Hmm, zo heb ik het nooit bekeken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, lieverd, ze mogen zelf ook wel wat doen.
In principe moet er gewoon een link naar de bron bij, dus niet alleen de bron zelf. Als ik ze zie en verander spreek ik vaak de user ook nog ff in DM aan. Niet iedereen is daar echter van gecharmeerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef Disana het volgende:
Hoi. Soms zet een TS geen link naar de bron in de OP maar slechts 'bron die en die krant'. Ik vind dat jammer, vooral als het artikel niet helemaal in de OP staat. Wat vinden jullie daarvan?
Jammer dat dat niet altijd gewaardeerd wordt, maar ik vind het fijn dat je dat doet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In principe moet er gewoon een link naar de bron bij, dus niet alleen de bron zelf. Als ik ze zie en verander spreek ik vaak de user ook nog ff in DM aan. Niet iedereen is daar echter van gecharmeerd
En dan ons notes gevenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, zo heb ik het nooit bekeken.
Luie donders. Ons het werk laten doen.
Tong topic titels...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:38 schreef Disana het volgende:
NWS / Der wasmand
NWS / Politie moet dronken Duitser uit wasmand vissen
Dikke Duitsers.
Wie een kuil graaft voor een ander valt zelf in de wasmandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:38 schreef Disana het volgende:
Dikke Duitsers.
Verander dan even de TT van dat vreselijke Tong topic naar iets dat de lading dekt en wat informatiever is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander valt zelf in de wasmand
slotje
Had ik toch al gedaan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verander dan even de TT van dat vreselijke Tong topic naar iets dat de lading dekt en wat informatiever is.
Beschouw het als een algemeen verzoek voor alle Tong topics, nu en in de toekomst. Is beter voor het glazuur op mijn tanden...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan?
Of bedoel je nog een ander topic?
Ook slotje en wederom een DMquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef Disana het volgende:
NWS / PVV-ers graaien er op los en doen niets
NWS / Brief aan Wilders
Brief had toch prima in eerste topic gekund?
We gaan natuurlijk niet alles veranderen omdat jij hem niet mag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beschouw het als een algemeen verzoek voor alle Tong topics, nu en in de toekomst. Is beter voor het glazuur op mijn tanden...
Als jullie de TTs en de OPs veranderen en al zijn bijdragen wissen, ben ik tevreden hoor. Hoor je mij niet meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk niet alles veranderen omdat jij hem niet mag.
Maar meestal slaan zijn hilarische woordgrappen in de TT nergens op en het heeft het geen anus met het artikel te maken.
Een 12-jarige in het lichaam van een vijftiger.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk niet alles veranderen omdat jij hem niet mag.
Maar meestal slaan zijn hilarische woordgrappen in de TT nergens op en het heeft het geen anus met het artikel te maken.
Doe dan dicht joh, mafkeesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
NWS / Vanaf 5 jaar oud zorgbehoevende ouders helpen in het huishouden dubbel de bubbel
zie: NWS / Gouda verplicht 5-jarigen thuis de afwas te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |