaakt.
Kut ouders van tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:46 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
ben 21, dus 10 jaar geleden zegmaar.
Er kwamen ook geen strafzaken, dit werd gewoon met ouders en school samen opgelost en de volgende dag speelde je weer met elkaar en een maand later had je weer ruzie.
Tegenwoordig doen ouders veel sneller aangifte tegen een kind, vandaar dat het sneller in het nieuws komt denk ik.
Internetheldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
klinkt misschien typisch internetheld achtig, maar is jammer dat ik zoiets niet een keer zie gebeuren.
Denk dat er dan meerdere ambulances langs moeten komen.
Heb een winkeldiefstal met agressie gezien. Zag de politie buitenstaan met gemolesteerde kinderen. Gaf details. Dacht later wel dat het misschien niet zo slim was om te doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
klinkt misschien typisch internetheld achtig, maar is jammer dat ik zoiets niet een keer zie gebeuren.
Denk dat er dan meerdere ambulances langs moeten komen.
Hou op man; dat is gewoon vechten op het schoolplein, een blauw plek een bloedneus een schram.. niet dat je in het ziekenhuis werd geslagen enzquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:46 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
ben 21, dus 10 jaar geleden zegmaar.
Er kwamen ook geen strafzaken, dit werd gewoon met ouders en school samen opgelost en de volgende dag speelde je weer met elkaar en een maand later had je weer ruzie.
Tegenwoordig doen ouders veel sneller aangifte tegen een kind, vandaar dat het sneller in het nieuws komt denk ik.
Dan gingen je bijdrages waarschijnlijk in tegen het forum reglement.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mijn bijdrage aan de discussie wordt vakkundig gecensureerd zie ik.Gestapopraktijken.
iedereen haat jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mijn bijdrage aan de discussie wordt vakkundig gecensureerd zie ik.Gestapopraktijken.
Sambal bij je nazi bij ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Succes trekt haters aan als vliegen op stront.quote:
Kwam je toen ook al zo weinig buiten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef Apuleius het volgende:
Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Vroeger gaf je een hengst en kreeg er af en toe eens eentje. Maar met meerdere mensen 1 persoon in elkaar beuken gebeurde niet. Laat staan bij een kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Jammer dat we in Nederland dit soort mensen gewoon niet met hetzelfde terugstraffen. Dus ook eventjes op een stoeprand liggen en incasseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |