abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 3 oktober 2013 @ 12:42:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_131806674
perth - Een Australische baby van 11 maanden oud is overleden nadat zijn vader hem per ongeluk de hele dag in een auto had achtergelaten. De man ontdekte zijn fatale vergissing toen hij aan het einde van de dag zijn zoontje wilde ophalen bij de crèche. Daar vertelden verbaasde medewerkers hem dat het jongetje die dag helemaal niet was gebracht.

De man rende direct terug naar zijn auto en trof op de achterbank het levenloze lichaam van de baby aan. De politie onderzoekt de zaak, maar gaat vooralsnog uit van een tragisch ongeluk. Waarschijnlijk is de man naar zijn werk gereden zonder zich te beseffen dat zijn zoontje nog in de auto zat. De wagen heeft vervolgens de hele dag in de brandende zon geparkeerd gestaan. In Perth, waar het drama gebeurde, was het gisteren overdag 25 graden

http://www.telegraaf.nl/b(...)a_dag_in_auto__.html

Ik vergat m'n brood wel eens mee te nemen naar m'n werk.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_131806690
Gebeurt wel vaker.
pi_131806704
Hou je weer geld over voor andere dingen.

Always look at the bride side of life.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:48:17 #4
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_131806803
Ah, wat ontzettend sneu :{
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:48:18 #5
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_131806804
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef spierbal het volgende:
Hou je weer geld over voor andere dingen.

Always look at the bride side of life.
Ik denk dat zijn bride niet zo heel blij met hem is.
Sometimes you see knopjes
pi_131806820
Nasty.
pi_131806855
Damn. Hoe voel je je dan :{
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:50:12 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_131806857
Is het niet mogelijk om daar iets op te verzinnen? Qua techniek? Sensors o.i.d.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:50:38 #9
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_131806870
Die krijgt geen seks vanavond (of toch wel om nieuwe te maken)
pi_131806938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:50 schreef Scuidward het volgende:
speciale bewegingssensoren voor je alarm, maarja wie gaat er nou nog bij alarm naar z'n auto kijken... die dingen gaan lukraak af..
pi_131806979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zwaar klote, voor de rest van je leven.
pi_131806986
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:50 schreef Scuidward het volgende:
Een dure ontwikkeling voor die paar baby's per jaar voor ouders die niet op hun kind kunnen letten. :')
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:56:31 #13
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_131807026
Een paar jaar geleden gingen mijn vriendin en ik (hoax, FOK!kers hebben geen vriendin :') ) in de zomer boodschappen doen en toen zagen we een baby in een afgesloten auto zitten. Het was die dag snikheet en die baby zag er niet goed uit. Raam ingeslagen, baby er uit gehaald en in de schaduw gaan zitten terwijl mijn vriendin naar de supermarkt rende om water te halen. Toe de ouders terug kwamen zagen ze ons met hun kind in de schaduw zitten en dat er een raam van hun auto was ingeslagen, werden ze nog boos ook.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:57:27 #14
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_131807052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:55 schreef Dimens het volgende:

[..]

Een dure ontwikkeling voor die paar baby's per jaar voor ouders die niet op hun kind kunnen letten. :')
Desnoods een optie. Natuurlijk is het wellicht wat overdreven als standaard toevoeging. Zie het als een babyfoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef mschol het volgende:

[..]

speciale bewegingssensoren voor je alarm, maarja wie gaat er nou nog bij alarm naar z'n auto kijken... die dingen gaan lukraak af..
Interne ook? Misschien betere calibratie?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:56 schreef PalmRoyale het volgende:
Een paar jaar geleden gingen mijn vriendin en ik (hoax, FOK!kers hebben geen vriendin :') ) in de zomer boodschappen doen en toen zagen we een baby in een afgesloten auto zitten. Het was die dag snikheet en die baby zag er niet goed uit. Raam ingeslagen, baby er uit gehaald en in de schaduw gaan zitten terwijl mijn vriendin naar de supermarkt rende om water te halen. Toe de ouders terug kwamen zagen ze ons met hun kind in de schaduw zitten en dat er een raam van hun auto was ingeslagen, werden ze nog boos ook.
Ongeacht welke ontknoping een heftig verhaal.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:57:28 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131807054
quote:
Hoe lang hebben jullie in de schaduw gezeten?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:59:26 #16
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131807096
Toen kwam die vent thuis zegt ie tegen zijn vrouw: "Dat zal je leren om de pil te vergeten"
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_131807118
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Erg vergeetachtig denk ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:02:49 #18
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_131807191
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:57 schreef SpecialK het volgende:
Hoe lang hebben jullie in de schaduw gezeten?
Een paar minuten. Mijn vriendin haalde zo'n 1,5L fles water en ze pakte een doek uit onze auto, die maakte ze nat om het babytje mee te koelen en we hebben het natuurlijk ook laten drinken.

(mijn vriendin is trouwens anesthesioloog dus ze wist precies wat er moest gebeuren)
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_131807261
quote:
pa en ma alleen even een minuutje binnen om een pakje peuken te kopen, besluiten baby maar even te laten liggen want die slaapt net eindelijk en komen terug bij een auto met ingeslagen ruit...

:')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_131807282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

pa en ma alleen even een minuutje binnen om een pakje peuken te kopen, besluiten baby maar even te laten liggen want die slaapt net eindelijk en komen terug bij een auto met ingeslagen ruit...

Ja, en bij een stel moraalridders die denken dat ze weten wat goed is.
pi_131807289
quote:
Trieste zaak dit.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:06:18 #22
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_131807314
quote:

[..]

Nou nee, het was overduidelijk dat het kind al langer in de auto zat. Nogmaals, mijn vriendin is anesthesioloog, ze zag direct dat het niet goed was.
pi_131807330
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Nou nee, het was overduidelijk dat het kind al langer in de auto zat.
lag een stopwatch naast?
pi_131807340
quote:

[..]

Je kind in de auto laten zitten :')
Tap tap tap
pi_131807369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je kind in de auto laten zitten :')
voor 1 minuut je kind wakker maken zodat hij de hele supermarkt bij elkaar kan krijsen, of even snel zelf naar binnen gaan en je kind 1 minuut in de auto laten liggen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')